دانش و سلامت

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به "تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای"

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به مفقود شدن 2500 کیلوگرم پانسمان بیماران دارای مجوز و تکذیب این موضوع، گفت: نزدیک به یک سال است که با وزارت بهداشت صحبت می کنیم. پاسخی به ما نداده است. در تیرماه 1400 خدمتگزار در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشتند و همه مسئولین غذا و دارو حضور داشتند از جمله خانم زهره زرین کلاه که پاسخ ایشان توسط وزارت بهداشت منتشر شد، اما نتوانستند بگویند تعداد وام مسکن با حضور اعضای کمیسیون بهداشت.

او اظهار داشت که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گویند این اوراق مفقود نیست اعلام کنند 2500 کیلو کجا و در چه انباری نگهداری می شود و ماندگاری آن چقدر است؟ اگر آخر سال 1400 به من بگویند بیا این بانداژها را بگیر، استفاده از پانسمان قدیمی یا موجود نیست، به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که باید نگاه کرد خانه eBay است. حداقل باید به ما بگویند که چقدر وام مسکن وجود دارد و تاریخ انقضا را هم بگویند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

وی پاسخ وزارت بهداشت را رد کرد و گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دو نفر دستور داده که به این موضوع رسیدگی کنند و از انبار ما بازدید کردند و من توضیح دادم. به انبار وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات آنها را بشنوید.

به گزارش شفاف، مدیرعامل خانه eBay با ادعای اهدای باند 2500 کیلوگرمی یونیسف به بیماران دارای مجوز مفقود شده از دادگاه خواست تا در این پرونده مداخله کند، ادعای رئیس اداره ملزومات پزشکی توسط این سازمان تکذیب شد. وزارت بهداشت.

دکمه بازگشت به بالا