اقتصادی

میرتاج‌الدینی: جهش تولید با فعالیت بخش خصوصی محقق می‌شود

میرتاج‌الدینی: جهش تولید با فعالیت بخش خصوصی محقق می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «جهش تولید با فعالیت بخش خصوصی محقق می‌شود» گفت که باید موانع مردمی شدن اقتصاد برداشته شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با آپارات نیوز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: رهبر انقلاب در چندین سال گذشته شعار سال را مرتبط با موضوعات اقتصادی تعیین کردند چراکه مشکل اصلی اقتصاد کشور، اقتصاد است.

وی با بیان این‌که «مشکلات اقتصادی باعث افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم می‌شود»، افزود: مشکلاتی برای اشتغال جوانان، تامین مسکن و در نهایت ازدواج آن‌ها وجود دارد که برای رفع آن و همچنین برقراری عدالت اقتصادی راهی جز قوی شدن اقتصاد وجود ندارد تا مردم ثمرات آن را در زندگی شان لمس کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: مشکلات بر سرراه فعالیت بخش خصوصی زیاد است و آن‌ها گلایه‌های فراوانی دارند و انگار گوش شنوایی هم نیست؛ اکنون با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم رشد تولید، انتظار می‌رود از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شده و موانع کار آن‌ها برداشته شود.

میرتاج‌الدینی با تاکید بر این‌که « جهش تولید با فعالیت بخش خصوصی و مشارکت مردم حاصل می‌شود»، گفت: باید اقتصاد را دست مردم دهیم که لازمه آن رفع موانع مردمی شدن اقتصاد است؛ زمانی که اقتصاد مردمی شد مشکلات نیز برطرف شده و اقتصاد دیگر ضعیف نمی‌شود.

وی در پایان بیان کرد: دولت باید با انجام کار کارشناسی، برنامه‌هایش را برای مشارکت مردم در تولید و برداشته شدن موانع اعلام و عملیاتی کند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا