ورزشی

کسب سهمیه المپیک حاصل ۲ سال دوری از خانواده بود

کسب سهمیه المپیک حاصل ۲ سال دوری از خانواده بود

کماندار تیم ملی ریکرو بانوان ایران می‌گوید کسب سهمیه المپیک پاریس حاصل دو سال تلاش مستمر، اعزام‌های مختلف و دوری از خانواده بود.

به گزارش آپارات نیوز، مبینا فلاح پس از کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات کسب سهمیه آنتالیا که آخرین فرصت کمانداران ایرانی برای حضور در المپیک بود، اظهار کرد: پس از تلاش‌های فراوان سهمیه المپیک را به دست آوردم و در این مسابقات توانستم به آنچه می‌خواهم برسم.

وی ادامه داد: از تمامی افرادی که در این مسیر من را یاری کردند، از کادر فنی تیم ملی و فدراسیون تیروکمان که بنده را حمایت کردند تا بتوانم موفق شوم، تشکر می‌کنم.

کماندار تیم ملی ریکرو بانوان ایران با اشاره به اینکه کسب سهمیه المپیک پاریس حاصل دو سال اردوهای مداوم، اعزام‌های مختلف و دوری از خانواده بود، گفت: در نهایت توانستیم با قدرت خود را در میان سایر کشورها نشان دهیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

فلاح داد: با توجه به اینکه رشته تیروکمان تجهیزات محور است از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم نگاه‌ ویژه‌تری به این رشته داشته باشند چون این رشته جای پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند در صورت حمایت بیشتر در حوزه تجهیزات، با افتخار آفرینی و کسب مدال همراه باشد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا