جامعه

۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات در مدارس کشور توزیع شد

۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات در مدارس کشور توزیع شد

آپارات نیوز/ بوشر وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز استخدام معلم صادر شده است، گفت: امسال تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان در مدارس سراسر کشور توزیع شده است.

یوسف نوری شامگاه پنجشنبه 12 آذرماه در جمع فرهنگیان استان بوشهر گفت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، طرح دانش آموز، معلم و خانواده انقلاب اسلامی تدوین شده است. گرفته شده . در نقاط مختلف کشور مورد توجه و اجرا قرار گرفته است.

به گفته وی جریان رسانه امپریالیستی با استفاده از قدرت ارتباطی افکار عمومی را مدیریت می کند و استکبار مدیریت اذهان مردم در کشورهای در حال توسعه پایه های اعتقادی دانشجویان را مد نظر قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش به اصلاح محور مدرک گرایی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: محور قرار گرفتن مدارک تحصیلی به جای مباحث آموزشی در آموزش و پرورش و مهارت گرایی به معنای مطلق کار و حذف مهارت های اساسی باید اصلاح شود. .

نوری با بیان اینکه امسال 2 هزار میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و اداری در مدارس سراسر کشور توزیع شد، تصریح کرد: سال گذشته 122 میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز استخدام مربی تربیتی صادر شده است، گفت: در تلاش هستیم تا تاییدیه لازم برای جذب نیروی خدماتی در مدارس را بگیریم.

به گزارش آپارات نیوز و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بوشهر، نوری خاطرنشان کرد: ارتباط مدرسه و خانواده باید تقویت شود و از مشارکت والدین تنها به عنوان اعضای انجمن اولیا برای انجام مراحل اداری پرهیز شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا