دانش و سلامت

کرونا ۴۰۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

کرونا 400 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را کشت

آپارات نیوز / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش مرگ ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 400 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته سه استان به دلیل عفونت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

“پرویز یزدان پناه” افزود: در حال حاضر 163 بیمار در بیمارستان های تاج استان بستری هستند که از این تعداد 87 نفر به طور قطع بیمار هستند که 21 نفر آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی گفت: تاکنون 21 هزار و 29 بیمار در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 468 پاسخ دریافت شده از آزمایشگاه سلول های مولکولی یاسوج ، که شامل PCR و آزمایشات سریع است ، حدود 2٪ نمونه ها مثبت بوده و بیشترین موارد مثبت در استان های بویر بوده است. احمد ، کهگیلویه ، گچساران ، دنا و لنده. با توجه به روند افزایشی موارد در استانهای لنده و دنا ، به نظر می رسد که طی روزهای آینده آنها به وضعیت نارنجی خواهند رسید.
یزدان پناه تأکید می کند: اگرچه طی دو هفته گذشته تعداد بیماران کاهش یافته است ، اما باید توجه داشت که وضعیت تاج بسیار شکننده و ناپایدار است.
به گزارش آپارات نیوز ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، وی گفت: “با هر بی توجهی و بی توجهی به دستورالعمل ها ، میزان بیماری افزایش می یابد و افراد بیشتری تحت تأثیر این بیماری قرار می گیرند ، بنابراین جسمی از راه دور ، بهداشت شخصی را در نظر بگیرید ، هرگز استفاده از ماسک و غیبت را در جلسات دست کم نگیرید.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا