جامعه

نگاهی به تعداد مراکز نیکوکاری و مراجعان آنها

نگاهی به تعداد مراکز نیکوکاری و مراجعان آنها

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس موسسات خیریه تاکنون حدود 800 هزار خیر در کشور به موسسات خیریه مراجعه و کمک های خود را در قالب های مختلف اهدا کرده اند، گفت: یک میلیون و 500 هزار نفر مراجعه کردند. به موسسات خیریه و خدمات دریافتی.

حمزه علی کوهساری در گفت وگو با آپارات نیوز، وی یکی از دلایل راه اندازی مراکز خیریه را ترویج سنت نیکوکاری و خیرخواهی در کشور و رواج خدمات به سمت خیر و نیکی دانست تا خدمات رسانی سریعتر و آسانتر به نیازمندان انجام شود. گفت. و خیرین محلی هستند که داوطلب می شوند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 9 هزار موسسه خیریه در کشور فعالیت می کنند.

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد گفت: علاوه بر ارائه خدمات حمایتی، خدمات دیگری از جمله کمک هزینه مسکن، جهیزیه، درمان، هزینه های دانشجویی و دانشجویی، کمک اشتغال و تحصیل خانواده نیز در خیریه ها ارائه می شود. . . 42 هزار نفر در موسسات خیریه در قالب شورای اجرایی فعالیت می کنند که مسئولیت این خیریه را بر عهده گرفته و منابع را جذب و بین نیازمندان منطقه توزیع می کنند.

کوهساری با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس موسسات خیریه (از سال 92 تاکنون) حدود 800 هزار خیر در کشور به موسسات خیریه مراجعه و در قالب های مختلف اهدا کرده اند، یادآور شد: تاکنون یک میلیون و 500 هزار نفر به خیریه ها مراجعه کرده اند. و خدمات دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه این خدمات به تمامی مددجویان نیازمند مراجعه به موسسات خیریه ارائه می شود، گفت: تشخیص خدمت و میزان آن با نظر شورای اجرایی است که پس از تصمیم گیری در اسرع وقت ارائه می شود. ساخته شده است. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا