وام فوری دندان پزشکی

چگونه می‌توان از وام فوری دندان پزشکی بهرمند شد؟ چه مدارکی برای اخذ تسیهلات دندانپزشکی لازم است؟ فرآیند دریافت وام فوری برای خدمات دندان پزشکی به چه صورت است؟

وام فوری دندان پزشکی

بی شک برای شما هم پیش آمده که به دلایل مختلف دندان درد امانتان را بریده و بدین ترتیب مجبور هستید برای بهرمندی از خدمات دندانپزشکی از سوی متخصصین هزینه‌های بسیار زیادی را بپردازید، در بسیاری از مواقع بیمه این تمامی خدمات را پوشش نداده و ممکن است خودتان به تنهایی نتوانید از پس هزینه‌ها برآیید به همین دلیل دریافت وام فوری دندان پزشکی شرایطی برایتان فراهم خواهد شد تا به راحتی به ترمیم و تعمیر دندان‌هایتان پرداخته و به بهترین شکل مشکلات آن را برطرف سازید. در این حوزه کلینیک مورد نظر باید یک معرفی نامه در اختیارتان قرار داده تا بانک مورد نظر تسهیلات لازم را در اختیارتان قرار دهد. در ادامه به طور کامل مراحل دریافت وام فوری را توضیح داده و مدارک مورد نیاز را شرح داده‌ایم در نتیجه تا انتها با ما همراه باشید.

 

وام فوری دندان پزشکی

سقف وام فوری دندان پزشکی در سال 1403

اصولا سقف وام برای دریافت خدمات دندانپزشکی در رنج 10 تا 20 میلیون تومان قرار دهد، همچنین نکته قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد این است که کارمزد دریافت شده 4 درصد خواهد بود. بازپرداخت این نوع وام با توجه به شرایط دریافت کننده می‌تواند 6 ماهه، 9 ماهه یا در نهایت 12 ماهه باشد. در نتیجه شرایطی ایجاد می‌شود تا بدون مراجعه به بانک بتوانید با بهرمندی از مدارک تسهیلات را دریافت کنید. در این زمان بانک با در نظر گرفتن معرفی نامه کلینیک و وضعیت دهان و دندان مبلغی را تا بیست میلیون تومان در دسترس قرار می‌دهد تا بتوانید مشکلات و عیوب دندان را به بهترین شکل و به طور تخصصی برطرف سازید.

 

 

فرآیند دریافت وام فوری دندان پزشکی

فرآیند دریافت وام فوری دندان پزشکی اصولا در کلینیک یا سایت دندانپزشکی انجام شده و به همین دلیل هم نیاز نیست حتما به بانک مراجعه کنید، در اغلب موارد در صورت انتخاب هر بانکی مراحل شبیه به هم هستند. در ادامه به طور کامل مراحلی که باید طی شود تا در زمان کوتاه به وام بانک رسالت و مهر دستیابی داشته باشید را شرح داده‌ایم.

  1. در اولین مرحله باید به محل پذیرش کلینیک مورد نظر مراجعه کرده و قبض اولین معاینه خود را به همراه تصویر کامل دندان و طرح درمان دریافت نمایید.
  2. در مرحله دوم با توجه به وضعیت دندان و طرح دندان تمامی هزینه‌ها به طور دقیق بررسی و قیمت گذاری می‌شوند.
  3. در مرحله بعد می‌بایست مدارک مورد نیاز را آماده کرده و به کلینیک مراجعه کرده و آن را تحویل دهید. بخش رسیدگی وام اعتبار سنجی را انجام داده و پرونده شما را تکمیل خواهد کرد.
  4. اگر اعتبارسنجی تایید شود یک پرونده برایتان ایجاد شده و بدین ترتیب باید در بانک مربوطه برای خود حسابی ایجاد کنید.
  5. پس از آن کلینیک مدارک مورد نیاز را به بانک ارسال می‌کند.
  6. در صورتی که بانک انتخابی شما بانک رسالت باشد علاوه بر خودتان، ضامن نیز باید در سامانه مرآت بانک رسالت اعتبارسنجی را انجام داده و مدارک شغلی مورد نظر را وارد سامانه کند.
  7. در نهایت با انجام تمامی این مراحل پرونده نهایی تشکیل خواهد شد، بر این اساس باید با ضامن خود هماهنگ کرده و به کلینیک بروید تا وام را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری دندان پزشکی

در صورتی که نیاز به دریافت وام فوری دندان پزشکی دارید بهتر است پیش از مراجعه به کلینیک یا بانک تمامی موارک مورد نیاز را از پیش حاضر کنید تا کارتان به تعویق نیوفتد. بر این اساس در صورتی که هدف شما بانک رسالت باشد باید مدارک زیر را تهیه فرمایید تا بدون معطل شدن و در زمان کوتاه کارتان انجام پذیرد.

  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کپی شناسنامه و کارت ملی از صفحات
  • داشتن یک ضامن
  • داشتن یک سیم کارت به نام مراجع و یک سیم کارت به نام ضامن
  • داشتن مدارک شغلی معتبر شامل جواز کسب و گردش حساب

نکته مهمی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که ضامن نباید به هیچ عنوان چک برگشتی داشته باشد، همچنین داشتن بدهی به بانک در هر صورت یک مانع بزرگ برای دریافت وام فوری دندان پزشکی به حساب می‌آید.

در صورتی که هدفتان بهرمندی از وام بانک مهر است باید مدارک زیر را حاضر و در زمان کوتاهی به کلینیک برسانید.

  • ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی به طور کامل
  • کد پستی محل سکونت مراجع
  • پرداخت یک مبلغ جزئی به منظور هزینه‌های بانکی
  • داشتن یک ضامن
  • ارائه دادن مدارک شغلی و هویتی فرد ضامن
  • ارائه یک فقره چک از ضامن یا گردش حساب ضامن

از جمله نکات حاضر اهمیت در مورد دریافت وام فوری دندان پزشکی از بانک مهر را باید این موضوع در نظر گرفت که اگر مبلغ تسهیلات بالای 10 میلیون تومان باشد باید 2 ضامن داشته باشید تا بتوانید تسهیلات را به راحتی دریافت کرده و از آن استفاده فرمایید.

شرایط درخواست وام دندانپزشکی

برای دریافت وام فوری دندان پزشکی باید حداقل شرایطی را داشته باشید تا کلینیک و بانک از توانایی بازپرداخت مبلغ دریافت اطمینان حاصل کنند. این شرایط به صورت زیر هستند.

  1. داشتن سفته یا چک: به منظور بهرمندی از تسهیلات باید حتما یک عدد سفته یا چک را بدون ضمانت به بانک ارائه دهید.
  2. داشتن درآمد ثابت: با ارائه مدارک مورد نیاز شغلی باید ثابت کنید که درآمدی دارید که می‌توانید در بازه زمانی مشخص اقساط وام را به موقع بپردازید.
  3. داشتن سابقه اعتباری مناسب: به منظور دریافت وام سابقه اعتباری شما بررسی شده و بانک چک می‌کند که آیا اقساط وام‌های قبلی خود را به موقع پرداخت کرده‌اید.
  4. پرداخت هزینه‌ها: با دریافت وام دیگر نیاز نیست تمامی هزینه‌ها را به طور یکجا پرداخت کنید و بر این اساس شرایطی ایجاد می‌شود تا با خیال راحت با توجه به شرایط خود زمان بندی مناسبی را برای پرداخت هزینه‌ها در نظر بگیرید.
  5. شروع فرآیند درمان در زمان کوتاه: با دریافت وام باید بدون معطلی و در بازه زمانی کوتاه به کلینیک مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را روی دندان اعمال کنید.

بدین ترتیب با رعایت تمامی این شرایط بانک مبلغ مورد نیاز را در اختیارتان قرار داده و این امکان را ایجاد خواهد کرد تا به راحتی تمامی خدمات از جمله ایمپلنت، کامپوزیت یا لمینت را بر روی دندان اعمال کرده و یک ظاهر زیبا و لبخندی درخشان برای خود ایجاد کنید.

 

 شرایط درخواست وام دندانپزشکی

مزایای استفاده از وام دندان پزشکی

استفاده از وام فوری دندان پزشکی مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات دندانپزشکی به سبب اینکه از لحاظ زیبایی تاثیر زیادی روی صورت دارند قیمت بالایی دارند، با بهرمندی از تسهیلات دیگر نیاز نیست هزینه‌های گزاف را به طور یکجا پرداخت کنید.

علاوه بر این موضوع می‌توانید به طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی با کیفیت فوق العاده دسترسی داشته باشید، بدین ترتیب دیگر نیاز نیست نگران کاهش کیفیت خدمات یا متریال مورد استفاده باشید.

وام‌های ارائه شده در این حوزه تنوع بسیار زیادی دارند در نتیجه این امکان برایتان فراهم شده تا با توجه به شرایط خود از بهترین وام استفاده کرده و تسهیلاتی را انتخاب کنید که با نیاز و شرایط شما مطابقت داشته باشد.

انواع روش های دریافت وام فوری دندان پزشکی

با توجه به نوع ضمانتی که مراجع ارائه می‌دهد این امکان را دارد تا به دو صورت از تسهیلات در اختیار قرار گرفته استفاده کند.

دریافت وام دندان پزشکی با ضامن

در صورتی که مراجع بتواند ضامنی رسمی یعنی کارمند رسمی دولت یا بازنشسته کشوری و لشکری را به عنوان ضامن معرفی کند این امکان را دارد تا تسهیلات قرض الحسنه را با کارمزد 4 درصد دریافت کرده و با توجه به شرایطی که دارد در بازه زمانی 6، 9 یا 12 ماهه آن را پرداخت کند. این روش بسیار ساده بوده و در اغلب موارد تا حداکثر 48 ساعت پس از کامل کردن مدارک قابلیت استفاده را فراهم می‌کند. همچنین این امکان را ایجاد کرده است تا به ازای 1 ضامن 10 میلیون تومان و برای 2 ضامن نیز 30 میلیون تومان دریافت کنید.

دریافت وام دندان پزشکی با چک

در صورتی که تمایل داشته باشید این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از چک یا سفته بدون نیاز به ضامن از خدمات استفاده کنید. این روش نیز بسیار ساده بوده اما نباید هیچ چک برگشتی یا اقساط معوقی داشته باشید. علاوه بر این نکته مثبتی که وجود دارد این است که می‌توانید یکی از نزدیکان خود که می‌تواند مدارک ارائه دهد را معرفی کنید. در این روش باید از گردش مالی حساب خود یک پرینت 3 ماهه تهیه و ارائه دهید. در صورتی که مبلغ مورد نیاز کم باشد در روند پرداخت باید نیمی از مبلغ را نقد و نیمی دیگر را به صورت دو فقره چک یک ماهه دریافت کنید. در این راه هیچ کارمزدی به چک افزوده نخواهد شد. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست نگران خرابی و مشکلات دهان و دندان باشید چرا که با بهرمندی از وام فوری دندان تمامی مشکلات به راحتی حل می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا