جامعه

کاهش کیفیت هوا در مرکز و نیمه جنوبی تهران/ دمای شبانه زیر صفر درجه سانتی‌گراد

کاهش کیفیت هوا در مرکز و نیمه جنوبی تهران/ دمای شبانه زیر صفر درجه سانتی‌گراد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نیمه میانی و جنوبی شهر و استان تهران شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود. همچنین پیش بینی می شود دمای هوا در شب به زیر صفر درجه سانتیگراد برسد.

به گزارش آپارات نیوزبر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش بینی مدل های عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم، در نیمه مرکزی و جنوبی استان همراه با مه محلی و در برخی مناطق شهری با ترافیک شدید رگبار گرد و خاک و در نواحی شمالی و ارتفاعات گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

تا روز دوشنبه هفته آینده (21 دی ماه) ثبات، سکوت نسبی جو و تداوم هوای سرد، تجمع آلاینده ها و در پی آن کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه میانی و جنوبی شهرستان و استان پیش بینی می شود. تهران.

در مدت یاد شده شاهد تغییرات محسوس دما نخواهیم بود و دمای شبانه همچنان در اکثر مناطق استان زیر صفر درجه خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه با کمینه دمای 12- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (18 دی) صاف همراه با مه محلی با کمینه دمای صفر و حداکثر 9 درجه سانتی گراد و شنبه (10 دی ماه) صاف و غبارآلود با کمینه دمای یک درجه و یک درجه سانتی گراد پیش بینی می شود. حداکثر دما 9 درجه سانتیگراد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا