دانش و سلامتکسب و کار برتر

کامپوزیت سارمکو؛ کاربرد این کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت سارمکو؛ کاربرد این کامپوزیت چیست؟

زیبایی و درخشش دندان ها یکی از مهمترین فاکتورهای جذابیت به شمار می رود. به همین خاطر خانم ها و آقایان امروزی به ترمیم دندان ها و زیباسازی آن ها اهمیت بسیار زیادی می دهند. کامپوزیت دندان ها یکی از بهترین روش های ترمیم دندان ها است که با استفاده از مواد استانداردی انجام می گیرد. مواد کامپوزیت از برندهای متعددی وارد بازارهای فروش می شوند که از میان آن ها می توان به برند سوییسی سارمکو اشاره کرد. ظاهر زیبا و ماندگاری بالای آن بر روی دندان ها از مهمترین ویژگی های این محصول به شمار می رود. 

دلایل شهرت برند کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت سارمکو به دلایل مختلفی به شهرت رسیده است. از جمله این موارد می توان به سازگاری آن با بدن انسان اشاره کرد. سازگاری کامپوزیت مورد استفاده در فرایندهای طبی دندان پزشکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و گذشته از زیبایی محصول مورد توجه قرار می گیرد. مواد به کار رفته در این محصول فاقد هر گونه ماده شیمیایی و مضر بوده و همین مسئله نیز سبب افزایش محبوبیت آن شده است. 

مواد متاکریلات سبب ایجاد حساسیت در بدن افراد شده و در ساختار این کامپوزیت ها وجود ندارند. همین ویژگی نیز استفاده از این محصولات را برای بدن انسان بی خطر کرده است. بیمارانی که به این مونومرها حساسیت دارند، اغلب از محصولات برند سارمکو استفاده می کنند. این کامپوزیت ها به جز دندان های خلفی و قدامی برای همه طبقات قابل استفاده بوده و هیچ محدودیتی در فرایندهای ترمیمی دندان پزشکی به وجود نمی آورند. استفاده از این مواد کامپوزیتی برای تکنیک های غیر مستقیم نیز کارایی خواهد داشت. این محصولات با ویژگی های متعددی عرضه می شوند که سبب افزایش کاربردهای آن ها در این حوزه می شوند. 

ویژگی های کامپوزیت برند سارمکو

کامپوزیت سارمکو از مشخصه های کیفی به خصوصی برخوردار بوده و با در نظر گرفتن این ویژگی ها معرفی می شود. برخی از ویژگی های این محصولات را در ادامه مشاهده می کنید:

عدم چسبندگی به قلم

استفاده ساده از این محصولات یکی از مهمترین دلایل خرید و فروش بالای آن ها به شمار می رود. عدم چسبندگی به قلم باعث می شود که دندانپزشکان به سادگی از این اقلام استفاده کنند. این مواد از مونومرهایی تشکیل می شوند که با استفاده از ابزارهای دندانپزشکی به خوبی بر روی دندان ها قرار می گیرند. 

شکل پذیری ساده این مواد نیز یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود که سرعت عمل این فرایند را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. انعطاف پذیری این مواد در حین استفاده نیز سرعت کار دندانپزشک را بالاتر برده و استفاده از این مواد را ساده تر می کند. انعطاف پذیری این مواد از بروز محدودیت برای استفاده از این اقلام کاربردی پیشگیری می کند. 

کامپوزیت سارمکو؛ کاربرد این کامپوزیت چیست؟

عدم حساسیت مواد کامپوزیت سارمکو

مواد به کار رفته در کامپوزیت های سارمکو، از بروز حساسیت در افراد پیشگیری می کنند. این در حالی است که در طول سال های گذشته برخی محصولات ارائه شده در صنایع دندانپزشکی، حساسیت هایی برای افراد به وجود آورده اند. این محصول پس از درمان نیز هیچ گونه آلرژی در بدن افراد به وجود نخواهند آورد. این موارد استفاده از این محصولات را با امنیت بیشتری همراه می کنند. 

ماندگاری رنگی بالای کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت سارمکو بسیار ماندگار بوده و در طولانی مدت تغییر رنگ نمی دهد. با وجود این ویژگی مهم مشتریان با اطمینان خاطر رنگ مورد پسند خود را انتخاب می کنند. این مواد کامپوزیتی دوام بالایی داشته و به نسبت سایر برندهای مشابه در مدت زمان طولانی تری قابل استفاده خواهد بود. 

تنوع رنگی بالا

تنوع بالا در رنگ بندی محصولات این برند نیز یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می رود. تعداد رنگ های زنده کامپوزیت های سارمکو یکی از دلایل شهرت آن در میان دندان پزشکان به شمار می رود که از ایجاد ساختار مصنوعی در دندان های شما پیشگیری می کند. پایداری این رنگ ها ویژگی های زیبایی شناسی این محصولات را نیز حفظ می کند. 

تنش انقباضی پایین کامپوزیت

انواع دسته بندی های کامپوزیت سارمکو تنش انقباضی بسیار کمی دارند و همین مسئله کیفیت استفاده از آن ها را افزایش می دهد. با وجود این ویژگی طول عمر و دوام کامپوزیت نیز افزایش پیدا می کند. 

مقاومت بالا در حین اجرا

مقاومت بالای کامپوزیت های سارمکو نیز اثبات شده و مورد تایید دندان پزشکان قرار دارد. انواع آن ها در برابر نور یونیت بیشتر از 7 دقیقه مقاومت دارند و در نور 1100 لوکس پایدار خواهند بود. به این ترتیب استفاده از آن ها در حین اجرا نیز ساده تر می شود. 

کاربردهای انواع کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت سارمکو با مزایا و کاربردهای فوق العاده ای شناخته می شود که آن را در میان محصولات مشابه به برتری رسانده است. انواع آن ها برای ترمیم انواع دندان ها از طبقه اول تا هفتم به کار می روند و محدودیتی برای استفاده ندارند. انواع عیوب ظاهری دندان ها مانند شکستگی و لب پریدگی دندان ها به سادگی با این مواد پوشش داده می شوند. 

تغییر رنگ دندان ها نیز یکی از مهمترین کاربردهای مواد کامپوزیتی سارمکو به شمار می رود. در صورتی که رنگ دندان های شما در طولانی مدت تغییر کرده باشد، با استفاده از کامپوزیت های سارمکو به سادگی قادر به ترمیم آن ها خواهید بود. با استفاده از این محصول خطاهای احتمالی برای ترمیم دندان ها به حداقل می رسند. سرعت عمل بالای اجرای کامپوزیت با محصولات سارمکو کیفیت اجرای آن را افزایش می دهد. 

جمع بندی

کامپوزیت سارمکو در دنیای امروز به عنوان یکی از استانداردترین دسته بندی های متریال دندان پزشکی شناخته می شود. این محصولات به نسبت کیفیت و مزایای بالایی که به همراه دارند، با هزینه های به صرفه ای خرید و فروش می شوند. کامپوزیت سارمکو با کاربردهای وسیعی در صنعت دندان پزشکی شناخته می شود و همین مسئله نیز سبب افزایش خرید و فروش آن ها شده است. این محصولات ویژگی های متعددی دارد که برای استفاده از هر یک باید مد نظر قرار دهید. استفاده از بهترین متریال برای ساخت و آماده سازی این مواد کامپوزیتی قابلیت های ویژه ای در ساختار آن ها به وجود آورده است. 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا