جامعه

واردات بیش از 5 تن کالای بهداشتی با حدود 3 پرواز در هفته



واردات بیش از 5 تن کالای بهداشتی با حدود 3 پرواز در هفته

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از واردات بیش از 5 تن لوازم بهداشتی خبر داد که حدود 4 پرواز هفتگی توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شده است.

رضا جعفرزاده با اشاره به نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تأمین مواد لازم و برقراری پرواز براساس ضرورت ، گفت: برای رفع نیازهای فعلی کشور در مبارزه با ویروس کرونا و آپارات نیوز. طبق دستور وزارت بهداشت و سایر آژانس ها ، حدود 5 پرواز در روز و با ظرفیت حدود 5 تن مواد بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی ماهان به کشور تحویل داده می شود.

وی گفت: “این سفرها توسط پروتکل ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت از پکن ، گوانگژو ، شانگهای و شنژن برگزار می شود.”

جعفر زاده تأیید کرد که منابع بهداشتی مطابق تشخیص وزارت بهداشت و نیاز تیم های بهداشتی کشور وارد می شود.

ورود 3 بار از جمله کمکهای مالی ایرانیان مقیم ترکیه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خطوط هوایی همیشه برای درک شرایط حساس و لزوم کمک به شهروندان خود در حمایت و حمل و نقل محصولات پزشکی به صورت انسانی ، غیر اقتصادی و حتی در برخی موارد نیاز به سفر به صورت رایگان تلاش نکرده اند. وی در پاسخ به ویروس و برنامه ریزی افزود: شش بار از جمله کمک های مالی ایرانیان مقیم ترکیه با هماهنگی کنسولگری ایران در استانبول به صورت رایگان به این کشور منتقل شده است.

وی گفت: این کمک ها شامل ماسک ، دستکش ، دستکش و داروهایی است که به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.

انتهای پیام


همه محتوای سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین آپارات نیوز هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا