جامعه

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در پی شهادت رحمان پوردهقان

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در پی شهادت رحمان پوردهقان

آپارات نیوز/ لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی شهادت مظلومانه شهید رحمان پوردهقان از کارکنان کلانتری 17 خرم آباد را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم آباد در پیامی شهادت مظلومانه شهید رحمان پوردهقان را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به شرح زیر است:

“به نام خدا

از مؤمنان، راستگویان، اخلاص داشته باشید و با خدا بر آنان عهد نبندید، و از آنان جام محبت و از آنان برکت است.

شهادت سرکوب شده یکی از نیروهای غیور انتظامی استان لرستان، شهید سرگرد رحمان پوردهقان که در حین انجام ماموریت و درگیری با جنایتکاران مسلح در شهر خرم آباد به لقاءالله پیوست، موجب درد و رنج فراوان شد.

این شهید بزرگوار که جان خود را برای حفظ نظم و آرامش و امنیت جامعه فدا کرد. بدون شک در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار خواهند بود.

اعمال قانون به صورت مقتدرانه و قاطع همراه با فوریت در قبال عاملان این گونه حوادث دردناک، به طور قطعی از سوی قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی درخواست شده است که در پیشگیری از این گونه جرائم بسیار مؤثر است.

شهادت این جان برکف عزیز را خدمت امام عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای، نیروی انتظامی و مردم شکنجه شده استان لرستان، خانواده محترم ایشان و بازماندگان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم. و همرزمان عزیز در استان لرستان و شهرستان خرم آباد “از خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر بی نهایت درجه و اجر بی نهایت و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.”

لازم به ذکر است، شامگاه پنجشنبه 26 آذرماه رحمان پوردهقان مامور شماره 17 کلانتری 17 در حین انجام ماموریت در شهر خرم آباد مورد هدف گلوله تبهکاران مسلح قرار گرفت. .

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر رحمان پوردهقان مدافع امنیت شکنجه شده روز شنبه 27 آذرماه ساعت 21 از مقابل فرماندهی انتظامی لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا