جامعه

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه های خود برای مدیریت جمعیت هلال احمر با محوریت چهار محور اصلی نورپردازی با توجه ویژه به گام دوم پرداخت. انقلاب، مسائل اقتصادی و امور بین الملل.

به گزارش آپارات نیوز و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ جلسه هیات مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور مدیران پرسنلی در ساختمان صلح و با حضور ویدئو کنفرانس مدیران عامل هلال احمر استان ها برگزار شد.

دکتر. پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با تقدیر از اعتماد رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی افزود:

کولیوند با اشاره به اینکه ایشان در هفته بسیج هستند و این هفته یکی از تاثیرگذارترین بازماندگان امام خمینی(ره) است و مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه ای بر آن دارند، افزود: انتظار دارم روحیه انقلابی، شاداب، بسیجی باشد و بگیرد. تا خدمت. رنگ در هلال احمر بیشتر و بیشتر از گذشته است.

وی همچنین از خدمات و تلاش های دکتر دکتر قدردانی کرد. همتی رئیس اسبق جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم تقدیر کرد و گفت: دکتر همتی تلاش زیادی کرده تا فعالیت ها در هلال احمر به بهترین شکل ممکن انجام شود و به مردم خدمت کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه می دهد: با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانان را با حضور در شرایط سخت و با روحیه جهادی، بدون پرداخت هزینه و توقع خدمت به مردم به اقصی نقاط ایران بیاورید.

تدوین برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله برای این جمعیت گفت: این برنامه با محوریت 4 حوزه امداد و نجات با توجه ویژه به اعلام گام دوم انقلاب به دلیل ظرفیت بالای هلال احمر در این حوزه، مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی در حوزه بین المللی متمرکز خواهد بود. امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. دوستان در اعلام گام دوم انقلاب باید آنقدر سرعت کار را افزایش دهند تا اعتماد مردم و سایر دستگاه ها را جلب کنند. در زمینه های اقتصادی، پزشکی و تدارکات پزشکی برای بهبود روند کار باید از همه اعضا از کوچکترین امدادگر و داوطلب گرفته تا بالاترین مقام کمک خواست. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، رنگارنگ‌تر و درخشان‌تر از گذشته قدم برداریم و در فدراسیون اثر خوبی از خودمان بگذاریم. همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی مدیریت زنان در سطوح مختلف بهره ببرید

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: کار در جمعیت هلال احمر 24 ساعته است، انتظار دارم بدون توجه به شرایط، فعالیت ها در جمعیت با بالاترین کیفیت انجام شود. باید سخنان مقدس رهبر انقلاب را سبک کنیم و بر اساس اعلام گام دوم انقلاب، نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی را برای آینده کشور به حرکت در آوریم و تربیت کنیم.

کولیوند بیان کرد: قطعا انتصابات از درون جمعیت و از اعضای جوان است، بنابراین در هلال احمر همیشه شادابی و جوانی وجود دارد. همچنین باید از ظرفیت مدیریتی خواهران استفاده شود و می توانیم با نگاه مثبت و جدی به خواهران این ظرفیت را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباط و تعامل مدیران جامعه با دستگاه های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و… باید حفظ شود. همکاری مشترک را به طور منظم گسترش دهید.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید از همه توانمندی ها در هلال احمر استفاده شود، افزود: منابع نیرو در هلال احمر فراوان است و باید از همه توانمندی ها به طور کامل استفاده شود. سرمایه و منبع قدرت در هلال احمر نیروهای مردمی و داوطلبان و خیرین هستند.

در ادامه این ویدئو کنفرانس، روسای سازمان های امداد و جوانان هلال احمر گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند. همچنین مدیران عامل استان های هرمزگان و خوزستان به تشریح روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا پرداختند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا