جامعه

وقوع حریق جزئی در بیمارستانی در غرب تهران

وقوع حریق جزئی در بیمارستانی در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در بیمارستان رسول اکرم غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با آپارات نیوز ، در این رابطه اظهار داشت: ساعت 2:14 صبح. آتش سوزی امروز در بیمارستان رسول اکرم (ص) در خیابان ستارخان ، خیابان نیایش ، در سیستم پانزدهم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رخ داد. چهار ایستگاه آتش نشانی بلافاصله همراه با وسایل نقلیه پشتیبانی ، نردبان های هیدرولیک ، وسایل نقلیه با تجهیزات تنفسی و لوازم اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان ظرف پنج دقیقه وارد صحنه شدند و دیدند که بخشی از یک انبار در طبقه اول یکی از ساختمانهای شش طبقه این بیمارستان آتش گرفته است. در این انبار پوست ، مواد شوینده و غیره وجود دارد. اتفاق می افتد

ملکی اظهار داشت: در دقایق اول آتش سوزی ، دود به طبقات پخش می شد که قرار بود در بخش های پزشکی پخش شود. تحت مدیریت عملیاتی ، آتش نشانان هنگام خاموش شدن آتش ، طبقه های فوقانی را جستجو کردند. خوشبختانه تنها بخشی از دودها به داخل منطقه معالجه نفوذ کردند و کارکنان بیمارستان تعدادی از بیماران را برای پیشگیری به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: تعدادی از بیماران از این مکان منتقل شده اند ، اما خوشبختانه همه در وضعیت خوبی قرار دارند. آتش سوزی در دقایق اول خاموش شد و در قسمت های دیگر پخش شد. نیروهای امنیتی و مسئولان بیمارستان در صحنه هستند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا