بین الملل

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به جنایت تازه اسرائیل

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به جنایت تازه اسرائیل

به گزارش آپارات نیوز جاسم محمد البدیوی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات را که به شهادت و زخمی شدن صدها شهروند فلسطینی منجر شد، محکوم کرد.

به نقل از ایرنا وی تاکید کرد: این حمله، جنایتی فجیع و تروریستی است که مردم بی‌گناه را به طرز وحشیانه و بی‌سابقه هدف قرار داد. این تجاوز وحشتناک چهره واقعی نیروهای اشغالگر را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که آن‌ها هیچ گونه پایبندی به معاهدات بین‌المللی و ارزش‌های انسانی ندارند. این جنایت در چارچوب تجاوزهای سریالی و برنامه‌ریزی شده نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین انجام شد.

البدیوی خاطرنشان کرد: جامعه بین‌المللی به مسئولیت‌های تاریخی و اخلاقی خود عمل و اقدامی فوری و قاطع برای توقف این جنایت‌های تکراری و وحشیانه علیه ملت برادر فلسطین اتخاذ کند.

به گفته البدیوی، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در یک صف و با قدرت در کنار ملت فلسطین ایستاده اند و از مبارزات مشروع آن‌ها در راستای آزادی و زندگی در صلح حمایت می کنند و موضع کشورهای عضو این شورا درخصوص مساله فلسطین ثابت بوده و از برپایی کشور فلسطینی مستقل بر اساس طرح سازش عربی و قطعنامه‌های بین‌المللی حمایت می‌کنند.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد. دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه به ۲۱۰ نفر و شمار مجروحان به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده است.

311311

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا