برترین های ورزش کردستان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین آئین تجلیل از برترین های ورزش استان کردستان در سال ۱۴۰۲ از دیدگاه مردم و مخاطبان نشریه تخصصی ورزشی «به هێز» در سالن همایش های کانون پرورش فکری مرکز استان کردستان شامگاه سه شنبه با همکاری این نشریه و اداره کل ورزش و جوانان استان در سنندج برگزار شد.

بهترین‌های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان در این آئین اظهار کرد: ورزشکارانی در این استان تربیت یافته اند که برای کردستان افتخارآفرین بوده اند.

بهترین های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

مهدی رمضانی تصریح کرد: کردستان دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است که با شکوفا کردن این استعدادها می توان شاهد کسب افتخارات بیشتری در سطح ملی و بین المللی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران کردستانی باید هویت تمدنی کردستان را به تصویر بکشند و در عرصه های منطقه ای ملی و بین المللی هویت کردستانی بودن خود را به نمایش بگذارند.

بهترین های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این آئین با قدردانی از زحمات و تلاش های دست اندرکاران نشریه تخصصی ورزشی «به هێز» برای اجرای این پویش گفت: یکی از ارکان اصلی و مهم پیشرفت و توسعه هر جامعه ای در تمامی حوزه ها «رسانه ها و مطبوعات» هستند.

آمنه غلام ویسی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف و به موقع و صادقانه از وظایف رسانه های حرفه ای و تأثیرگذار است اظهار داشت: رسانه ها با روشنگری زوایای پنهان کم کاری و نقاط ضعف هر ارگانی در کنار نقد منصفانه و ارائه راهکارهای مناسب زمینه پیشرفت آن را فراهم می آورند.

بهترین های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

وی تصریح کرد: افرادی که امروز به عنوان برتر با رأی مردم و مخاطبان در این آئین از آنان تجلیل شد هر کدام از چهره های سرشناس ورزش هستند و خدمات ارزنده ای را برای ورزش استان انجام داده اند و شایسته تقدیر هستند.

دکمه بازگشت به بالا