جامعه

نماینده یزد: مردم در مراکز شلوغ و پرتردد حتما از ماسک استفاده کنند

نماینده یزد: مردم در مراکز شلوغ و پرتردد حتما از ماسک استفاده کنند

نماینده مردم یزد در شورای اسلامی تاکید کرد: واقعیت این است که همه‌گیری کرونا به طور کامل ریشه‌کن نشده است و برای جلوگیری از تکرار روزهای تلخ گذشته باید پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی گرفت. کلمه.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با آپارات نیوز، با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، اظهار کرد: در مقطعی توانستیم با ارائه طیف وسیعی از واکسن ها، این بیماری را کنترل کنیم و آمار مرگ و میر را به صفر برسانیم. و واکسیناسیون عمومی با اقدامات انجام شده، تعداد بیماران بستری به دلیل کرونا نیز دو رقمی شده است، اما این همه گیری به طور کامل ریشه کن نشده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای موجود در شورای اسلامی در ادامه اعلام کرد: با توجه به کاهش آمار و همچنین عدم رعایت دستورالعمل‌های امروز مسئولان، رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک وی گفت: قطعاً با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم این بیماری مجددا افزایش می یابد، بنابراین امروز لازم است پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود.

جوکار در پایان گفت: مردم باید توجه داشته باشند که پروتکل‌های بهداشتی تا ریشه‌کنی کامل این بیماری با جدیت رعایت شود و در مراکز شلوغ و پرتردد از ماسک استفاده کنند زیرا این امر تنها با رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی است. جلوگیری از تکرار روزهای تلخ گذشته

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا