جامعه

سیل و آبگرفتگی در ۴۰ شهرستان/ امدادرسانی به بیش از ۲۲۰۰ تن

سیل و آبگرفتگی در ۴۰ شهرستان/ امدادرسانی به بیش از ۲۲۰۰ تن

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 2200 نفر در جریان سیل در 40 شهر کشور خبر داد.

حسین عرفانی در گفت وگو با آپارات نیوز. وی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل و سیل زدگان در کشور گفت: ماموریت های امدادی مربوط به سیل و سیل در کشور از 19 آبان ماه سال جاری آغاز شده و همچنان در برخی استان ها ادامه دارد. تاکنون در ۴۰ شهر از ۱۴ استان کشور از جمله اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، عملیات امدادی انجام شده است. ، لرستان و یزد.

وی با بیان اینکه از این 40 شهرستان در 73 منطقه شامل 11 شهرستان، 38 شهرستان، 21 منطقه عشایری و سه محور مواصلاتی امدادرسانی شد، گفت: در مجموع 2 هزار و 276 نفر در ماموریت های انجام شده امدادرسانی شدند. . به 130 نفر اسکان اضطراری داده شد و آب از 41 واحد مسکونی تخلیه شد.

جانشین سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در مجموع 353 نفر تحت پوشش 82 تیم امدادی در این ماموریت ها شرکت کردند. توزیع از جمله 28 عدد چادر، 1011 تخته پتو، 425 تخته فرش، 2207 کیلوگرم نایلون، 78 دستگاه کپسول آتش نشانی، 267 بسته مواد غذایی، 494 انواع کنسرو و … انجام شد.

به گفته عرفانی، هم اکنون ماموریت امدادگران جمعیت هلال احمر در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا