ورزشی

پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

تیم‌های میکس تفنگ ایران در مسابقات جهانی تیراندازی و سهمیه المپیک برزیل در رده‌های پنجم و چهاردهم قرار گرفتند. 

به گزارش آپارات نیوز، در سومین روز از مسابقات جهانی تیراندازی که آخرین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک پاریس نیز می‌باشد نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی ماده میکس تیمی تفنگ در خط آتش ایستادند.

تیم یک ایران با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۲۹.۹ در رده پنجم ایستاد و با ۰.۶ اختلاف نسبت به تیم چهارم از صعود به دیدار رده‌بندی بازماند. همچنین تیم ۲ ایران با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و هادی غرباقی با امتیاز ۶۲۷ در رده چهاردهم قرار گرفت و هر دو تیم از رسیدن به فینال بازماندند.

تیم‌های فرانسه و نروژ به دیدار فینال و تیم‌های اسپانیا و سوئد به دیدار رده‌بندی راه یافتند. در ماده میکس تیمی سهمیه المپیک توزیع نمی‌شود.

فردا در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی تفنگ مردان و زنان انجام خواهد شد. 

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازماندند. 

همچنین تیم‌های میکس بادی تفنگ و تپانچه نیز از رسیدن به فینال بازماندند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا