عمومیکسب و کار برتر

چگونه فالوور خود را با نینجاگرام افزایش دهیم؟

نینجاگرام چگونه فالوور های پیج ما را افزایش می دهد؟ چه مقدار فالوور می توانیم در طول هفته دریافت کنیم ؟ آیا برای دریافت فالوور محدودیتی وجود دارد؟ در این مطلب سعی داریم جواب سوال های بالا که سوال بسیاری از خریداران نینجاگرام بوده است را پاسخ دهیم.

فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور با ربات نینجاگرام

افزایش فالوور واقعی برای پیج مهم ترین دلیل برای خرید ربات نینجاگرام است. اصلی ترین دلیل کاربرانی که ربات نینجاگرام را خریداری کرده اند افزایش فالوور واقعی بوده تا بتوانند خریدار هایی بین این فالوور ها پیدا کنند و درصد فروش خود را بالا ببرند. راه های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد، مانند خرید فالوور از وبسایت ها، ولی این فالوور ها کاربران واقعی نیستند و هیچگونه درکی از پیج شما و محصولات شما ندارند پس شما باید به دنبال کاربرانی باشید که ممکن است با دیدن محصولات شما تصمیم به خرید کردن از شما بگیرند.

شما برای پیدا کردن فالوور های واقعی باید از ربات نینجاگرام استفاده کنید زیرا بدست آوردن اینچنین فالوور هایی به دست خود مدت زمان زیادی می خواهد و اصلا ارزش تایم شما را ندارد ولی با استفاده از ربات نینجاگرام شما چندین راه برای افزایش فالوور در دست دارید که با تنظیم آنها و شخصی سازی آنها طبق خواسته خود می توانید تعداد بسیار بالایی فالوور واقعی در طول روز جذب کنید که ممکن است محصولات شما را خریداری کنند.

روش های افزایش فالوور با نینجاگرام

در نرم افزار نینجاگرام شما راه های متفاوتی برای دریافت فالوور دارید. ربات نینجاگرام پیشرفته ترین ربات اینستاگرام در سال های اخیر بوده که هیچکدام از اپدیت های اینستاگرام توانایی مقابله با آن را نداشته اند. در نینجاگرام شما اپشن هایی بسیار متنوع دارید که می توانید انها را شخصی سازی کنید. با نینجاگرام شما می توانید از تمامی راه های ارتباطی اینستاگرام همانند فالوو کردن، لایک کردن، دایرکت دادن و کامنت گذاشتن فالوور واقعی دریافت کنید.

1. فالوو کردن کاربران

اصلی ترین وظیفه نینجاگرام فالوو کردن کاربران به صورت رندوم است تا در ازای فالوو کردن آنها از آنها فالوو بک دریافت کنید. در تنظیمات نینجاگرام شما به راحتی می توانید مشخص کنید که ربات از لحظه روشن شدن در هر دقیقه چند نفر را فالوو کند تا شما به میزان فالوور دلخواه خود در طول روز برسید. در نظر داشته باشید که اگر عددی بسیار بالا را برای ربات مشخص کنید به احتمال خیلی زیاد اینستاگرام به ربات بودن شما پی میبرد و پیج شما را اکشن بلاک می کند.

معقول ترین تنظیمات برای ربات، فالوو کردن 60 کاربر در هر ساعت است که در طول هفته برای شما 6000 فالوور واقعی بدست می آورد. در نظر داشته باشید که تمام کسانی که ربات فالوو می کند، شما را فالوو نمی کنند پس شما با فالوو کردن 10000 کاربر در طول هفته می توانید 6000 هزار یا 5000 هزار فالوور بگیرید. البته این عدد متغیر است و وبستگی به کاربرانی که ربات فالوو می کند دارد. ربات در امن ترین حالت به طور میانگین به شما 6000 هزار فالوور در طول هفته اضافه می کند که رقمی بسیار بالا است و مطعئنا درصد فروش شما را بالا می برد.

2. لایک کردن پست های کابران

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور و بازدید از پیج خود لایک کردن پست های دیگران است. وقتی که شما پست های یک پیج را لایک می کنید طرف مقابل نیز معمولا پست های شما را می بیند و آنها را لایک می کند و شاید اقدام به فالوو کردن شما بکند. به این صورت هم بازدید پیج خود را بالا می برید و هم فالوور می گیرید.

در نینجاگرام شما این قابلیت را دارید که روی ربات تنظیماتی قرار دهید تا ربات به صورت خودکار پست های دیگر کاربران را لایک کند. شما می توانید مشخص کنید که ربات چند پست از یک کاربر را لایک کند و درطول روز این عملیات را روی چند کاربر انجام دهد. اینستاگرام روی موضوع لایک کردن زیاد سخت گیر نیست پس شما به راحتی می توانید تعداد زیادی کاربر را لایک کنید تا آنها نیز از پیج شما بازدید کنند.

3. کامنت گذاشتن برای کاربران

کامنت گذاشتن برای کاربران یکی از دیگر روش های جذب فالوور و افزایش بازدید است. شما با کامنت گذاشتن زیر پست های کاربران خود را در معرض دید تعداد زیادی کاربر قرار می دهید و ممکن است چندین کاربر از پیج شما دیدن کنند. در نینجاگرام شما می توانید یک کامنت برای خود بنویسید تا ربات نینجاگرام آن را زیر پست کاربران زیادی کامنت کند.

شما می توانید یک کامنت که مرتبط با کار شما و محصولات فروشی شما است را در اختیار ربات قرار دهید تا وقتی دیگر کاربران کامنت شما را زیر یک پست دیدند و علاقمند به حوزه فروش شما و محصولات فروشی شما بودند به راحتی با کلیک روی اسم شما وارد پیج شما شوند و از محصولات شما دیدن کنند.

برای مثال اگر شما یک کتاب فروش هستید کافی است یک کامنت “در این پیج شما می توانید کمیاب ترین کتاب ها را به صورت نسخه اصلی و با کمترین ویرایش خرید کنید. برای دیدن کتاب های ما حتما از پیج ما دیدن کنید” برای ربات تعریف کنید تا ربات این کامنت را زیر پست کاربران مختلفی قرار دهد و مطمعنن افرادی هستند که اگر به کتاب و خرید کتاب علاقمند باشند از پیج شما دیدن می کنند.

4. دایرکت دادن به کاربران به تعداد دلخواه

یکی از قابلیت های ویژه ربات نینجاگرام ارسال پیام به دایرکت دیگر کاربران می باشد. اگر شما یک پیام را برای ربات تعریف کنید و مشخص کنید که در طول روز برای چه تعداد کاربر ارسال شود ربات به صورت خودکار شروع به ارسال پیام برای کاربران اینستاگرام می کند. متن پیام شما بستگی به خلاقیت شما دارد. هرچه پیام شما بهتر و واضح تر باشد احتمال اینکه کاربر پست های شما را چک کند بیشتر می شود.

امکانات بیشتر نینجاگرام

با مراجعه به وبسایت رسمی نینجاگرام فارسی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد امکانات نینجاگرام بدست آورید. آدرس سایت رسمی نینجاگرام DLninjagram.ir است که در آن نظرات کاربرانی که نینجاگرام را خریداری کرده اند و نتیجه گرفته اند نیز قرار داده شده است تا شما با خیالی راحت اقدام به خرید کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا