موضوع صدای انفجار شنیده شده در خرم‌آباد در حال بررسی است / مردم نگران نباشند

موضوع صدای انفجار شنیده شده در خرم‌آباد در حال بررسی است / مردم نگران  نباشند

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه موضوع شنیده شدن صدایی شبیه به صدای انفجار در خرم آباد در حال بررسی است افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز از  لرستان ؛  مهدی پازوکی امروز سه شنبه ، اظهار کرد:  مقارن ساعت ۲۲ دوشنبه مورخ سوم آنلاین ماه ۱۴۰۲، صدای شبیه به انفجار در برخی مناطق شهر خرم‌آباد شنیده شد که براساس رصدی که از سوی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی انجام شد، تاکنون گزارشی در مورد خسارت در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد گزارش نشده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه موضوعی که باعث نگرانی مردم خرم‌آباد و شهروندان عزیز باشد وجود ندارد، افزود: موضوع از سوی دستگاه‌های امدادی و دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه منشا صدای شنیده شده مشخص شود به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید

پازوکی تصریح‌کرد: تا کنون هیچ موضوع نگران کننده ای گزارش نشده و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی در حال رصد موضوع هستند.

هیچ خسارتی در خرم‌آباد اعلام نشده است 

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وقوع انفجار به ستاد مدیریت بحران اعلام نشده است.

این مسئول یادآورشد: هیچ خسارتی نیز اعلام نشده است و فقط صدایی شنیده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران  لرستان با بیان اینکه موضوع زلزله به صورت کلی مردود است افزود: طی ارتباط مستقیم با موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این موضوع بررسی شد و هیچ گونه زلزله‌ای در آن ساعت در خرم‌آباد ثبت نشده است.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا