عمومیکسب و کار برتر

گوشواره دکل مهاری

تمایز کاربرد متعلقات دکل

تمام این موادر ذکر شده در تیپ های مختلف گوشواره دکل  متفاوت می باشد . به عنوان مثال در دکل مهاری سه وجهی بیس دکل مثلثی و در دکل مهاری چهار وجهی بیس دکل مربعی شکل می باشد . البته در برخی موارد نیز استانداردهای یکسان وجود دارد . به عنوان نمونه تمامی سکشن های دکل های مهاری سه متری می باشند . در تمامی تیپ های G35 , G45 , G55 , G65 همچنین میزان مصرف اجزا دکل در ارتفاعات متفاوت ، مختلف می باشد . مثلا برای نصب دکل با ارتفاع 60 متر مسلما میزان مصرف سیم مهار و سایر متعلقات مانند پیچ و مهره و کرپی در مقایسه با نصب یک دکل سی متری متفاوت می باشد . اما باز هم بدیهی است که تاج دکل در هرنوع دکلی اعم از سه وجهی یا چهار وجهی ، با هر ارتفاعی یک عدد بیشتر کاربرد ندارد . همین طور چراغ دکل .

گوشواره دکل مهاری

فروش متعلقات دکل

شرکت ایران دکل با سابقه در زمینه تولید انواع دکل های مخابراتی ، متعلقات دکل های مخابراتی را نیز تولید می نماید . برای دریافت قیمت ها می توانید با کارشناسان شرکت ایران دکل تماس حاصل نمایید . حتما شما عزیزان و علاقه مندان به صنعت دکل با انواع متعلقات دکل چه دکل مهاری و چه دکل خودایستا و چه دکل منوپل آشنا هستید. و پیشتر نیز در همین سایت راجع به آن برای شما توضیحات مفصلی داده ایم . چنانچه مایل به مطالعه راجع به متعلقات دکل می باشید از اینجا می توانید دسترسی داشته باشید . و اما در این مطلب می خواهیم فروش متعلقات دکل مهاری و قیمت متعلقات دکل برای شما بگوییم . خالی از لطف نیست که پیش از توضیح راجع به فروش متعلقات دکل . بار دیگر به انواع متعلقات خصوصا متعلقات دکل های مهاری اشاره کنیم .

از این رو می توان به متعلقاتی همچون : سیم مهار ، کرپی ، میله مهار ، صفحه تعادل چهار سوراخ ، صفحه تعادل پنج سوراخ ، صفحه تعادل دوبل ، بیس ، صفحه پشت دیوار ، مهارکش ، پیچ و مهره ، کمربند دکل ، تاج دکل ، چراغ دکل ، میله برقگیر ، مانتینگ و … نام برد .معمولا این متعلقات همراه با سفارشات اولیه دکل بنا به نیاز هر دکل با توجه به استانداردهای موجود . همراه با سفارش بارگیری شده و به انضمام دکل ارسال میشود . میله مهار (انکر راد) که برای اتصال سیم مهار دکل به تکیه گاه دکل استفاده می شود. و بنا به موقعیت نصب دکل در دو نوع زمینی و دیواری با استفاده از میلگرد ۱۶ فابریک به طول یک متر با پوشش گالوانیزه گرم تولید می گردد.

یک صفحه فلزی به ابعاد ۲۰*۲۰ و ضخامت ۵ میلیمتر با یک سوراخ نمره ۱۸ در مرکز آن که به عنوان یک واشر بزرگ برای نگه داشتن میله مهار دیواری در پشت دیوار نصب می گردد. یک صفحه فلزی ذوزنقه شکل با تعدادی سوراخ در قسمت پهن و یک سوراخ در قسمت باریکتر که برای اتصال مهارکش ها به میله مهار کاربرد دارد و بسته به متراژ و نوع مهاربندی دکل در انواع ۳ سوراخ ، ۴ سوراخ و ۵ سوراخ با ضخامت های ۵ میلیمتر و ۶ میلیمتر با پوشش گالوانیزه گرم تولید می شود. مهارکش یا پیچ تنظیم دوطرفه وسیله ای برای تنظیم کشش سیم مهار است و معمولا از دو قسمت رزوه دار تشکیل شده.

که یکی به انتهای یک حلقه ی فلزی کوچک پیچ شده و قسمت دیگر قلاب دار یا گیره ای است . جهت رزوه ی این دو قسمت برخلاف هم است . برای تنظیم مقدار کشیدگی لازم با پیچاندن قسمت حلقه ای مرکزی ، این دوقسمت به یکدیگر ، نزدیک یا دور می شوند . قطعه ای فلزی که جهت جلوگیری از خمش شدید سیم مهار در حلقه مهارکش و بریدگی آن استفاده می شود . تاورکو به عنوان یک تولید کننده دکل مخابراتی ، علاوه بر ساخت انواع دکل (  دکل خودایستا ، دکل منوپل ) متعلقات دکل را نیز با بهترین کیفیت تولید و تامین میکند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید سفارشات خود را به کارشناسان فروش تاورکو ارائه دهید. تا در اسرع شما سفارشات شما آماده ارسال و تحویل شما گردد .

قیمت متعلقات دکل

متعلقات انواع دکل را با بهترین قیمت و همچنین بالاترین کیفیت از کارشناسان ما بخواهید. تنها کافیست با یک تماس در اسرع وقت استعلام قیمت متعلقات دکل خود را به دست بیاورید. منتظر تماس شما هستیم . دکل مهاری سازه از پیش ساخته شده می باشد که به صورت سه یا چهار وجهی از لوله نبشی یا میلگرد تهیه می شود. این دکل نسبت به سایر دکل ها وزن کمتری داشته و به وسیله سیم های مهاری تعادل خود را حفظ می نماید. در صنعت مخابرات برای نصب تجهیزات مخابراتی، سایت، دیش وغیره مورد استفاده قرار می گیرد. دکل مهاری قابلیت نصب بر روی پشت بام منازل و یا بر روی زمین را دارد.

انواع دکل مهاری

ظاهر دکل های مهاری با توجه به کارایی و سفارش متفاوت هستند. دکل هایی با قاعده 25، 35، 45، 50، 65، 80، 100 توسط شرکت آرون سازه وندا طراحی، ساخته و اجرا می شوند. از جمله دکل های مهاری که کاربرد بالایی دارند می توان به دکل های دکل مهاری سه پایه 45G ، دکل مهاری سه پایه G35 ، دکل مهاری چهار پایه G45 اشاره کرد. قیمت چراغ دکل مهاری به عوامل متعددی ارتباط دارد از جمله نوع و مدل چراغ، کیفیت مواد ساختاری، و قابلیت‌های نورپردازی، که ممکن است با تنوع این ویژگی‌ها در بازار مختلف متفاوت باشد.

اجزای تشکیل دهنده دکل مهاری

یک دکل مهاری شامل بخش های مختلف بوده که در نهایت توسط مهندسین و تکنسین ها هنگام نصب دکل، به یکدیگر مونتاژ می شوند. این بخش ها شامل:

1.سکشن دکل مهاری به هر بخش از دکل مهاری که طولی حدود 3 متر را دارد، سکشن می گویند. سکشن ها بصورت مثلتی یا مربعی از یک لوله و اتصالات میلگرد به آن ساخته شده اند. 8 ردیف پله بر روی وجه های هر سکشن جهت استحکام، ایستایی و سهولت در بالا رفتن ا دکل قرار دارد. هر سکشن دارای پوشش گالوانیزه گرم جهت جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی می باشد.

2.بیس دکل مهاری این بخش که از یک صفحه آهنی و سه یا چهار پایه جهت اتصال به دکل مهاری تشکیل شده است. در واقع بیس بین سکشن دکل مهاری و فنداسیون بتنی قرار می گیرد. سکشن دکل بر روی این بخش متصل و پس آن آماده می شود تا بر روی فنداسیون دکل نصب شود.

3.مهارکش دکل مهاری مهارکش قطعه است که برای مهار سیم های دکل استفاده می شود. جنس مهارکش از فولاد بوده و دارای یک بنده است که در دو طرف خود قطعه های میله ای رزوه داری جهت تنظیم میزان کشیدگی لازم را دارا است. شکل ظاهري بولت عصایی شامل يک قسمت پيچ و مهره و يک قسمت لنگر نگه دارنده است. لنگر بايد داخل فونداسيون قرار گيرد و قسمت پيچ در محل نصب به سازو کار نری و مادگی با لوله‌ های سکشن زیرین دکل مهاری وصل می‌شوند و باعث فيکس شدن دکل به زمين مي شود. این بخش قابلیت تنظيم و رگلاژ را هم دارد.

پیچ و مهره دکل مهاری انواع مختلفی دارد که برای اتصالات استفاده می شود. جنس پیچ ها از فولاد با پوشش گالوانیزه گرم بوده، تا دوام و عدم اسیب زنگ زدگی را در قطعات دکل مهاری ایجاد نماید. دکل مهاری یکی از انواع دکل که عرض آن در تمام طول دکل به یک اندازه می باشد و تغییر نمی کند و توسط سیم های مهار نگه داری و مهار می شود. این دکل ها برای نصب، نیاز به فضای زیادی دارند، از مزیت های این دکل ها می توان به مقرون به صرفه بودن و سرعت نصب بالای آن اشاره کرد.

برای افزایش شعاع خم سیم مهاری و عدم اتصال مستقیم ان به انکرراد استفاده میشود و باعث افزایش طول عمر سیم مهار می گردد و از آسیب رسیدن به سیم مهار در محل اتصال سیم مهار جلوگیری می کند. برای نصب کرپی، سیم مهار خم خورده و اورلپ به طول ۵۰ سانتی متر برای آن در نظر گرفته می شود سپس سیم مهار در این فاصله به وسیله ۲ یا ۳ کرپی به خودش متصل و محکم می شود. کرپی ها باید طبق تصویر زیر و به روش صحیح به طوری که هرسه در یک جهت باشند نصب شوند. جهت حفظ پایداری دکل های مهاری در هنگام وزش باد از سیم مهار استفاده می شود، سیم مهارها از جنس فولاد پرمقاومت است که مقاومتش حدود ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشند و مدل های بافته شده ی آن در سایز های ۶ تا ۱۶ موجود می باشد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا