جامعه

واریز پول اوراق مشارکت مترو با شرط و شروط

واریز پول اوراق مشارکت مترو با شرط و شروط

مدیرعامل مترو تهران درباره واریز نهایی اوراق مشارکت مترو توضیح داد.

علی امام در مصاحبه با آپارات نیوز ، وی درباره سپرده نهایی اوراق مشارکت مترو 98 تهران ، با بیان اینکه بر اساس رایزنی های انجام شده تصمیم گرفته شد که بانک رفاه برای هر وثیقه پولی معادل قیمت وثیقه آزاد کند ، گفت: بر این اساس وی 157 اعتبار دارد هفته گذشته میلیارد. ” تومان از قیمت اوراق مشارکت معاف است.

وی با بیان اینکه بقیه پول با ثبت هر وثیقه در دفترخانه آزاد می شود ، افزود: 157 میلیارد تومان توسط بانک رفاه به حساب شهرداری تهران واریز شده و هنوز به حساب شرکت مترو واریز نشده است. منتقل شده است ، اما از آنجا که طبق قانون حتی یک مقدار از این پول نمی تواند برای هزینه های دیگر هزینه شود ، بنابراین ما اطمینان داریم که این پول در حساب شهرداری باقی خواهد ماند.

امام در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی شایعه ای مبنی بر استفاده شهرداری از هولوگرام به عنوان وثیقه آزادسازی پول اوراق مترو وجود دارد؟ وی افزود: هولوگرام بخشی از اسناد پذیرفته شده توسط بانک مرکزی نیست و به تبع آن ممکن است بانک ها آن را نپذیرند و البته ما سعی می کنیم این مسئله را نزد بانک مرکزی بپذیریم تا برخی از مشکلات برطرف شود. سمت چپ ، اما این موضوع هنوز در حال تحقیق و تأیید است. ” نه هنوز.

وی درباره مشکلات شهرداری با سازمان تأمین اجتماعی گفت: مشکلات سازمان تأمین اجتماعی برطرف شده است و بر این اساس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران می توانند با سرعت بیشتری اسناد مورد نیاز بانک رفاه را تهیه کنند.

امام با تأکید بر اینکه ریال تا ریال اوراق بهادار به طور دقیق توسط دیوان محاسبات حسابرسی می شود ، ادامه داد: مطابق قانون 50 درصد اصل و سود این اوراق البته توسط دولت تضمین می شود و بانک رفاه باید در اسرع وقت سهم دولت را به شهرداری پرداخت کند. سپرده. او همچنین می خواهد 50٪ سهم خود را بدست آورد ، اما متأسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا