بین الملل

پسر ترامپ فراخوان یک جنگ تمام عیار داد!

پسر ترامپ فراخوان یک جنگ تمام عیار داد!

دولت ترامپ گفت: “بهترین چیز برای آینده ایالات متحده این است که یک جنگ تمام عیار علیه این انتخابات انجام دهید ، به طوری که تمام تقلب ، فریب و صدای کسانی که کشته شده اند و کسانی که این کار را می کنند”. ایندیپندنت امروز صبح در پیامی توییتر نوشت. “اینکه ایالتی که آنها در آن رای داده اند دیگر زندگی نخواهد کرد ، آشکار خواهد شد.”

این شرکت پیام رسان توییتر بعداً پسر ترامپ را یک پیام هشدار دهنده معرفی کرد و محتوای آن را گمراه کننده برای افکار عمومی توصیف کرد.

روزنامه نگار آمریکایی سام استین در پاسخ به این توییت نوشت: “جنگ تمام عیار فراتر از بی پروایی است”. باید اقدام کرد و جلوگیری کرد [انتشار چنین اظهاراتی] بودن “.

مهدی حسن ، دیگر روزنامه نگار آمریکایی ، در پیامی توئیتری هشدار داد: “هنگامی که طرفداران شما اسلحه می خرند و با سلاح به پای صندوق های رای می روند ، بسیاری از افراد باعث خشونت می شوند و خواستار جنگی گسترده علیه انتخابات می شوند.”

به گزارش فارس ، اکنون با هجوم برخی از طرفداران مسلح ترامپ به نظرسنجی “شهرستان ماریکوپا” در ایالت مناقشه آریزونا ، مقامات مقامات را مجبور کرده اند که درهای این مکان را به روی مردم و رسانه ها ببندند.

جو گلوریا از مرکز رای گیری شهرستان کلارک در نوادا در مصاحبه ای گفت: “همسر و مادر من بسیار نگران من هستند.” “من همچنین نگران ایمنی کارکنان خود هستم.”

جو والش از جمهوری خواهان ضد ترامپ در پیامی نوشت: “خردسال کوچک احمق خواهان جنگ است.” “دستان او و پدرش و بقیه آنها به خون آغشته خواهد شد.”

علاوه بر پسر ترامپ ، مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا نیز در ایمیلی نوشت که در آن وی ترامپ را به طرفداران خود نقل کرده است: ‘من از شما می خواهم که بایستید و تلافی کنید. “پشتیبانی شما اکنون ضروری است.”

ترامپ پنجشنبه شب در سخنرانی خود بارها ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرده و می گوید اگر فقط آرا شمرده شود به راحتی پیروز می شود. در همین حال ، تعدادی از کانال های تلویزیونی به دلیل اتهامات و شواهد بی اساس ترامپ سخنرانی خود را قطع کردند.

310 310

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا