دانش و سلامت

یک تغییر اساسی در بازی‌های پلی‌استیشن رخ خواهد داد!

یک تغییر اساسی در بازی‌های پلی‌استیشن رخ خواهد داد!

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز، براساس گزارش زومیت، سونی ۲۳ می (۳ خرداد) با برگزاری جلسه‌ای جدید، چشم‌انداز ۱۰ سال آینده‌ی خود را ترسیم کرد. اسد قزلباش، رئیس پلی‌استیشن پروداکشنز و سرپرست محصولات استودیو پلی‌استیشن، پیش‌بینی‌های جالبی کرده است.

قزلباش می‌گوید: «تصور می‌کنم که بازی‌ها به‌دلیل پیشرفت در فناوری و هوش مصنوعی، شخصی‌تر شوند و تجربه‌‎های سفارشی‌سازی‌شده برای هر بازیکن دردسترس قرار بگیرد.»

از دیدگاه قزلباش، پیشرفت‌های فناوری عمق عاطفی را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و به شخصیت‌ها کمک می‌کند تا بسیار احساسی‌تر و گویاتر باشند و داستان‌سرایی هیجان‌انگیز را نیز تقویت می‌کند. او می‌گوید که سازندگان ازاین‌پس می‌توانند احساسات بسیار بیشتری در داستان‌ها ایجاد کنند و همین موضوع باعث می‌شود تمرکز از گرافیک یا تصاویر بصری به روایت‌های داستانی فراگیر معطوف شود.

قزلباش معتقد است که هوش مصنوعی امکان ایجاد تجارب شخصی‌تر و داستان‌های معنادارتر را فراهم می‌کند. برای مثال، NPC‌ها (شخصیت‌های غیرقابل‌بازی) در بازی‌ها می‌توانند با گیمرها براساس عملکردشان تعامل برقرار کنند.

227227

نشر مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، هدفم این است که با ارائه محتواهایی مبتنی بر تحقیقات علمی، شما را در مسیر سلامتی بهتر همراهی کنم و بهترین روش‌ها و راهکارها را به شما معرفی کنم.
دکمه بازگشت به بالا