فراجا در حال جبران عقب ماندگی های رفاهی بازنشستگان است

فراجا در حال جبران عقب‌ماندگی‌های رفاهی بازنشستگان است

آپارات نیوز/خوزستان رئیس کانون بازنشستگان فراجا گفت: کانون بازنشستگان فراجا ۳۳ مرکز استانی و بیش از ۱۸۰ دفتر شهرستانی دارد و در حال جبران عقب ماندگی ها نسبت به نیروهای مسلح هستیم.

سردار بازنشسته مسعود جعفری نسب در مراسم تکریم و معارفه رئیس کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان خوزستان که امروز (۱۸ مهرماه) برگزار شد با تقدیر از اقدامات فرماندهی انتظامی استان خوزستان در تکریم و رفع دغدغه های بازنشستگان اظهار کرد: هدف از تشکیل کانون بازنشستگان این است که شأن و منزلت کارکنان پس از پایان خدمت حفظ شود.

رئیس کانون بازنشستگان فراجا تصریح کرد: در مجموعه انتظامی فرمانده کل انتظامی کشور به عنوان پیشتاز انسجام بسیار خوبی برای خدمات رسانی به بازنشستگان ایجاد کرده است .

سردار بازنشسته جعفری نسب به اقدامات خوب انجام شده در خصوص پرداخت به موقع پاداش سنوات بازنشستگی سبد معیشتی و خدمات رفاهی گفت: با پای کار آمدن فرماندهان انتظامی استان ها بازنشستگان در استان به عنوان یک مرجع و افتخار هستند.

موفقیت در ماموریت های پلیس با استفاده از توانمندی و تجربه بازنشستگان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: در حوزه پیشکسوتان و بازنشستگان فراجا چند کار اساسی برای توانمندسازی باید انجام شود هر چند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی استفاده از توانمندی و تجربه های بازنشستگان و پیشکسوتان برای موفقیت در ماموریت ها حائز اهمیت دانست افزود: در فرماندهی انتظامی استان خوزستان به دفتر تحقیقات ماموریت دادیم که ضمن دعوت از بازنشستگان تجربه های آنان را ثبت و در چند کتاب چاپ کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دغدغه ها مشکلات و اقدامات انجام شده در خصوص تکریم بازنشستگان گفت: از همه تلاش های جناب سرهنگ سالمی تشکر می کنم و ان شاءالله از ظرفیت های وی استفاده خواهیم کرد.

در پایان این نشست در حکمی سرهنگ بازنشسته مختار حیدری به عنوان رئیس کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب و از زحمات سرهنگ بازنشسته اسدالله سالمی تقدیر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا