کسب و کار برتر

نکاتی مهم و تاثیر گذار در سئو که هر سئوکاری باید بداند

نکاتی مهم و تاثیر گذار در سئو که هر سئوکاری باید بداند

سئوی وب سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، یکی از مهم ترین عناصر فرآیند کسب و کار شما است. در واقع، اگر سئو را دست کم بگیرید و از آن چشم پوشی کنید، مهم نیست که طراحی وب سایت و رابط کاربری شما چقدر خوب باشد، به احتمال زیاد در تجارت الکترونیک یا تجارت اینترنتی خود شکست خواهید خورد. به عبارت دیگر، سئو کلید موفقیت شما است و به وب سایت شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد و در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد مهم مرتبط با بهینه سازی وب سایت آشنا کنیم.

همچنین zhaket.com ژاکت آکادمی دوره های مناسبی را برای ورود به حوزه سئو و طراحی سایت برگزار میکند.

قبل از طراحی سایت به کلمات کلیدی فکر کنید

اگر قصد دارید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که به صورت آنلاین کار کند، باید قبل از راه اندازی وب سایت خود، روی کلمات کلیدی مورد نیاز خود کار کنید. در واقع، در هر منطقه ای که قصد طراحی وب سایت را دارید، چند کلمه وجود دارد که جستجوی آنها راحت تر است و احتمال جستجوی آنها توسط کاربران بیشتر است. پس از راه اندازی سایت و ایجاد صفحات مختلف برای آن، ارزش جستجوی چنین کلماتی را دارد تا دردسری ایجاد نشود. در واقع برخی افراد پس از طراحی و راه اندازی یک وب سایت به کلمات کلیدی خود برای سئو فکر می کنند که بسیار اشتباه و زمان بر است.

به تراکم کلمات کلیدی در محتوای خود دقت کنید

مهمترین چیز این است که باید سعی کنید محتوایی را که منتشر می کنید به اندازه کافی تکرار کنید. طبق قوانین جدید گوگل، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوا ممکن است منجر به علامت گذاری وب سایت شما به عنوان اسپم شود. در واقع، تکرار یک کلمه در متن را اغلب پر کردن کلمات کلیدی می نامند که گوگل آن را تکنیک کلاه سیاه می نامد. سعی کنید ۳ تا ۵ درصد از محتوای خود را با کلمات کلیدی پر کنید.

نکاتی مهم و تاثیر گذار در سئو که هر سئوکاری باید بداند
نکاتی مهم و تاثیر گذار در سئو که هر سئوکاری باید بداند

به ابرداده های سایت توجه کنید

در واقع، ابرداده به شما کمک می کند تا به وب سایت خود و محتوای آن خلاصه ای از همان محتوا را ارائه دهید. خزنده های گوگل از این بخش بازدید می کنند و محتوای آن را با محتوای اصلی شما مطابقت می دهند. با این کار تاثیر بسزایی در سئوی سایت خود خواهید داشت.

فراموش نکنید که کاربر پسند باشید

یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در بهینه سازی وب سایت شما دارد طراحی آن است. هر چه سایت شما زیباتر باشد، احتمال جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. اما زیبا بودن تنها ملاک نیست. شما باید یک سایت کاربر پسند و کارآمد داشته باشید تا بتوانید به راحتی نیازهای مختلف بازدیدکنندگان سایت خود را برآورده کنید.

روی پیوندهای داخلی و خارجی تمرکز کنید

لینک دادن یکی از مهم ترین روش ها در سئو سایت است. سعی کنید به سایت هایی که با محتوای شما مرتبط هستند پیوند دهید. این کار تمام محتوای شما را تایید می کند و همچنین به کاربر کمک می کند تا محتوای بیشتری را از وب سایت شما بیاموزد. این به شما کمک می کند محتوای بیشتری را مشاهده کنید و سئوی وب سایت خود را در طول زمان بهبود ببخشید.

محتوا پادشاه است

شاید این جمله برای شما عجیب باشد، اما بهترین چیزی که حوزه سئو می تواند ارائه دهد این است. محتوا پادشاه است و مهمترین بخش سئو برای هر وب سایت یا پلتفرمی، تولید محتوای منظم، مفید و منحصر به فرد است. با ایجاد محتوای منحصر به فرد، کاربران شما نیازهای متفاوت خود را برآورده می کنند و شما را دنبال می کنند زیرا شما متفاوت هستید. سعی کنید زمان، توجه و مهارت زیادی را برای تولید محتوای خود صرف کنید، چه به صورت متنی، چه ویدیویی یا صوتی، زیرا نتیجه عالی در انتظار کار شما خواهد بود.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا