عمومیکسب و کار برتر

با دستگاه لیزر RT1390 محصولاتی سفارشی بسازید

برش لیزری به‌عنوان یک فناوری مدرن دارای مزایای فراوانی نسبت به روش‌های ‌سنتی است. با استفاده از دستگاه‌های ‌برش لیزر می‌‌‌توانید هر طرحی را با جزئیات بسیار زیاد روی انواع متریال ایجاد کنید. دستگاه لیزر RT1390 یکی از برترین مدل‌های ‌دستگاه برش و حکاکی لیزر غیرفلزی است. از این دستگاه می‌‌‌توانید برای برش و حکاکی انواع متریال ازجمله پلکسی، چرم، چوب، پارچه و کاغذ استفاده کنید. در این دستگاه از فناوری تیوب لیزر CO2 استفاده شده است که به‌عنوان یک فناوری مدرن، می‌‌‌تواند بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید با دستگاه لیزر RT1390، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

با دستگاه لیزر RT1390 محصولاتی سفارشی بسازید

دستگاه لیزر RT1390 و مزایای آن را بشناسید

دستگاه برش لیزر RT1390 از پرکاربردترین دستگاه‌های ‌برش و حکاکی لیزر به شمار می‌‌‌آید که با استفاده از آن می‌‌‌توان انواع متریال‌های ‌غیرفلزی را برش داد یا روی آن‌ها حکاکی کرد. در این دستگاه فناوری تیوب لیزر CO2 به کار رفته است و سیستم‌عامل آن RDworks 8 است. این دستگاه در دو مدل میز ثابت و میز آسانسوری تولید می‌‌‌شود. میز آسانسوری این دستگاه تا ارتفاع 50 سانتی‌متر قابل تنظیم است و این امکان را به شما می‌‌‌دهد تا انواع متریال را با ضخامت‌های ‌مختلف برش بدهید. کار با این دستگاه، چندان سخت نیست و هرکس با گذراندن برخی دوره‌های ‌آموزشی قادر با کار کردن با آن خواهد بود. از جمله مزایای دستگاه لیزر شفنگ عبارت‌اند از:

  • پاور ولتاژ بالا در بخشی جداگانه در دستگاه تعبیه شده است که مانع از تاثیر نویز روی سیستم الکترونیکی دستگاه می‌‌‌شود
  • امکان نصب روتاری روی دستگاه و برش و حکاکی اشیای مدور
  • باز بودن دو طرف میز کار و امکان حکاکی و برش متریال‌هایی بزرگ‌تر از ابعاد میز کار
  • چهار بال اسکرو متصل به میز لانه‌زنبوری، این امکان را به شما می‌‌‌دهد تا متناسب با ضخامت متریال، میز کار را در جهت عمودی حرکت دهید
  • بخش مکانیکی دستگاه با دقت بالایی مونتاژ شده است و درنتیجه سطحی کاملا یکنواخت را برای برش و حکاکی فراهم شده است
  • چیلر هوشمند و پرقدرت CW5000 دارای سیستم خودکار اعلام هشدار است که در مواقعی که نشتی با نقص در جریان آب رخ دهد، آلارم آن به صدا درمی‌آید

برای آشنایی با جزییات محصول 1390، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://rotecgroup.com/rt1390/

با دستگاه لیزر RT1390 محصولاتی سفارشی بسازید

کاربردهای دستگاه لیزر RT1390

دستگاه لیزر RT1390 یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های ‌حکاکی و برش لیزر در میان صاحبان کسب‌وکار است. با توجه به مزایای فراوانی که این دستگاه دارد، کاربرد گسترده‌ای در تولید انواع محصولات هنری، ماکت‌سازی و بسته‌بندی محصولات پیدا کرده است. در ادامه کاربردهای این دستگاه لیزر را با هم بررسی می‌‌‌کنیم.

سفارشی‌سازی محصولات هنری

شما می‌‌‌توانید با استفاده از دستگاه RT1390 محصولات هنری خود را سفارشی‌سازی کرده و جلوه زیبایی به آن‌ها ببخشید. با دستگاه لیزر RT1390 تقریبا هر طرحی را می‌‌‌توان با جزئیات بسیار زیاد روی متریال‌های ‌مختلف حک و تکثیر کرد.

این دستگاه این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا آثار هنری خود شامل انواع تصاویر، لوگوها، محصولات صنایع‌دستی را سفارشی‌سازی کنید. استفاده از فناوری لیزر بسیار آسان و شما قادر هستید در کم‌ترین زمان ممکن محصول خود را سفارشی‌سازی کنید و آثار هنری جدیدی خلق کنید. هدایای سفارشی یک سرویس ویژه است که به مشتریان خود ارائه می‌‌‌دهید.

تولید محصولات منحصربه‌فرد و مقرون‌به‌صرفه

با استفاده از دستگاه RT1390 می‌‌‌توان اشیای معمولی را از طریق سفارشی‌سازی به محصولاتی منحصربه‌فرد تبدیل کرد؛ از جمله خودکار با نام حکاکی شده روی آن، لوگوی شرکت روی آیتم‌های ‌تبلیغاتی، پلیت‌های ‌حکاکی شده.

به‌این‌ترتیب با دریافت سفارش از مشتریان می‌‌‌توانید بهره‌وری کارگاه تولیدی خود را افزایش دهید. چراکه قیمت یک محصول سفارشی می‌‌‌تواند پنج تا ده برابر بیشتر از قیمت یک محصول معمولی باشد که سفارشی‌سازی نشده است. استفاده از دستگاه لیزر یک روش مقرون‌به‌صرفه برای تولید محصولاتی منحصربه‌فرد است.

با دستگاه لیزر RT1390 محصولاتی سفارشی بسازید

برش با جزئیات بسیار زیاد به کمک نرم‌افزار کامپیوتری

برش کامپیوتری متریال‌های ‌چاپ‌شده با جزئیات بسیار زیاد، باعث ایجاد ارزش‌افزوده در محصولات تولید شما می‌‌‌شود. دستگاه لیزر RT1390 این قابلیت را دارد تا لبه‌های ‌صافی را ایجاد کند و ظریف‌ترین خطوط را روی انواع متریال از جمله چرم، چوب و پلاستیک خلق کند. در این روش مدرن با حذف برخی از مراحل کار و کاهش زمان راه‌اندازی، می‌‌‌توانید در هزینه‌های ‌تولید صرفه‌جویی کنید و محصولاتی باکیفیت را تولید نمایید. برای مثال پرداخت لیزری اکریلیک تا 88 درصد ‌به‌صرفه‌تر از فناوری‌های ‌دیگر است.

ساخت ماکت‌های ‌معماری

برای ساخت ماکت‌های ‌معماری با استفاده از دستگاه لیزر RT1390 می‌‌‌توانید کوچک‌ترین اجزا را با لیزر برش داده یا حکاکی کنید. این دستگاه برای برش سریع انواع منسوجات، پلاستیک، چوب، ام‌دی‌اف، مقوا، کاغذ، فوم و پلاستیک کاربرد دارد. فرایند ماکت‌سازی نیز به این صورت است که در ابتدا طرح خود را در برنامه CAD با هر برنامه گرافیکی دیگر ترسیم می‌‌‌کنید. آنگاه به کمک دستگاه برش لیزر می‌‌‌توانید اجزای مختلف ماکت را تولید کنید. این دستگاه با حداکثر دقت کار می‌‌‌کند و تمامی جزئیات مدل‌های ‌معماری، راه‌آهن و مدل‌های ‌سازه‌ای را برش می‌‌‌دهد.

با دستگاه لیزر RT1390 محصولاتی سفارشی بسازید

طراحی بسته‌بندی محصولات

شما می‌‌‌توانید با استفاده از دستگاه RT1390 تقریبا هر طرحی را روی بسته‌بندی محصولات دقیقا برش بزیند. این ابزار دیجیتال این امکان را فراهم کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان از ایده به محصول نهایی برسید. شما می‌‌‌توانید برای ایجاد طرح‌های ‌مد نظر خود از نرم‌افزارهای Adobe Illustrator و Esko ArtiosCAD استفاده کنید. به‌این‌ترتیب، دیگر نیازی به برش دستی نمونه‌های ‌اولیه و استفاده از قالب‌های ‌برش نیست. فناوری برش و حکاکی لیزری به شما این امکان را می‌‌‌دهد تا هم طرح و هم متریال را آزادانه انتخاب کنید.

در روتک، دستگاه لیزر RT1390 را با بهترین قیمت خریداری کنید

برش لیزری یک فرایند تولید مدرن است که می‌‌‌تواند نیاز به ماشین‌کاری را در بسیاری از صنایع مهندسی از بین ببرد و شما را قادر می‌‌‌سازد تا در هزینه‌های ‌تولید صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشته باشید. برش لیزری مزایای فراوانی نسبت به روش‌های ‌سنتی مانند برش پلاسما دارد؛ چراکه فرایند تولید محصولات با استفاده از دستگاه لیزر دقیق‌تر است. با استفاده از دستگاه RT1390 به‌عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های برش لیزر شما می‌‌‌توانید پیچیده‌ترین طرح‌ها را بدون نیاز به ابزار و سریع‌تر از سایر روش‌های ‌برش، ایجاد کنید.

برای خریداری این دستگاه پرکاربرد می‌‌‌توانید سری به وب‌سایت روتک بزنید. این مجموعه صنعتی به‌عنوان یکی از برترین توزیع‌کنندگان دستگاه‌های ‌برش و حکاکی لیزر در سطح کشور، این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین مدل‌های ‌دستگاه لیزر را خریداری کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا