بین المللکسب و کار برتر

قیمت پنت هاوس در دبی

آیا شما خواننده گرامی می دانید با توجه به امکانات بالایی که در مناطق دبی حاکم می باشد، مناسب و جهت سرمایه گذاری عالی است. آیا می دانید با خرید ملکی در دبی می توانید اقامت کشور امارات را به دست آورید. آیا می خواهید به صورت صد در صد تضمینی در کشور اقامت کسب کرده و تجربه زندگی در یک شهر لوکس را داشته باشید؟

دبی ، زیباترین شهر و قلب اقتصادی خاورمیانه کمتر کسی است که با دیدن آن مشتاق زندگی و مهاجرت به آن نشده باشد. قیمت فروش آپارتمان و ملک در دبی با توجه به منطقه ای که در آن ساخته شده و همچنین خصوصیات ملکی همانند اندازه و مترمربع و مصالح ساخته شده با آن و امکاناتی که دارد، تعیین می شود. لیست قیمتی که در اختیار مشتریان قرار داده می شود به افراد خریدار در ایران نیز کمک می کند تا بتوانند با توجه به این لیست قیمت ارائه شده، آپارتمان مناسب را در دبی خریداری کنند.

نا گفته نماند که هر چه قیمت آپارتمان در دبی کمتر باشد خرید و فروش بیشتری در  بین افراد سایر کشور ها و از جمله در کشور ایران خواهد داشت ، دولت دبی نیز با توجه به این امر به کمک مردم آمده است و افراد می توانند به سادگی با مراجعه به سایت شرکت داماک و املاک یونایتد سون و مشاوره گرفتن از افراد کار بلد در این شرکت به صورت مستقیم و حتی به صورت غیر مستقیم اطلاعاتی را در این زمینه دریافت کرده و سپس آپارتمان مورد نظر را خریداری کنند.

آپارتمان های ارائه شده در دبی بسیار مجهز بوده و دارای امکانات رفاهی زیادی هستند و از همین رو  قیمت های متفاوتی دارند. مشتریان و سرمایه گذاران می توانند به قیمت مناسبی از شرکت هایی مانند املاک یونایتد سون دبی آپارتمان مورد نظر را ثبت سفارش کرده و سپس آن را در بازه زمانی کمتری دریافت کنند.

املاک یونایتد سون دبی با در نظر گرفتن همه موارد و از جمله رضایت و آسایش خرید مشتری ، خدماتی را اجرا نموده است تا افراد بتوانند با پیش پرداخت اندکی و سپس با پرداخت اقساط 6 ماهه الی 36 ماهه صاحب آپارتمانی در دبی شوند. فروش اقساطی ماهانه یک درصد در دبی موجب شده است که مشتری های زیادی مشتاق به خرید آپارتمان در دبی شوند و در نتیجه پیشرفت چشم گیری را در این زمینه داشته باشند.

قیمت پنت هاوس در دبی

اقامت در دبی با خرید ملک از املاک یونایتد سون امکان پذیر است؟

خرید ملک در دبی ، یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری و اخذ اقامت در این کشور می باشد و از آنجا که شرایط مهاجرت و اقامت در دبی کمی سخت تر گردیده است ، بهترین اقدام جهت اخذ اقامت، خرید ملک و آپارتمان در دبی می باشد. دبی، بزرگ ترین و شناخته شده ترین شهر امارات متحده عربی می باشد و به دلیل دارا بودن منابع نفتی فراوان ، منطقه ی ثروتمندی محسوب می گردد و به همین علت زمینه مناسبی جهت سرمایه گذاری فراهم گردیده است. املاک یونایتد سون دبی دارای پروژه هایی جدید و مجللی است که در مناطق مختلف دبی واقع شده اند. در این بخش می خواهیم به موضوع اخذ اقامت دبی از طریق خرید ملک از طریق املاک یونایتد سون بپردازیم.

اقامت در دبی با خرید ملک

یکی از بهترین راه های اخذ اقامت خرید ملک در دبی می باشد که با توجه به ارزش ملک خریداری شده ویزاهای دو و پنج و ده ساله صادر می گردد و محدودیتی برای ورود و خروج به دبی نخواهد بود. توجه داشته باشید جهت کسب اقامت ارزش سرمایه گذاری ملکی حداقل باید بیشتر از 750 هزار درهم باشد اما اگر ارزش ملک خریداری شده بیشتر باشد مثلا بین یک میلیون تا پنج میلیون درهم باشد ویزای صادر شده دو ساله خواهد بود و بعد از آن نیاز به تمدید ویزا می باشد.

نکته مهمی که حتما باید بدانید توجه کنید ملک خریداری شده باید مسکونی باشد و تجاری نباشد. مهاجرانی که از طریق خرید ملک و آپارتمان در دبی ، مجوز اقامت می گیرند ، بعد از گذراندن دو سال می توانند کار کرده و یا تجارت کنند. نکته مثبت اقامت از طریق خرید ملکی کسب مجوز اقامت علاوه بر مالک به همسر و فرزندان زیر 25 سال نیز تعلق می گیرد. از آنجایی که زندگی در کشور امارات و شهر دبی هزینه های بالایی دارد بهتر است قبل از اقدام به اقامت در این کشور کار خود را پیدا کرده و یا بیزینس و فعالیت خود را تاسیس کنید.

مقایسه خرید ملک و اقامت در امارات با سایر مناطق

قبل از مهاجرت به هر منطقه ای از جمله شهر زیبای دبی هدف خود را از آمدن به آن را تعیین کنید. اگر قصد اقامت از طریق خرید آپارتمان در دبی و یا خرید هر ملکی را دارید و می خواهید از این طریق در دبی زندگی و مهاجرت کنید درآمد سالیانه ، شرایط جوی و اقلیمی ، امنیت ، فرهنگ و بسیاری از موارد را بررسی کنید. همانطور که می دانید امارات دارای آب و هوایی بسیار گرم و شرجی می باشد و تابستان های آن بسیار گرم می باشد و زندگی در آن دشوار می باشد.

دین مردم امارات متحده اسلام می باشد و مساجد زیادی در نقاط مختلف شهر وجود دارد. از نظر امنیتی امارات متحده عربی رتبه ی بالایی را داشته و تعداد جرم و جنایات و دزدی در آن نزدیک به صفر است. از نظر اقامتی برای افراد خارجی دولت کشور امارات تقریبا به هیچ کدام از اتباع خارجی تابعیت اماراتی نمی دهد. ولی اخیرا برای تابعیت دائم این کشور قوانینی تصویب شده است اما با این حال باز هم رسیدن به این موضوع کار دشواری به حساب می آید. اخذ ویزای اماراتی ارزش بسیاری دارد و می توان با آن به بسیاری از کشورهای جهان سفر کرد. همچنین خرید ملک در دبی که منطقه ای با رشد اقتصادی بالا می باشد و به قطب اقتصادی منطقه تبدیل گشته نسبت به سایر کشورهای منطقه سود سرمایه گذاری بالایی دارد.

مزایای خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی مزایای زیادی را مانند موارد زیر دارد:

  • اقتصاد قوی امارات
  • ارزش بالای ویزای اماراتی
  • امنیت مناسب
  • توسعه پذیر بودن سریع
  • سود بالای اجاره ملک به درهم
  • سطح درمانی و بهداشتی مناسب
  • سطح تحصیلی عالی
  • مدارس برای تمام افراد خارجی با هر اقلیتی
  • سیستم حمل و نقل مدرن
  • کسب اقامت برای همسر و فرزندان

معایب خرید ملک در امارات دبی

با وجود مزایای بالای خرید ملک در امارات دبی معایبی نیز در اینمورد وجود دارد. بعضی از این معایب عبارتند از:

  • خصوصی بودن کل بیمه ها و هزینه بالای آن
  • قیمت زیاد املاک در امارات نسبت به سایر مناطق اطراف
  • عدم امکان اخذ تابعیت دایم امارات متحده عربی با خرید آپارتمان و املاک در آن

مراحل خرید ملک در دبی و امارات

پس از اطمینان از خرید ملک در دبی باید مراحل خرید ملک در دبی را بدانید. البته با توجه به شرایط هر فرد، امکان متفاوت بودن این مراحل وجود دارد ولی خرید ملک در دبی مراحل زیر را در کل دارد:

  1. دقت داشته باشید که برای اخذ اقامت امارات از طریق خرید آپارتمان و ملک در دبی ، ارزش ملک باید حداقل 750 هزار درهم باشد.
  2. ویزای اماراتی برای تمام ملک ها صادر نمی شود به همین دلیل به کاربری ملک خود به‌ جهت کسب ویزا توجه کنید.
  3. قوانین خرید ملک برای افراد خارجی همیشه درحال آپدیت می باشد پس قبل از خرید ملک از قوانین اخیر اطلاع کامل داشته باشید.
  4. از شرکت های معتبر اقدام به خرید ملک در دبی کنید.
  5. ملک خود را در مناطقی که برای خرید اتباع خارجی تایید شده است خریداری کنید.
  6. اسناد و مدارک مربوط به ویلا یا آپارتمان و ملک را بررسی کرده و به این نکته دقت کنید که باید فروشنده اجازه فروش آن را داشته باشد.
  7. مقداری را ابتدا ودیعه بپردازید تا صاحب ‌ملک اقدامات لازم درمورد انتقال سند را انجام بدهد.

همانطور که در بخش های بالاتر مطالعه کردید قیمت خرید ملک در قسمتهای مختلف شهر دبی متفاوت می باشد. همچنین متراژ و نوع ملک یعنی آپارتمانی یا ویلایی بودن آن نیز در قیمت خرید موثر می باشد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا