مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

آپارات نیوز/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به آماده باش آتش نشانان در شب گذشته، گفت: سه آتش سوزی مهیب هم زمان در سه نقطه متفاوت شهر رشت رخ داد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

شهرام مومنی امروز ۲۴ اسفندماه با اشاره به آماده باش کامل آتش نشانان رشت در شب گذشته، اظهار کرد: سه آتش سوزی مهیب هم زمان در سه نقطه متفاوت شهر رخ داد.

وی درباره مناطق این آتش سوزی‌ها، افزود: آتش سوزی نخست دو مغازه در ساعت چهار و چهار دقیقه در منطقه دیانتی بود، آتش سوزی دوم نیز دو خانه ویلایی در ساعت چهار و پنج دقیقه در منطقه سیاه اسطلخ  و سومین مورد دو خانه ویلایی در ساعت چهار و ۵۱ دقیقه در منطقه احمد گوراب بود.

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه در تمام این آتش سوزی‌ها پشت بام‌های بهم چسبیده(بدون دیوار آتش بر) وجود داشت، گفت: در مجموع ۷۰ آتش نشان بوسیله ۲۶ خودروی عملیاتی مهار آتش را در این مناطق انجام دادند.

مهار ۳ آتش سوزی در رشت توسط۷۰ آتش نشان

به گزارش آپارات نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی رشت، مومنی با بیان اینکه علت آتش سوزی‌ها در دست بررسی است، از تلاش تک تک آتش نشانان و افسران ارشد که پس از دو شب آماده باش منتهی به چهارشنبه آخر سال، شب گذشته نیز در خدمت شهر بودند و دلیرانه در کنار هم برای داشتن یک تیم عملیاتی موثر تلاش داشتند، تقدیر کرد.

 خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود…

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا