دانش و سلامتکسب و کار برتر

معرفی بهترین اسکراپ ها برای صورت

یکی از روش های لایه برداری صورت است که می تواند سلول های مرده را از صورت پاک کند. مواد زائد زندگی شهری به یک ضرورت برای مراقبت از پوست تبدیل شده است. امروزه انواع مختلفی از اسکراب ها وجود دارد که می توانند پوست های مرده را از بین ببرند. در انتخاب اسکراب صورت توجه به نوع پوست و نیازهای خود بسیار مهم است.

اسکراب صورت چیست؟

اسکراب صورت یک محصول لایه بردار است که مخصوص استفاده در صورت طراحی شده است. پوست صورت نسبت به سایر قسمت های بدن لطیف تر است و از آنجایی که صورت زیاد فرسوده می شود نیاز به توجه ویژه در مراقبت از پوست دارد. به همین دلیل، استفاده از لایه‌بردارهای صورت در روتین مراقبت از پوست، به جای اسکراب‌های لایه‌بردار معمولی، که برخی از آن‌ها برای استفاده روی صورت بسیار خشن هستند، مهم است.

چندین ماده را می توان به عنوان یک اسکراب لایه بردار صورت استفاده کرد، مانند فیبر بامبو، پوست بادام زمینی، بلغور جو دوسر، شکر و پوره میوه. در اسکراب ها از مواد پاک کننده سخت تر مانند پودر پوکه، ماسه و نمک استفاده نمی شود. علاوه بر اسکراب ها، اسکراب ها معمولا حاوی روغن یا کرم حامل هستند که برای حل کردن اسکراب استفاده می شود.

1. رینوزیت اسکراب پوست دم و آزاد مجل 200 میلی لیتر

اسکراب صورت رینوزیت مدل Oil and Free حجم 200 میلی لیتر پاک کننده و پاک کننده عمیق پوست قابل استفاده روزانه. نوع بسته بندی لایه برداری رینوزیت به صورت لوله ای با حجم 200 میلی لیتر می باشد. استفاده روزانه از اسکراب ها از نفوذ آلودگی و باز شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. اگر به دنبال محصولی باکیفیت هستید، این گزینه را به شما معرفی می کنیم.

2. اسکراب بدن تاپ شاپ با روغن آرگان، حجم 200 میلی لیتر

یکی از بهترین اسکراپ های موجود در بازار است.

3. اسکراب لایه بردار پوست Neutrogena مدل Deep Clean حجم 150 میلی لیتر

“Neutrogena” (Deep Clean) روزانه پوست را عمیقا تمیز می کند و می توان روزانه از آن استفاده کرد. جعبه دستمال مرطوب نوتروژنا به صورت لوله ای بوده و حجم آن 150 میلی لیتر می باشد. استفاده از برس روزانه از ورود آلاینده ها جلوگیری می کند و درهای پوست را باز می کند. برس صاف است اما پوست را لایه برداری می کند و استفاده از آنها لایه ای از پوست را از بین می برد و اگر برای مدت طولانی روی پوست بماند باعث لایه برداری بیشتر می شود که برای پوست مضر است. باید باشد. پس از استفاده با آب و صابون چرم بشویید تا مقدار کمی از اثر آن از بین برود.

4. اسکراب لایه بردار پوست Dr Xila مدل کاملا تمیز حجم 140 میلی لیتر

کرم پاک کننده دکتر ژیلا مناسب پوست های نرمال تا چرب حاوی روغن درخت چای و اسید گلیکولیک AHA می باشد که سلول های مرده را از سطح پوست پاک کرده و آلودگی های منافذ پوست را از بین برده و پوست نرم و صاف می شود. ماسه پوست را نرم و لطیف می کند، پوست را تمیز می کند، جوش های سر سیاه را از بین می برد و منافذ پوست را می بندد.

5. اسکراب لایه بردار ST.Ives به شکل لیمو و پرتقال وزن 170 گرم

اسکراب سنت آیوز حاوی عصاره طبیعی لیمو و پرتقال است. هدف آن لایه برداری ملایم و در عین حال روشن و درخشان کننده پوست است.این اسکراب یکی از بهترین اسکراب های دنیا با مواد 100% طبیعی است. با این محصول پوستی صاف، روشن و براق خواهید داشت.برای روشن شدن پوست صورت می توان از مواد مختلفی استفاده کرد. یکی از آنها اسکراب های لایه بردار است که می تواند سلول های مرده پوست را لایه به لایه با مواد موجود در آن از بین ببرد تا به مرور زمان رنگ پوست روشن تر شود.اسکراب سینت آیوز حاوی عصاره های طبیعی لیمو و پرتقال است. هدف آن لایه برداری ملایم همراه با روشن و روشن شدن پوست است.اسکراب سینت ایو یکی از بهترین اسکراب های دنیا با مواد 100% طبیعی است. با این محصول پوستی صاف، شفاف و درخشان خواهید داشت.معرفی بهترین اسکراپ ها برای صورت

6. پرایمر برای لایه برداری اسکراب مدل لوفا سایز 175 میلی لیتر

اسکرابر Luffa “Prime” از سری “Acnex” یک اسکرابر پوستی ملایم و سطحی است. اگر پوست چرب دارید و قصد دارید با دقت از پوست خود محافظت کنید، اولین قدم شما استفاده از یک پاک کننده مناسب پوست برای جلوگیری از جوش و آکنه و تشدید پوست است.

7. اسکراب بدن لایه بردار Bioaqua مدل زردآلو وزن 120 گرم

یکی از بهترین اسکراپ های صورت که در بازار وجود دارد همین اسکراپ است.

8. اسکراب لایه بردار پوست Heinz Ensure مدل بادام حجم 250 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار هاینز (عصاره بادام) سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاک می کند، آلودگی ها را از منافذ پوست پاک می کند و پوست را نرم و صاف می کند. با اسکراب و از بین بردن کثیفی از سطح پوست، کرم ضد لک، مرطوب کننده یا کرم روشن شما موثرتر از قبل عمل می کند، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول های پوست و جلوگیری از جذب سلول های مرده را دارد. . مواد مغذی در پوست..

9. اسکراب لایه بردار بدن Yves Rocher مدل ماندارین سایز 150 میلی لیتر

اسکراب بدن با رایحه ماندارین Iroche پوست را لایه برداری کرده و سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند. ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون این اسکراب از پوست حمایت می کند. اسکراب بدن نارنگی پوست را نرم و ابریشمی می کند. پس از استفاده از این محصول، پوست شاداب و شاداب می شود. اسکراب بدن آیوروشه پوست را روشن می کند. با استفاده مداوم از این اسکراب ها، لک های پوستی ناشی از آسیب یا قرار گرفتن در معرض آفتاب به تدریج محو و سپس از بین می روند.

10. غلاف چرمی ساده مدل C حجم منافذ 150 میلی لیتر است

اسکراب منافذ شفاف ساده محصولی از برند Simple است. این اسکراب سلول های مرده پوست را به خوبی از بین می برد و پوست را برای جذب بهتر محصولات مراقبتی آماده می کند. مواد تشکیل دهنده این کرم با دقت انتخاب شده اند و تمامی مواد به کار رفته در این اسکراب سازگار با پوست هستند. فرمولاسیون این محصول سرشار از ویتامین E، پرو ویتامین B5 و دانه های برنج می باشد. بافت این اسکراب کرمی است و بر خلاف اکثر اسکراب های موجود در بازار، دانه های زبری ندارد که به پوست آسیب برساند. این اسکراب با انواع پوست از جمله پوست های بسیار حساس، فاز آکنه و واکنش پذیر سازگار است.

11. اسکراب لایه بردار پوست الکسیس مدل پیلاری حجم 150 میلی لیتر

این محصول برای از بین بردن پوست تیره حتی در قسمت های چروکیده بدن مانند زیر بغل، کشاله ران، زیر سینه، زانو، آرنج و نواحی حساس مناسب است. این محصول برای انواع پوست مناسب است اما برای افرادی که چربی پوست نسبتا بالایی دارند بهتر است.

12. برس پوست پام سبک خاک رس و زغال وزن 90 گرم.

اسکراب سفید کننده خاک رس معدنی Pure White Ponds برای سم زدایی، پاکسازی سلول های مرده و جذب عیوب پوست و همچنین افزایش درخشندگی و زیبایی پوست مفید است. اسکراب Pure White Ponds از خاک رس طبیعی مراکشی ساخته شده است که سرشار از مواد معدنی است و روغن و گرد و غبار را 4 برابر بهتر جذب می کند و صورت را عمیقا پاکسازی می کند و پوست را شاداب و درخشان می کند.

نتیجه

اگر قصد خرید اسکراپ و یا اسکراپ 7 روزه کلینیک صورت دارید حتما از فروشگاه های معتبری همچون موراشین خرید کنید.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا