جامعه

هزینه‌های تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات نسبت به پارسال ۲ برابر شد

هزینه‌های تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات نسبت به پارسال ۲ برابر شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: به طور متوسط ​​ماهانه 21 تریلیون تومان برای ارائه خدمات به مستمری بگیران ، بیمه شدگان و جامعه هدف هزینه می شود.

به گزارش آپارات نیوز ، دکتر. علی جهانی ، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی جلسه سندیکا صنعت برق ایران ، به منظور حمایت و پیشگیری از شرکای اجتماعی و مسائل فرهنگی و اجتماعی در زمینه بیمه قرارداد با حضور نماینده شرکت توانیر و هیئت مدیره سندیکا صنعت برق و کارشناسان اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی را به عنوان یک م publicسسه بیمه عمومی و غیردولتی معرفی کردند و افزودند: هزینه ها ، هزینه ها و خدمات و تعهدات این سازمان (2100 ) امسال به 21000 میلیارد تومان در ماه رسید.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین و جامع ترین بیمه گر اجتماعی مسئولیت 45 میلیون نفر در کشور را بر عهده دارد گفت: این سازمان خدمات متنوع و جامع خود را در زمینه بهداشت و درمان ارائه می دهد. بیمه به صورت بدهی های کوتاه مدت و بلند مدت.

وی خاطرنشان کرد: میزان هزینه های خدمات ماهانه این سازمان نسبت به سال گذشته 10 تریلیون نفر افزایش یافته است. وی گفت: برای اجرای مرحله دوم تعدیل حقوق بازنشستگی ، سازمان تأمین اجتماعی همواره سعی در ارائه خدمات بهتر به مستمری بگیران داشته است. ارائه اولویتهای اصلی این سازمان.

جهانی با بیان اینکه پنج ایستگاه کاری موثر با کارفرمایان در نظر گرفته ، اصلاح ، اصلاح و تقویت شده است ، افزود: شفافیت ، بهبود روش ها ، مقررات زدایی و پاسخگویی در موارد 28 ، 38 ، 47 ، 50 ، 42 ، 43 و 44 قانون تأمین. تقویت و توسعه یافته است.

وی به مشکلات و چالش های کارفرمایان در زمینه بیمه اشاره کرد و گفت: معاون وزیر فرهنگ و امور اجتماعی و امور استانها به عنوان کانال ارتباطی و مدافع شرکای اجتماعی می خواهد ارتباطات را تسهیل کند ، شفافیت و پاسخگویی را بهبود بخشد و مشکلات را پیگیری کند. از کارفرمایان و ویل حل و فصل خواهد شد.

جهانی گفت: تحقق فعالیتهای سازمانی با تکیه بر مشارکت و تمرکز شرکای اجتماعی در گروههای بیمه ، کارفرمایان و مستمری بگیران امکان پذیر است ، که به ما در دستیابی به اهداف سازمان کمک می کند. کارفرمایان همیشه منبع اصلی بودجه بوده و کسانی که در زمینه عمل و اعدام هستند جایگاه ویژه ای دارند که نقش تأثیرگذاری در جامعه دارد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی ، با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای برنامه های خود باید سه مرحله را اجرا کند ، می افزاید: اولین قدم شفافیت است. مرحله دوم مقررات زدایی و مرحله سوم پاسخگویی و تسهیل فرایندها است.

وی اذعان کرد که توانایی های این سازمان به مشارکت سه حزب اصلی کارفرمایان ، کارگران و دولت بستگی دارد: سازمان تأمین اجتماعی باید به صورت مداوم و پویا تعاملات دو جانبه و ارتباط آن با کارفرمایان به عنوان ذینفعان و شرکای اجتماعی را توسعه دهد و تقویت شده گام های مثبت و مطلوبی بردارید و سعی کنید خواسته های این عزیزان را برآورده کنید.

جهانی با تأکید بر اینکه شرکای اجتماعی ، به ویژه کارفرمایان از اولویت های اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند ، گفت: شناسایی مشکلات ، دیدگاه ها و دستیابی به راه حل های اجرایی در این زمینه از فعالیت های کلیدی اداره کل فرهنگ و اجتماعی است. امور برای افزایش رضایت مخاطبان.

وی گفت: نحوه پاسخگویی کارفرمایان و مخاطبان این سازمان باید اصلاح شود و در جهت درست قرار گیرد تا بسیاری از مشکلات حل شود. وی گفت: گسترش تعامل دو جانبه و تلاش های مشترک با کارفرمایان ، کارگران و سازمان های بازنشستگی. برنامه های اصلی این دفتر هستند.

به گفته اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، وی گفت: از طریق دوره های آموزشی می توان آگاهی کارفرمایان و پیمانکاران را از قوانین و مقررات این سازمان و مواردی که مشکلاتی از جمله جرایم بیمه ایجاد می کند ، افزایش داد. ، خسارات مالی و نارضایتی. و اختلافات بین کارفرما ، پیمانکار ، کارگران و سازمان قابل حل است: این دوره های آموزشی با هدف آشنایی کارفرمایان و پیمانکاران با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی برای آگاهی از وظایف و حقوق آنها انجام می شود.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا