جامعه

نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای مردم قابل فهم باشد

نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای مردم قابل فهم باشد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گر باشند، افزود: ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد.

به گزارش آپارات نیوز، محمود امانی طهرانی در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی شورای‌ عالی آموزش‌ و ‌پرورش در تبریز با اشاره به برنامه‌های گذشته شورای عالی آموزش و پرورش و شرح اقدامات، تاریخچه و نتایج جلسات برگزار شده گفت: هدف از برگزاری این گونه جلسات، آگاه کردن افکار عمومی و مسئولین جدید الانتصاب نسبت به جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این جلسه مهم‌ترین نشست کاری به لحاظ تدوین برنامه عملیاتی سال آینده بشمار می‌آید، افزود: نشست علمی جدیدی پیرامون نقش، فعالیت و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش برگزارکرده‌ایم.

وی به تحلیل وضعیت آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: موضوع آموزش و پرورش در جامعه روز به روز با اهمیت‌تر می‌شود و تاکیدات مسئولین کشور، فضایی پر اهمیت با انتظار جدی از آموزش و پرورش را نشان می‌دهد.

امانی طهرانی اظهار کرد: یکی از وظایف شورای عالی آموزش و پرورش تقویت جریان مطالبه‌گری از نظام تعلیم و تربیت است و توجه مسئولین به آموزش و پرورش و تببین ظرفیت اجتماعی آن از دیگر وظایف شورای عالی است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مورد آموزش و پرورش گفت: فضای توجه به آموزش و پرورش بسیار ارتقاء یافته و به یکی از مسائل اصلی کشور تبدیل شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امانی طهرانی با تاکید بر این‌که ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد، بیان کرد: همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گری داشته باشند چون این سند مخاطبین مختلف دارد و گروه‌های اصلی خارج از سیستم آموزش و پرورش که نقش‌های کلید در کشور دارند می‌توانند حامیان این سند باشند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا