عمومیکسب و کار برتر

راهنمای خرید انواع دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی

همه ما قطعاً با دستگاه های اسپرسو ساز آشنایی داریم و می دانیم وجود یک دستگاه اسپرسو ساز در هر خانه ای یکی از ملزومات است؛ چرا که پزشکان بر این باورند که نوشیدن قهوه و اسپرسو باعث افزایش انرژی و سطح هوشیاری می شود. اما چه خوب است که در خانه خود و با نظارت کامل خود و فقط با فشردن یک دکمه یک فنجان اسپرسو بی نقص را داشته باشیم و نیازی نباشد که برای نوشیدن اسپرسو به کافه برویم.

در بازار برند های بسیاری اقدام به تولید اسپرسو ساز کرده اند؛ اما مطمئناً کارایی و کیفیتی را که ما می خواهیم ندارند، ولی نگران نباشید چرا که ما قصد معرفی اسپرسو ساز های بسیار با کیفت شرکت دلونگی را داریم.

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی

اگر برای منزل، شرکت یا فروشگاه خود به دنبال دستگاهی هست که بتوانید به صورت تمام اتوماتیک برای خانواده و دوستان خود انواع قهوه و اسپرسو را در کم ترین زمان ممکن آماده کنید؛ پیشنهاد ما به شما خرید اسپرسوساز تمام اتوماتیک دلونگی می باشد.

همانطور که می‌دانید دلونگی یک برند ایتالیایی می باشد. این شرکت ایتالیایی دستگاه های اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی را که از کیفیت بالاتری برخوردار است را در خود کشور ایتالیا طراحی و تولید می کنند. بعضی از مدلهای دستگاه های اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی مخزن شیر ندارد و باید به صورت دستی نسبت به تهیه فوم شیر اقدام کرد. بعضی از مدلهای دستگاه های اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی دارای مخزن شیر هستند و می توان فقط با لمس یک دکمه انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه را تهیه کرد.

ما در این مطلب قصد معرفی کردن تمام اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک دلونگی را داریم، تا شما بتوانید با مشخصات بیشتر اسپرسو ساز مخصوص خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. پس به شما پیشنهاد می کنیم که تا اخر مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید انواع دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9155MB

اسپرسو ساز دلونگی دارای توان 1450 وات و فشار بخار 19 بار می باشد، که در کم ترین زمان ممکن بهترین نوشیدنی را برای شما آماده می کند. این محصول مجهز به دو عدد نازل قهوه می باشد که می تواند به طور همزمان دو فنجان نوشیدنی را آماده کند.

از امکانات بارز و فوق العاده اسپرسوساز دلونگی مدل EC9155MB می توان به آسیاب قهوه بسیار با کیفیت تعبیه شده خود دستگاه بوده که در قسمت بالای دستگاه قرار داشته اشاره کرد که ظرفیتی آن 400 گرم است و دارای 8 درجه میزان آسیاب می باشد که با هر درجه می توانید انتخاب کنید که دانه های قهوه تا چه اندازه تبدیل به پودر قهوه بشوند. اسپرسوساز دلونگی مدل EC9155MB دارای سینی چکه گیر می باشد که مانع از ریختن نوشیدنی بر روی سطح دستگاه شده و شما می توانید فاصله بین فنجان و نازل قهوه را با برداشتن سینی چکه گیر تنظیم کنید.

مشخصات اسپرسوساز دلونگی مدل EC9155MB

نوع دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک
توان مصرفی 1450 وات
میزان فشار بخار 19 بار
ظرفیت مخزن آب 2.5 لیتر
آسیاب قهوه دارد
تنظیم اندازه آسیاب 8 حالت
قابلیت تولید کف شیر دارد
مخزن شیر دارد
تهیه نوشیدنی های آب جوش،  اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، لانگو ، شیر گرم

 فلت وایت

 

اسپرسوساز دلونگی ECAM460.80.MB

اسپرسوساز دلونگی ECAM460.80.MB یکی از بهترین محصولات کمپانی دلونگی است، که دارای توان 1450 وات و فشار بخار 15 بار می باشد که به سرعت یک نوشیدنی خوشمزه و با کیفیت را برای شما آماده می کند. این محصول دارای مخزن آب، شیر می باشد. و دارای دو نازل قهوه است که به شما کمک می کند به طور همزمان دو فنجان نوشیدنی تهیه کنید همچنین ارتفاع این نازل متناسب با فنجان شما قابل تغییر است.

راهنمای خرید انواع دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی

دستگاه شامل نازل شیر 500 میلی لیتری می باشد. اسپرسوساز دلونگی ECAM460.80.MB دارای سیستم قطع کن خودکار می باشد که فقط 9 دقیقه پس از اتمام فرآیند دم آوری به صورت خودکار در صورت عدم استفاده دستگاه خاموش می شود و از هدر رفتن انرژی و خرابی اسپرسو ساز جلوگیری می شود.

مشخصات اسپرسوساز دلونگی ECAM460.80.MB

نوع دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک
توان مصرفی 1450 وات
میزان فشار بخار 15 بار
ظرفیت مخزن آب 2 لیتر
آسیاب قهوه دارد
تنظیم اندازه آسیاب 14 حالت
قابلیت تولید کف شیر دارد
مخزن شیر دارد
تهیه نوشیدنی های آب جوش،  اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، لانگو ، شیر گرم

 فلت وایت

برای خرید بهترین مدل های اسپرسو ساز با نازلترین قیمت از نمایندگی دلونگی تک خرید اری کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا