جامعه

کارگروه های مشترک هم افزایی میان پلیس و مدیریت شهری تشکیل می شود

کارگروه های مشترک هم افزایی میان پلیس و مدیریت شهری تشکیل می شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد گروه های کاری مشترک بین پلیس و شورای شهر تهران برای افزایش هم افزایی و همکاری خبر می دهد.

به گزارش آپارات نیوز ، پرویز سروری ، در پایان نشست هم اندیشی شورای شهر تهران با فرمانده پلیس ناجا ، گفت: “ما تقریباً یک جلسه طولانی با دوستان پلیس داشتیم ، یک جلسه ضروری که در آن موضوع امنیت به عنوان یکی از مهمترین مسائل مربوط به مردم ”

وی افزود: بی تردید امنیت محفظه ارائه کلیه خدمات است و عملکرد کلیه سرویس ها در داخل محفظه امنیتی انجام می شود. پلیس تهران گزارش مفصلی از تمام بخشهای فعالیت خود ارائه داد و مقرر شد که یک کارگروه مشترک بین شورا و شهرداری تشکیل شود و همه کمیسیونها با پلیس یک نوع هم افزایی و رابطه خوب دارند.

سروری ادامه می دهد: من فکر می کنم در تهران تعادل مناسبی بین جمعیت ، پلیس و پلیس وجود ندارد. بنابراین ، فشار زیادی را بر بخش امنیتی وارد می کند. بدیهی است که شهرداری باید نقش خود را در ایجاد امنیت مناسب برای مردم ایفا کند که یکی از آنها ساختمان کلانتری است و پلیس باید نقش م effectiveثری در خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می دهد ، ایفا کند.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله این است که هم خدمات شهرداری باید مردم محور باشد و هم خدمات پلیس در حوزه امنیت باید مبتنی بر دموکراسی باشد که می تواند در آینده پیامدهای خوبی داشته باشد.

به گزارش آپارات نیوز ، نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران گفت: این جلسه به صورت توافقی و غیرعلنی برگزار شد. سردار رحیمی و نمایندگانش امروز در شورا حضور یافتند و مسائلی مانند گزارش عملکرد و موفقیت ها و موانع عملکرد و نیاز به همکاری شورا و شهرداری را مطرح کردند.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره همچنین سوالات و مسائل خود را در فضایی تعاملی مطرح کردند و مقرر شد گروه های کاری برای تعامل ، همکاری و هم افزایی بیشتر ایجاد شود. تعدادی از نیازهای جدی پلیس در تهران مطرح شد که یکی از آنها احداث کلانتری است. این شورا همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی به عنوان یک نگرانی موجود پرداخت. این موارد بر اساس آمار دقیق در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم در عصر جدید مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی در زمینه همکاری با ناجا باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا