بین الملل

پوتین: قادریم به هر دشمنی حمله کنیم

پوتین: قادریم به هر دشمنی حمله کنیم

پوتین روز یکشنبه هنگام رژه مهم نیروی دریایی گفت: “روسیه به طور مداوم و با موفقیت سلاح های جدید را به روز می کند و سلاح های دریایی خود را با موفقیت بهبود می بخشد.”

رئیس دولت روسیه خاطرنشان کرد: روسیه موفق شده است “از طریق مسیر توسعه به توانایی ساخت کشتی های قدرتمند و زیردریایی های هسته ای موشکی دست یابد و در کمترین زمان ممکن موقعیتی با وقار در میان نیروهای پیشرو دریایی داشته باشد.”

پوتین همچنین تأکید کرد که نیروی دریایی روسیه برای اطمینان از حفاظت از سرزمین مادری و منافع ملی خود به همه چیز نیاز دارد.

رهبر روسیه گفت: “ما قادر به شناسایی هر دشمنی هستیم – در زیر آب ، سطح یا هوا – و در صورت لزوم یک ضربه اجتناب ناپذیر خواهیم زد.”

رئیس جمهور روسیه گفت: نیروی دریایی روسیه از تمام امکانات لازم برای دفاع از کشور برخوردار است. نیروی دریایی روسیه برای مقابله با دشمن و ضربه ای جبران ناپذیر سلاح های پیشرفته ای در اختیار دارد. ارتش روسیه سلاح های منحصر به فردی دارد که در صورت لزوم می توان از آنها استفاده کرد.

وی خاطرنشان می کند: “با شجاعت ملوانان روسی ، پرچم آندریفسکی (نماد نیروی دریایی روسیه) هرگز پایین نخواهد آمد ، و همانطور که امپراتور پیتر بزرگ دستور داد ، پرچم نیروی دریایی روسیه نباید در برابر هر دشمنی باشد. ناامید نشو . ”
رژه عظیم دریایی روسیه به مناسبت 125 مین سالگرد تأسیس نیروی دریایی روسیه در رودخانه نوا که از شهر سن پترزبورگ می گذرد ، برگزار شد.

رژه نیروی دریایی روسیه به گونه ای برنامه ریزی شده بود که اولین رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در مقابل یک موقعیت ویژه در ساحل ، در مقابل کشتی های شرکت کننده ، و سپس کلیه کشتی ها و زیردریایی های شرکت کننده در رژه ، سوار یک زیردریایی نظامی شد. رودخانه نوا

رژه 48 فروند هواپیمای جنگنده و بمب افکن سوخو و بمب افکن های دور برد توپولف -142 و هواپیماهای شناسایی دریایی IL-38 بالگردهای نیروی دریایی روسیه بر فراز رژه پرواز کردند.

به گفته مقامات روسی وزارت دفاع ، این رژه در مقایسه با سالهای گذشته بزرگترین رژه در روسیه بود.

آدیرال امیر حسین خانزادی ، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ، کاظم جلالی ، سفیر کشورمان در روسیه و جمعی از اعضای نیروی دریایی ارتش در رژه امسال اعضای هیئت ایرانی بودند.

نیروی دریایی سهند و مکران ، بخشی از 75 امین گروه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، پس از عبور از 14000 مایل دریایی و عبور از اقیانوس اطلس و مناطق استراتژیک ، به رژه دریایی در خلیج فنلاند پیوستند.

311311

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا