بین الملل

پشت پرده تصمیم آمریکا برای خارج کردن سامانه پاتریوت از عربستان/واشنگتن درصدد خروج از خلیج‌فارس است

به اطلاع گروه بین الملل خبرگزاری آنا. اخبار AL در گزارشی نوشت: برخی از نیروهای آمریکایی به دلیل اختلاف عربستان و آمریکا نفت از این کشور خارج شدند. بهانه دولت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن., رئیس جمهور ایالات متحده برای خروج نیروهای خود را از عربستان سعودی و پایان دادن به حمایت از ارتش این است که ریاض قدر از حمایت است که واشنگتن در سال های اخیر این کشور است می دانم.

ادامه مطلب:

مغلوب ساختن پیشی جستن نیروهای ایالات متحده و سیستم پاتریوت از عربستان خارج

مجله فوربس ، چاپ شده در ایالات متحده گزارش داد که ارتش آمریکا در حال از سیستم های ضدموشکی پاتریوت در عربستان و همچنین کاهش سایر امکانات و کاستن از حضور نظامی در عربستان سعودی تحت بررسی قرار داده است.

Patriot

Patriot

بر اساس این گزارش همراه با چهار سیستم پاتریوت چند ده ها تن از پرسنل نظامی آمریکا که بعد از حمله ضد هسته ای در ماه سپتامبر سال 2019 به, مکانیکی, نفت, جزئیات بیشتر به حال حل و فصل وجود دارد از این کشور هستند. در حال حاضر دو اسکادران جنگنده آمریکایی در منطقه به کشور را ترک کنند و اگر شما می خواهید برای کاهش حضور نیروی دریایی ایالات متحده در خلیج فارس را نیز بررسی می شود.

این نشریه آمریکایی نامزد شد: حضور نظامی آمریکا عامل بازدارندهای در برابر حملات ایران و مقامات پنتاگون توضیح داد که این تغییرات در زمان به طوری که “ایران دیگر تهدیدی فوری برای منافع استراتژیک آمریکا نیست”. با وجود این چندی پیش مایک پمپئو وزیر امور خارجه گفت: “خصومت با ایران, صبح است”.

فوربس نوشت: به نظر می رسد آنچه که تغییر کرده است تمایل یا نیاز به امریکا برای حمایت از نفت از دارایی های خارجی است. با توجه به قیمت نفت است که برای صنعت نفت ایالات متحده بسیار پایین به آمریکا برای برافروختن تنش نظامی در دیگر مناطق نفتی جهان نیاز به یک استراتژیک نیست.

در حال حاضر به نفع منافع استراتژی ایالات متحده آمریکا است که جان می آید به خطر از دست دادن و یا از قدرت نظامی برای افزایش قیمت نفت به استفاده از آن.

علاوه بر این دولت تهمت با پایان حمایت نظامی از عربستان سعودی به عنوان یک پیام به ایران استفاده کنید که به آنها نشان می دهد که ایالات متحده از اقدامات اخیر عربستان سعودی در تلاش برای کاهش جهانی قیمت نفت راضی نیست.

تماس با پادشاه عربستان سعودی و رئيسجمهور ما

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه در تنگه با سلمان بن عبدالعزیز., به پادشاه عربستان در مورد تقویت همکاری نظامی آمریکا و عربستان سعودی در منطقه و بازار نفت ارز خواهد بود. مغلوب ساختن پیشی جستن و سلمان بر ادامه همکاری دو کشور را در گروه کشورهای “۷” و “۲۰” نیز رایزنی شد.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن - سلمان بن عبدالعزیز

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سلمان بن عبدالعزیز

رئیس جمهور ایالات متحده قبل از شیوع ویروس کورونا در عربستان سعودی دعوت شد تا برای کاهش تولید نفت. بحران کرونا می تواند کاهش قیمت نفت برای شرکت های آمریکایی در معرض ورشکستگی قرار گرفتهاند.

“جود خیلی دیر” معاون سخنگوی کاخ سفید پس از یک مکالمه تلفنی تهمت و سلمان اعلام کرد که سران آمریکا و عربستان سعودی بر اهمیت ثبات در بازارهای جهانی انرژی به توافق رسیده است. این مقام کاخ سفید گفت که دو طرف همچنین بر همکاری دفاعی دو جانبه و مسائل منطقه ای تبادل نظر.

از سوی دیگر خبری بلومبرگ بهنقل از یک مقام آمریکایی فاش کرد عربستان سعودی به دنبال جایگزین سیستم های تصمیم گیری-Patriot با یک نسخه داخلی.

این تصمیم پس از تصویب است که آمریکا دو سیستم پاتریوت از عربستان ، ایالات متحده آمریکا این سیستم را زیر حملات موشکی به تأسیسات نفت آرامکو در سال گذشته عربستان مستقر کرده بود.

پایان پیام/4106/4033/

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا