جامعه

پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت تمدید گذرنامه های خانواری

پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت تمدید گذرنامه های خانواری

مدیرکل امور شهروندی و مهاجرت خارجی وزارت امور داخلی مهلت تمدید ویزای گذرنامه های خانوادگی را تا پایان ماه مه 1400 اعلام کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، مهدی محمودی با اشاره به توافق وزیر کشور در مورد تمدید ویزای گذرنامه های خانواده گفت: برنامه هفتم تمدید ویزای گذرنامه خانوادگی اتباع افغانستان از اواسط فوریه سال گذشته آغاز می شود و تا پایان ادامه دارد. ماه مه طبق برنامه ها

دبیر کمیسیون سازمان اتباع خارجی اضافه کرد: ‘پس از پایان دوره مذکور ، مهلت تمدید ویزا برای گذرنامه های خانوادگی تمدید نخواهد شد ، بنابراین همه افراد مناسب باید دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشند و تا 20 مه 2014 گذرنامه ها را به دفاتر اقامتگاه و کارفرما منتقل کنید. “اتباع خارجی را که پس از اتمام مراحل تمدید به مالکان بازگردانده می شوند ، فراهم کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، وی در پایان تأکید کرد: اگر شهروندانی که در تاریخ اعلام شده واجد شرایط تمدید گذرنامه خانوادگی خود نیستند ، این امر غیرقانونی تلقی می شود و طبق قوانین و مقررات باید بنابراین ، ضروری است که ذینفعان این طرح برای تمدید گذرنامه خود در زمان تعیین شده و بدون تاخیر به دفاتر اقامت و کار اتباع خارجی می روند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا