اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

کباب پز سیمانی برای ویلا

آشنایی با انواع مختلف کباب پز

در طراحی داخلی ویلای مدرن انواع مختلف کباب پز را می‌توان از چند جهت مختلف دسته بندی نمود . در ابتدا می توانیم کباب پز های مختلف را به لحاظ شکل ظاهری به دو دسته اصلی تقسیم کنیم . دسته اول کباب پز ایستاده می باشد . این نوع از کباب پز می تواند به صورت صنعتی و خانگی طراحی و تولید شود . کباب پز ایستاده صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد . در حالیکه کباب پز خانگی دارای ابعاد کوچکتر می باشد . کباب پز ایستاده فراوان ترین نوع کباب پز می باشد . شما میتوانید این نوع کباب پز را در فضای باز یا فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار دهید . گاهی اوقات پیش می‌آید که برای کباب پزهای ایستاده که در فضای باز استفاده می‌شوند سایه بانی هم طراحی می شود .

کباب پز سیمانی برای ویلا

انواع مختلف کباب پز به لحاظ کاربرد

 کباب پز رومیزی

شرکت طراحی داخلی مدرن: دسته دوم مربوط به کباب پز رومیزی می باشد . کباب پز های رومیزی معمولاً در فضای سرپوشیده و داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرند . کباب پز رومیزی نیز همانند کباب پز ایستاده دارای دو نوع خانگی و صنعتی می باشد . کباب پز های رومیزی ذغالی از وزن و ابعاد کوچکتری برخوردار هستند . البته در این بین میتوان نوع سومی از انواع کباب پز به لحاظ شکل ظاهری را نیز معرفی کرد . رسوم کباب پز به لحاظ شکل ظاهری مربوط به کباب پز مسافرتی می باشد .

طراحی نمای داخلی ساختمان مسکونی: کباب پز مسافرتی عمدتاً به صورت زغالی میباشد . به جهت اینکه این نوع از کباب پز معمولاً در پیک نیک و مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد . به همین جهت در چنین مکان هایی امکان دسترسی به سوخت گاز کمی دشوار می باشد . اما زغال همیشه در دسترس شما میباشد و میتوانید از آن برای تهیه کباب و غذاهای دیگر استفاده کنید . نیز از دسته بندی کباب پز های رو میزی و ایستاده به شمار میرود.

کباب پز صنعتی

کباب پز ها به لحاظ کاربرد و دو دسته اصلی را در بر می گیرند . کباب پز صنعتی و همچنین کباب پز خانگی . کباب پز صنعتی همانگونه که از اسم این محصول پیداست برای مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . مکان‌هایی مانند رستوران که می توان از انواع کباب پز صنعتی در آنجا استفاده کرد . البته کباب پز صنعتی گاهی اوقات با نام کباب پز رستورانی نیز شناخته می‌شود .

طبیعی است که کباب پز صنعتی از قیمت بالاتری نیز برخوردار باشد . البته برای تعیین قیمت باید ابعاد و همچنین نوع سوخت کباب پز نیز مشخص شود . کباب پز برقی و کباب پز تابشی از جمله محصولاتی هستند که در سالیان اخیر به بازار ارائه شده اند . این محصولات در طی همین چندسال اخیر طرفداران زیادی برای خود به دست آورده اند . از مهم‌ترین ویژگی‌های کباب پز برقی می توان به ایجاد آلودگی کمتر اشاره کرد .

برخی از انواع کباب پز صنعتی به صورت سفارشی ساخته می شوند . ابعاد این نوع کباب پز ها با توجه به ابعاد آشپزخانه مورد نظر ساخته می شود . همچنین به این مورد توجه می‌شود که شما می‌خواهید از این کباب پز جهت تهیه غذا برای چند نفر استفاده کنید ؟

کباب پز خانگی

از جمله ویژگی های اصلی که در مورد کباب پز خانگی توجه زیادی به آن می شود زیبایی محصول میباشد . به هنگام طراحی کباب پز های خانگی توجه زیادی به زیبایی و ظرافت محصول می شود . علاوه بر این افرادی که برای تهیه کباب پز های خانگی اقدام می‌کنند نیز به این موضوع توجه زیادی دارند . همچنین کباب پز خانگی به دو دسته اصلی تقسیم می شود . دسته اول نوعی از کباب پز خانگی می باشد که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات می توانند به صورت فلزی باشند .

همچنین می توان از کباب پز سیمانی و کباب پز آجری نیز به عنوان انواع کباب پز خانگی نام برد . اینگونه کباب پز ها را می‌توانید در حیاط منزل ، تراس ، باغ و ویلا قرار دهید . بیشتر کباب پز هایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت ایستاده می باشند .

در مقابل کباب پز هایی که در داخل منزل و فضای سرپوشیده استفاده می شوند عمدتا به صورت رومیزی میباشند . کباب پز روگازی از جمله کباب پز های خانگی می باشد که در داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرد . کباب پز هایی که در داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً با نام کباب پز آپارتمانی نیز شناخته می شوند . نیز یکی از پر مصرف ترین کباب پز های خانگی میباشد.

انواع مختلف کباب پز به لحاظ جنس

کباب پز فلزی

یکی دیگر از دسته بندی هایی که میتوان بر روی کباب پز انجام داد و دسته بندی آنها برحسب جنس مواد اولیه می باشد . از متریال های مختلفی می توان برای ساخت انواع مختلف کباب پز استفاده کرد . فراوان ترین نوع کباب پز ، کباب پز فلزی و کباب پز گالوانیزه می باشد . کباب پز فلزی به لحاظ تنوع طرح نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد . کباب پز فلزی می تواند به صورت ایستاده و رومیزی طراحی شود . کباب پز های فلزی می تواند برای مصارف خانگی و همچنین مصارف صنعتی مناسب باشند . ابعاد این محصولات می تواند بسیار متفاوت و متغیر باشد . شما می‌توانید کباب پز فلزی خود را به صورت ذغالی و گازی طراحی کنید . محدودیت خاصی در این زمینه برای شما وجود ندارد .از پر فروشترین کباب پز های فلزی میتوان به اشاره کرد.

کباب پز سیمانی

نوع دیگری از این کباب پز ها ، کباب پز سیمانی میباشد . کباب پز سیمانی فقط در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین این نوع از کباب پز عمدتاً به صورت زغالی میباشد . در مورد کاربرد کباب پز سیمانی باید به این نکته اشاره کنیم . این محصول عمدتاً دارای مصارف خانگی می باشد . کمتر پیش می‌آید که کباب پز سیمانی در مکان های تجاری مورد استفاده قرار گیرد . کباب پز سیمانی از جمله مقاوم ترین انواع کباب پز می باشد . تعمیر آن بسیار آسان بوده و در بسیاری از مواقع شخصاً می توانید اقدام به تعمیر کباب پز سیمانی خود نمایید ‌. برخی از انواع کباب پز سیمانی به صورت آماده به فروش میرسند . در صورتی که برخی دیگر از انواع آن در محل اجرا می شوند .

کباب پز آجری

کباب پز آجری از جمله محصولاتی است که به صورت پیش ساخته وجود ندارد . این نوع از کباب پز به طور کامل در محل اجرا می شود . ابعاد و طرح آن به طور کامل به ذوق و سلیقه شما بستگی دارد . کباب پز آجری به لحاظ مقاومت و استحکام ، بهترین نوع کباب پز به شمار می رود . بدون هیچ گونه نگرانی می توانید برای سالیان طولانی این محصول را مورد استفاده قرار دهید. این محصول به طور کامل در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد . هر چند که گاهی اوقات در برخی مکان های تجاری از کباب پز آجری در داخل فضا استفاده می شود . نکته ای که در مورد کباب پز آجری وجود دارد این است که شما با کمی تخصص و مهارت می توانید شخص اقدام به ساخت چنین محصولی نمایید . فقط کافیست مقداری آجر و سیمان داشته باشید تا بتوانید اقدام به ساخت یک کباب پز آجری نمایید .

کباب پز سنگی

کباب پز سنگی یکی از انواع گران قیمت کباب پز می باشد . این محصول از وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد و مانند کباب پز آجری در محل اجرا می شود . کباب پز سنگی را می توانید به چند روش مختلف بسازید . روش اول ساخت کباب پز با استفاده از سنگهای مختلف می باشد . شما می توانید رنگ های مختلف را با استفاده از موادی مانند سیمان ، گچ و همچنین چسب سنگ به یکدیگر بچسبانید و  کباب پز خود را بسازید . روش دیگری که می توانید برای ساخت کباب پز سنگی از آن استفاده کنید ، استفاده از یک اسکلت و یا زیرساخت می باشد . به عنوان مثال شما می توانید از یک اسکلت فلزی و یا آجری برای ساخت کباب پز استفاده کنید . سپس برای نمای بیرونی از سنگ استفاده کنید .

خرید کباب پز از ویلا سازه

یکی از مشکلات اصلی به هنگام خرید کباب پز محدودیت طرح این محصولات می باشد . معمولاً محصولاتی مانند کباب پز دارای طرح های محدودی هستند . همچنین در بسیاری از فروشگاه ها شما با تعداد بسیار کمی از طرح های مختلف مواجه هستید . همین موضوع موجب می‌شود که شما ناچار به انتخاب از بین چند طرح محدود باشید . حتی اگر طرح این محصولات را مطابق سلیقه شما نباشد مجبور به انتخاب از بین آنها خواهید بود . اما تولیدی هایی مانند ویلا سازه امکانات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می دهند . علاوه بر این که می توانید طرح و ابعاد محصولات موجود را تغییر دهید . شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای ساخت به ویلا سازه سفارش دهید . جهت انجام این کار می توانید با قسمت فروش ویلا سازه تماس گرفته و طرح پیشنهادی خود را برای آنها ارسال کنید . چنانچه طرح پیشنهادی شما قابل اجرا باشد در اسرع وقت ساخته شده و برای شما ارسال می شود.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا