جامعه

۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش قم تخصیص یافت

۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش قم تخصیص یافت

آپارات نیوز/ قم استاندار قم با اشاره به اختصاص 290 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آموزش و پرورش بر پیگیری مدیران برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش تاکید کرد.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن جلسات سردار شهید قاسم سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: پیگیری مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ضروری است. جلسات و گفت: بیشتر عمل کن.

وی خواستار همکاری همه دستگاه های دولتی برای اجرای برنامه های آموزشی شد و افزود: باید ماموریت ادارات دولتی برای توسعه آموزش و پرورش مشخص شود.

استاندار قم با اعلام اینکه امسال 29 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تمام اعتبارات تخصیص یافته باید برای اجرای طرح های عمرانی آموزش و پرورش صرف شود.

شاهچراغی همچنین با اشاره به مسائل فرهنگی و آموزشی در مدارس استان خاطرنشان کرد: انجمن اولیا و مربیان برای ارتقای فرهنگ و رفع مشکلات مالی مدارس نیازمند تقویت است.

وی همچنین خواستار تشکیل کارگروه بررسی و رفع نیازهای آموزش و پرورش در کمیسیون ماده 5 به ریاست معاون عمرانی استاندار شد و گفت: از هیچ مانعی برای توسعه فضاهای آموزشی حمایت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا