عمومی

کدام سایت فروش بک لینک مجوز انتشار بی نهایت لینک فالو دارد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]برخی از سایتهای فروش بک لینک مجوز انتشار محتوای ۹۰۰ کلمه ای با درج ۴ لینک فالو را دارد. محتوا حتما جذاب و تازه باشد، از تگ نوفالو درون لینک ها استفاده نکنید، چنانچه سایت مورد هدف شرایط ارسال دیدگاه را دارد سعی کنید کامنت گذاری را انجام دهید تا ارزش و نیز اعتبار آن سایت بالا رود. در این صورت انتشار محتوا در این سایت برای رتبه سایت و افزایش ترافیک ورودی سایت شما مفید خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که به اشتباه برخی موارد را متوجه نشوید یعنی شما بایستی بدانید که اگر در هر یک ار تیتر ها یکبار عین کلمه کلیدی را به کار ببرید متاسفانه این مشکل ساز خواهد بود اما میتوانید هم معنی های آن کلمه کلیدی را استفاده کنید تا گوگل نیز مشکوک نگردد. مثال رایجی که بسیاری در مورد بک لینک ها این است که در واقع، اگر سئو را به یک صفحه شطرنج تشبیه کنیم، بک لینک ها همانند مهره ها خواهند بود. به کار بردن کلمات کلیدی مرتبط در 100 کلمه اول موجود در صفحه می تواند نشانه مرتبط بودن سایت یا کلمه کلیدی انتخابی می باشد.

لینک های داخلی از صفحات معتبر برای یک دامنه، تاثیر بسیار قوی نسبت به صفحاتی که پیج رنک ندارند یا پیج رنک آنها ضعیف است، دارد، به این معنی که اگر بخواهید یک صفحه در نتایج جستجو بهتر رشد کند به جای آنکه از صفحات بدون اعتبار به او لینک بدهید از صفحاتی لینک بدهید که اعتبار بیشتری دارند همانند صفحه اصلی و یا صفحاتی که برای آنها لینک سازی قبلی انجام داده اید و رتبه مناسبی در نتایج گوگل دارند همچنین به مرتبط بودن مطلب صفحه لینک دهنده نیز توجه کافی را داشته باشد. قطعا تمامی روش های لینک سازی و خرید لینک جزء روش هایی هستند که اگر توسط گوگل شناسایی شوند با جریمه همراه خواهند بود و به همین دلیل در زمره روش های کلاه سفید سئو قرار نمی گیرند. بنابراین در دنیایی که پر از تبلیغات رنگارنگ است، اگر بخواهید تبلیغ شما روی ذهن مخاطب تاثیر بذارد و در ناخوداگاه مشتری برند شما نقش ببندد، نیاز به تکرار تبلیغ دارید. در واقع به طور مستقیم از محصول تعریف نمی کنیم و سعی نمی کنیم مانند تبلیغات دیگر از محصول حرف بزنیم.

در واقع گوگل با این دو ابزار مخصوصاً ابزار انالیتیکس میتواند رفتار کاربران در سایتتان را بررسی کند و در صورت مفید بودن سایت شما از نظر گوگل وب سایتتان را در نتایج رشد دهد و رتبه های برتر را به وب سایتتان بدهد. سایت عصر ایران یکی از شناختهشدهترین سایتهای خبری ایران است. سایت تسمینو در کنار انتشار آگهی ثبت رپورتاژ در عصر ایران، قیمت رپورتاژ آگهی در این سایت خبری را برابر با ۹۵۰ هزار تومان برآورد کرده است. رتبه الکسای سایت عصر ایران برابر با ۲۷ است. این سایت اجازه انتشار رپورتاژ اگهی در حدود ۱۵۰۰ کلمه و قابلیت درج ۳ لینک فالو را به شما خواهد داد. درج محتوا به زبانی غیر از زبان سایت در اغلب این سایت ها ممنوع است و در صورت درج چنین ریپورتاژی احتمال حذف آن ها در آینده ای نزدیک وجود دارد و حذف آنها برابر است با از دست دادن تمامی قدرتی که از این ریپورتاژ بدست آورده اید که در نتیجه قیمت خرید ریپورتاژ به معنای افت رتبه شما خواهد بود. به اینترتیب خرید رپورتاژ آگهی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از لیست رپورتاژ آگهی انتخاب میکنید. قیمت رپورتاژ آگهی در همشهری آنلاین یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است.

همشهری آنلاین مجوّز نشر رپورتاژ آگهی ۱۲۰۰ کلمه ای و درج ۳ لینک را به شما میدهد. از سوی دیگر تعدhد لینکهایی که برای درج در رپوتاژ اگهی به شما مجوز می دهد، برابر با ۳ است. چرا که بک لینک های خریداری شده معمولا زمان مشخصی برای انتشار دارند و بعد از گذشت آن زمان، از سوی مدیر سایت حذف خواهند شد و شما نیاز است که مجددا هزینه ای را برای درج دوباره بک لینک در سایت مورد نظر پرداخت نمایید. همین امر باعث شده است که عده زیادی برای حضور در این سایت از سفارش رپورتاژ استفاده کنند. براساس اطلاعات درجشده در سایت تسمینو برای انتشار رپورتاژ در این سایت نیز باید هزینهای برابر با یک میلیون و صد هزار تومان پرداخت کنید. یک سایت خبری مناسب سایتی است که مخاطبین هدف تجارت شما را گرد خود جمع کرده باشد. در این مقاله با سایتهای خبری سرشناسی آشنا میشوید که با نام آنها بیگانه نیستید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا