بین الملل

نگرانی صهیونیست‌ها از گسترش عملیات‌های مقاومت در قدس و الخلیل

نگرانی صهیونیست‌ها از گسترش عملیات‌های مقاومت در قدس و الخلیل

گزارش‌های امنیتی رژیم اشغالگر حاکی از آن است که این رژیم به شدت نگران گسترش عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها در قدس اشغالی و الخلیل در کرانه باختری هستند.

به گزارش آپارات نیوز، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد، مقامات نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که موج جدید عملیات‌های فلسطینی‌ها علیه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان تندرو در قدس اشغالی و استان الخلیل در جنوب کرانه باختری متمرکز خواهد بود.

این شبکه گزارش داد: دلیل این گسترش عملیات‌ها جنبش حماس است؛ چراکه این جنبش فلسطینی‌های مسلح در این دو منطقه را برای انجام عملیات سازماندهی می‌کند.

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی در این باره به شبکه مذکور گفت: ما هر کاری انجام می‌دهیم تا اوضاع در الخلیل ملتهب نشود و اگر این اتفاق بیفتد، وضعیت آنجا از جنین دشوارتر خواهد بود.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش داد: سرویس‌های امنیتی به مناسبت اعیاد یهودی در حالت آماده باش هستند، چراکه تنش به اوج خود رسیده است و اوضاع طوری است که فقط به یک جرقه برای شعله‌وز شدن نیاز دارد.

این شبکه همچنین در ادامه آورده است که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی همچنان هشدارهای روزافزونی را نسبت به احتمال انجام عملیات ضد صهیونیستی دریافت می‌کنند.

مناطق مختلف کرانه باختری طی ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های مسلحانه ضد صهیونیستی متعدد بوده و این عملیات‌ها آرامش را از ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندروی آن گرفته است.

صهیونیست‌ها نگران کشیده شدن عملیات‌های ضد صهیونیستی به مناطق جنوب کرانه باختری هستند و با عملیات ۳۰ مرداد در الخلیل که منجر به کشته شدن یک صهیونیست تندرو شد، نگرانی مقامات رژیم اشغالگر در این باره تشدید شده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا