عمومیکسب و کار برتر

پلی استیشن 5

پکیج های نصب بازی پلی استیشن به صورت آفلاین به شرح ذیل می باشد. به‌ طور تقریبی برای هر کار آنلاینی که قرار است با پلی‌ استیشن انجام دهید، استفاده از یک حساب کاربری Playstation Network الزامی است. به‌ طور مثال برای اقدام به کارهایی مثل پیدا کردن دوست، دانلود آپدیت‌ ها و بازی‌های مختلف و… به این نوع حساب کاربری نیاز دارید.

هنگامی که وارد Library شدید، از زبانه‌ی بالایی و پس از گزینه‌ی Installed، می‌توانید قسمتی به نام PS Plus Games را مشاهده کنید. پس از این که وارد این بخش شوید، می‌توانید لیست کامل بازی‌های PS Plus Collection و حتی بازی‌های رایگان ماهانه‌ی پلاس را مشاهده کنید. در این مرحله تنها کافی است از میان تمام بازی‌ها، آثار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و آن‌ها را به لیست دانلود اضافه کنید.

پلی استیشن 5

اگر از دانلود و نصب بازی ps5 منصرف شده اید، بازی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه آپشن روی کنترلر را فشار دهید، سپس گزینه حذف بازی را بزنید. برای ورود به این حساب با شیوه جدید، لازم است که از گوگل پلی یا اپ استور، اپلیکیشن PS App که مخصوص پلی استیشن است را دانلود نموده و بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس با وارد کردن آدرس ایمیل و پسورد وارد حساب کاربری شوید. بعد از ورود با کلیک بر روی علامت چرخ دنده و انتخاب گزینه Sign In on PS۵ دوربین تلفن همراهتان فعال می گردد.

یک فکر در مورد آموزش کامل استفاده از کنسول Ps5 سطح مبتدی

برای اینکه ببینید اطلاعات شما ممکن است چگونه مورد استفاده قرار بگیرد، حریم شخصی را مطالعه بفرمایید. شما میتونید با شماره ها یا دیگر راههای ارتباطی که در آخر مطلب بالا هست درخواست خودتون رو ثبت کنید. هنگام دریافت کنسول توسط پیک به شما یک رسید داده می شود که هنگام تحویل کنسول به شما باید حتما رسید را به پیک تحویل دهید.

در پایان نظر شما در مورد نکات آموزشی پلی استیشن 5 که به آن‌ها پرداختیم چیست؟ اگر هر گونه‌ سوالی در این زمینه دارید، لطفا آن را در قسمت نظرات با تیم تیلنو در میان بگذارید. با دسته‌ی DualSense می توان تقریبا تمام بازی های PS4 را بازی کرد اما PSVR استثنا است و دسته‌ی کنسول PS5 فاقد نوار مشکی است و متاسفانه دوربین پلی استیشن ۴ آن را تشخیص نمی دهد.

البته همه‌ی بازی های این‌طور نیستند و فقط برای تعدادی از آن ها به دلایل نامشخصی نیاز به استفاده از دسته‌ی دوال شاک خواهید داشت. در این قسمت می توانید تمام بازی های دیجیتالی اکانت‌تان را مشاهده کنید. اما برای سهولت کار بهتر است فیلتر را روی عناوین PS4 تنظیم کنید. آیکون سمت چپ صفحه که سه خط با یک فلش دارد را انتخاب کنید.

نگرانی کاربران در نصب بازی

آیا تغییر سرعت اجرای بازی با تغییر محل نصب در پلی استیشن 5 محسوس خواهد بود؟ قطعا همینطور است؛ همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، اجرای بازی از طریق هارد M.2 SSD بسیار سریع خواهد بود و این مسئله را احساس خواهید کرد. شما می‌توانید تغییر محل ذخیره‌سازی پیش‌فرض کنسول بازی را هم مورد بررسی قرار دهید.

بنابراین شما در کنار PS5 Games and Apps، عبارت 2 SSD Storage را مشاهده خواهید کرد. • اکنون به این دلیل که شما پیش‌ تر حساب کاربری در پلی استیشن نداشته‌ اید بایستی تا از طریق Create Account وارد بخش بعدی شوید. فروشگاه پلی استیشن به مناسب نزدیک شدن به سال جدید میلادی و تعطیلات کریسمس، تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ و جدید مانند Marvel’s Guardians of the Galax…

گرافیک محشر بازی ها در Ps5 پلی استیشن 5

پس تاریخ تولد را به گونه‌ای وارد کنید که پلی استیشن سن شما را بیش‌تر از عدد ۱۸ شناسایی کند. اگر شما هم بتوانید مثل بسیاری از دارندگان کنسول PS5 بازی های قدیمی PS4تان را روی کنسول جدیدتان اجرا کنید، قطعا به مجموعه‌ی وسیع‌تری از عناوین مختلف دسترسی خواهید داشت.

در واقع یکی از قابلیت های بسیار خوب کنسول PS5 این است که می توانید تعداد زیادی از بازی های فوق‌العاده PS4 را روی آن نصب و اجرا کنید. در این مطلب از بخش اخبار گیم انارگیفت به آموزش نصب و اجرای بازی PS4 روی PS5 خواهیم پرداخت. 9- در این صفحه به آخرین گزینه سمت راست یعنی Library رفته و از قسمت Purchase بازی مورد نظر را به لیست دانلود اضافه کنید.

این روز‌ها که قیمت همه‌چیز مخصوصا محصولات وابسته به دلار سر به فلک کشیده بازی هم سر به فلک گذاشته. روی کنسول‌های دیجیتال ادیشن PS5 (بدون درایو) قابل استفاده نیست.

هزینه دریاف و تحویل پیک درب منزل در تهران رایگان می باشد. سپس از شما خواسته می‌شود که تایید کنید که آیا واقعا می‌خواهید این اکانت را از روی PS5تان حذف کنید یا نه. حالا باید به سراغ اکانتی که قصد دارید حذفش کنید بروید و بعد روی آیکون سطل‌ زباله کوچک کلیک کنید. در این مرحله دکمه Create an Account را زده و یک اکانت PSN جدید بسازید.

۴- از طریق منوی جانبی «Users and Accounts» در بخش تنظیمات کنسول. 12- برای اتصال مجدد کاور PS5، با دقت لبه‌ها را در یک خط قرار داده و در حالی که آن را به سمت پایین فشار می‌دهید، به سمت بالا (از پایه به طرف فن) بلغزانید تا در جای خود محکم شود.

خرید اکانت هکی Ps5

2- امکان دانلود برخی از بازی های پولی بصورت کاملا رایگان. اشتراک های PS Plus بصورت 1 ماهه ، 3 ماهه و 12 ماهه ارائه می شوند که با در نظر گرفتن مبلغ پرداختی ماهانه، اگر بصورت سالانه خریداری شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. از طرفی شرکت سونی ماهانه بازی های محبوب و پرطرفدار خود را بصورت رایگان برای مشترکین این سرویس ارائه می کند. مزیت بسیار جذاب سرویس PS Plus این است که امکان بازی را بصورت گروهی با تمام گیمر های سراسر جهان را به شما می دهد و یا میتوانید گروه هایی برای گفتگو و رقابت ایجاد کنید.

همچنین بروز اشتباه در زمان قرار دادن دیسک در پلی استیشن 5 می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به کنسول نسل نهمی شما وارد کند. متاسفانه به دلیل پهنای باند محدود هاردهای اکسترنال نمی‌توانید بازی‌های PS5 را روی هارد اکسترنال نصب کنید. با این حال امکان نصب بازی‌های PS4 روی هارد اکسترنال در پلی استیشن 5 مهیا شده است. برای افزایش فضای ذخیره سازی تنها باید از حافظه‌های M.2 اعلام شده توسط سونی استفاده کنید.

نظرسنجی

این اقدام باعث شده تا مدت شروع به کار دستگاه نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند. با خرید ps5، فضایی یک ترابایتی در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید تعداد زیادی از بازی های مورد علاقه خود را بر روی آن ذخیره سازی نمایید. اما اگر قصد دانلود بازی دارید، باید وارد حساب کاربری‌تان شوید.

فروش بازی کارکرده

نقشه این بازی در منطقه‌ای از سان‌فرانسیسکو به نام یوتا واقع شده است. ایلوی در این نسخه فردی پخته و باتجربه‌تر از نسخه قبلی است. بازی Horizon Forbidden West هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد که هنوز تاریخ انتشار آن رسما اعلام نشده است.

و برنامه ها ، بازی ها و ذخیره های شما از PS4 به PS5 منتقل می شوند. حتی در حین انجام این فرآیند می توانید از PS5 استفاده کنید. تلسکوپ جیمز وب با موفقیت در مدار لاگرانژ…پخش زنده ایران چین تایپه بانوان 6 بهمن 1…پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400 [+ساعت…پخش زنده شارلوا کورتریک 5 بهمن 1400 [+سا…دانلود قسمت اول فصل سوم جوکر [ترافیک نیم… در صفحه باز شده، ابتدا گزینه Extended Storage را انتخاب کرده و سپس بر روی عبارت Format as Extended Storage کلیک کنید. 3.در صفحه Storage، می توانید دید خوبی از آنچه که تمام فضای PS5 شما را اشغال می کند، داشته باشید.

این روش نصب نسبت به روش قبل ارزان تر است و شما می توانید بازی های ps4 را بر روی کنسول بازی خود نصب کنید که در این روش از قابلیت 4k , 8k در نمایش و کنترلرهای dual sense (دسته بازی پلی استیشن 5) در هنگام بازی استفاده نمی شود. برای ورود با اپلیکیشن پلی استیشن یا PS App ابتدا این اپلیکیشن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. بعد از ورود به حساب کاربری روی علامت چرخ‌دنده کلیک کرده و گزینه Sign In on را بزنید تا دوربین گوشی فعال شود.

البته کشور ایران در لیست این کشورها قرار ندارد و در زمان انتخاب خوب است که کشور خود را ایالت متحده امریکا انتخاب نمایید. هنگامی که شما یکی از بازی‌ها یا برنامه‌های موجود در Recent Games را انتخاب کنید، با دو گزینه‌ی مختلف روبرو می‌شوید. گزینه‌ی اول که Play نام دارد، خیلی سریع آن بازی را اجرا می‌کند.

گزینه‌ی دوم هم که با نام Go To Game Hub نمایش داده می‌شود، شما را به صفحه‌ی جدیدی می‌برد که می‌توانید از طریق آن اطلاعات بیش‌تری در مورد بازی انتخاب شده کسب کنید. حالا که به آموزش تغییر پرایمری پی اس فایو پرداختیم، بد نیست که به نکات ریز و محدودیت‌های آن هم اشاره کنیم. درست مانند PS4، یک اکانت PSN تنها می‌تواند روی یک کنسول Primary باشد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا