جامعه

کرونا پشت ثروتمندترین کشورهای دنیا را خم کرده است

کرونا پشت ثروتمندترین کشورهای دنیا را خم کرده است

عضو هیئت امنای صندوق خیریه Corona در OTC گفت: به دلیل موضوعات عظیم ، گسترده و متنوع مربوط به Corona در ایران و جهان مشکلات و نیازهای زیادی وجود دارد و این ویروس تا زمانی که ثروتمندترین کشورهای جهان خم شود خم نمی شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، دكتر ايرج فاضل در حاشيه جلسه درباره نحوه صرف خريد اوراق قرضه كرونا اعلام كرد: موارد زير براي بهبود اوضاع و رفع نيازها.

وی افزود: باید اعتماد به نفس مردم برای مشارکت در این پروژه خیرخواهانه جلب شود و افراد زیادی برای کمک به بخش بهداشت و درمان در مبارزه و کنترل Corona در کشور جلب توجه کنند و شناسایی Corona Code 1 و 2 در OTC راهی عالی برای تقویت مشارکت است. متداول است.

عضو هیئت امنای صندوق خیریه کورونا در بازار OTC گفت: جای تعجب است که ویروس کورونا که وزن آن چند گرم است ، جهان را تغییر داده و تغییرات قابل توجهی را در تاریخ بشر بی سابقه کرده و چنین هزینه هایی را تحمیل کرده است. حتی ثروتمندترین جهان در برابر آن تعظیم کرد.

فاضل اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و جنگیدن هرچه ممکن است از کورونا کمک و پشتیبانی می کند ، اما هزینه های این کار توسط هیچ دولتی تحمل نشده است ، خصوصاً برای ما که قبل از شیوع کرونا با انواع مشکلات روبرو شده ایم.

وی افزود: شرط مشارکت بیشتر افراد در جنگ کورونا و افزایش خرید سهام خیرخواهانه کورونا در بورس کالا جلب اعتماد عمومی است ، اما متأسفانه به ویژه در مباحث مالی موجود در کشور در سالهای اخیر مورد سؤال قرار گرفته است. بنابراین ، ما باید اعتماد به نفس ، گزارش متناوب و شفافیت در امور مالی داشته باشیم.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا