جامعه

«کارتن‌خوابهایی» که اشتباهی از مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد سردر می‌آورند

«کارتن‌خوابهایی» که اشتباهی از مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد سردر می‌آورند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون 17 هزار معتاد متجاهر در مراکز ماده 16 استان تهران نگهداری می شوند، اعلام کرد: 31 درصد جمع آوری شده در طرح های ساماندهی معتاد نیستند، بلکه «شبه» هستند. – معتادان”.

مصطفی هادی زاده در گفت وگو با آپارات نیوز. وی با بیان اینکه در حال حاضر 18 هزار ظرفیت در مراکز ماده 16 استان تهران وجود دارد، گفت: 70 درصد این ظرفیت ها متعلق به تهران بزرگ است.

وی یادآور شد: هم اکنون 17 هزار معتاد متجاهر در مراکز ماده 16 استان تهران محبوس هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در ادامه با تاکید بر افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 افزود: همچنان باید ظرفیت مراکز را به 25 هزار نفر افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه 31 درصد از افراد تجمع شده در طرح های ساماندهی معتاد متجاهر نیستند، گفت: بر اساس صورتجلسات، 31 درصد از افراد تجمع شده مشمول بازداشت در مراکز بند 16 نبوده و شبه معتاد هستند. این آنها فقط بی خانمان و بی خانمان هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه دستگاه ها برای افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 تصریح کرد: ظرف چند ماه آینده ظرفیت مراکز افزایش می یابد. که نیازمند تامین زیرساخت های مناسب مانند آب است که در حال اجراست. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا