اقتصادی

هفته بسیار گرم پیش‌روی استان فارس

هفته بسیار گرم پیش‌روی استان فارس

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرسول تحفه با اظهار این مطلب که صنعت برق استان تمام ظرفیت و توان خود را برای تأمین نیاز برق مشترکان و پایداری شبکه به کار بسته است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش دما در روز‌های پیش رو و در نتیجه افزایش مصرف برق، ضروری است تا مصرف بهینه برق به صورت جدی از سوی تمامی مشترکان به ویژه مشترکان خانگی رعایت شود تا خللی در روند خدمت رسانی به وجود نیاید.

وی بهینه‌سازی مصرف انرژی و اعمال مدیریت مصرف برق در شرایط کنونی را یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به صنعت‌برق عنوان کرد و افزود: هم‌استانی‌ها تنها با به کار بستن تنها چند راهکار ساده مانند قراردادن درجه کولر روی عدد ٢۴ و استفاده از دور کند کولر آبی و یا موکول کردن استفاده از وسایل پرمصرف برقی به ساعت‌های خارج از اوج مصرف برق می‌توانند یاریگر خادمان خود در صنعت برق استان باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه سخنان خود به پویش سراسری «با انرژی» اشاره کرد و گفت: پویش «با انرژی»، پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی هدف نهایی این پویش برای مشترکان کاهش حداقل ۱۵ درصدی مصرف برق در طول فصل گرم سال ۱۴۰۳ دانست و افزود: مشترکان می‌توانند با فعالیت مستمر و کاهش بیش از ۱۵ درصد، به اهداف طلایی پویش برسند و شانس برنده شدن در جوایزی، چون ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیارد‌ها تومان جوایز ارزنده را افزایش دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: معرفی پویش‌ها و ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص، از طریق درگاه‌های پویش با انرژی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است و برنامه کاربردی با انرژی (Application) در آدرس https://ba-energy.ir/ قابل دریافت و نصب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس، تحفه در تشریح «پویش دانش‌آموزی» نیز اظهار کرد: با هدف فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق، پویش دانش‌آموزی راه‌اندازی شده است که دانش‌آموزان از طریق سامانه شاد وارد پویش می‌شوند و به دانش‌آموزانی که با کمک والدین بیشترین صرفه‌جویی را محقق کنند به صورت ماهیانه و همچنین در پایان تابستان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد. در همین راستا به مدیران مدارس برتر نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا