مطالبه گری‌ها، تسهیل گری را به همراه دارد

مطالبه گری‌ها، تسهیل گری را به همراه دارد

مطالبه گری‌ها، تسهیل گری را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز استان سمنان، امیر کرم زاده روز دوشنبه 4 دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست با جمعی از مطالبه گران با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم، مطالبه گران شهر سمنان با انصاف به مطالبه گری پرداخته‌اند، گفت: یکی از اتفاقات خوب در استان سمنان، مطالبه گری درست است که درخواست‌های به‌حق شهروندان از سمت فعالان و مطالبه گران منتقل می‌شود که این امر موجب درک بهتر خواسته‌های مردمی و تصمیم‌گیری آسان برای انجام امور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان همراهی و همدلی مطالبه گران با اداره کل میراث فرهنگی در این استان را یک برگ برنده دانست و افزود: حساسیت‌های اجتماعی و دغدغه مندی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ارائه خدمات عملکرد مطلوب از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، نقشی مؤثر دارد.

امیر کرم زاده بزرگ‌ترین پشتوانه این اداره کل را حمایت‌های مردمی بیان کرد و گفت: همواره از این ظرفیت در راستای توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان استقبال می‌شود.

او افزود: با آغوش باز پذیرای نقدهای مثبت و انتقادات مطالبه گران هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادی قابل‌اجرا نیز ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: انتظار داریم اطلاع‌رسانی، مطالبه گری و انعکاس به‌موقع خبرها و نظارت دقیق و جسورانه شما مطالبه گران همواره در تمامی زمینه‌ها همراه باشد.

در این نشست مطالبه گران و فعالان فضای مجازی نیز ضمن بیان دغدغه‌های خود، از عملکرد شایسته مدیرکل و معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان تقدیر و تشکر کردند و ابراز داشتند که اقدامات بی‌نظیری در طی دوساله اخیر در استان سمنان انجام‌شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا