عمومیکسب و کار برتر

تعمیر مبل با هزینه اقتصادی + 30% تخفیف ویژه

تعمیرات مبل در شرکت خانه شیک توسط متخصصین ماهر

خدمات تعمیر مبل در تهران ، برای خانه شیک ؛ محدودیت ندارد. تمام مناطق ۲۲ گانه تهران را خانه شیک پوشش خواهد داد. با توجه به اینکه استفاده از مبلمان و سرویس های راحتی ، در اکثر خانه ها وجود دارد، استفاده از خدمات تعمیر مبل راحتی و تعویض بخش های مختلف یک دست مبل ، هم گسترش و رواج بیشتری پیدا کرده است.

در کلانشهری همچون تهران ، با جمعیت میلیونی ، استفاده از وسایل راحتی همچون مبلمان هم از شمار بالایی برخوردار بوده ، در نتیجه تعمیرات مبلمان در تهران هم بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. با توجه به گستردگی جمعیت شهری و جغرافیایی تهران؛ اگر نیاز به خدمات تعمیرات مبل در تهران را دارید ، از شرکت هایی که تمام مناطق تهران را بدون قید شرط ، تحت پوشش خود قرار می دهند ؛ کمک بخواهید. شرکت خانه شیک، در همه جای تهران و کرج مفتخر به این همکاری با شما است

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

تعمیر مبل با هزینه اقتصادی + 30% تخفیف ویژه

هزینه تعمیر مبل چگونه میباشد؟

قیمت تعمیر مبل در تهران و کرج به ۴ درسته تقسیم میشود:

  • هزینه پارچه یا چرم مبل
  • اجرت یا دست مزد تعمیرکار یا رویه کوب
  • رنگکاری مبل
  • هزینه تقویت و تعویض فوم مبل

در ابتدا بریم سراغ هزینه پارچه یا چرم مبلی

مهم ترین مرحله که باید روی آن دقت کنید، انتخاب پارچه مبلی مناسب نسبت به دکوراسیون منزل میباشد. از نظر کیفی پارچه های ترک کیفیت و ظرافت بالایی دارن و عمر این نوع پارچه ها بسیار بالا است، ولی چون هدف شما از تعمیرات هزینه مقرون به صرفه نسب به خرید مبل جدید است؛ بهترین گزینه پارچه های چینی و ایرانی در بازار است. برای انتخاب بهترین پارچه مبلی شما را دعوت میکنم این ویدئو را ببینید

تعمیر مبل با هزینه اقتصادی + 30% تخفیف ویژه

تعمیر مبل ارزان و با کیفیت چگونه؟

شاید کلمه ارزان که به میان می آید، ذهن بسیاری از ما به سمت پایین بودن خدمات یا کیفیت سوق پیدا کند. اما همیشه هم اینگونه نیست. گاهی به دلیل رقابت بیشتر ممکن است یک مجموعه خدماتی، آپشن های مختلفی را برای تشویق مشتریان خود در نظر بگیرد.

در خانه شیک هم این امر وجود دارد. تعمیر مبلمان ارزان، البته همراه با کیفیت مطلوب و درجه یک، یکی از شعارهای مورد توجه در این شرکت می باشد.
تعمیرات مبل ارزان، یعنی خوش انصافی مجموعه خدماتی و همراه نشدن این مجموعه با نوسانات حبابی و دلالی های معمول در بازار!
تعمیرات مبل ارزان، یعنی حفظ مشتری برای سال های متمادی. و از دست ندادن این مشتری به دلایل مادی!

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

پارچه را انتخاب کردم چگونه کیفیت و جنس پارچه را تشخیص دهم؟

برای تشخیص کیفیت پارچه شما باید از نزدیک پارچه را ببینید و همچنین باید مهارت و تخصص را در این مورد داشته باشید که جنس و کیفیت پارچه را تشخیص دهید به همین دلیل کارشناسان ما در این امر به شما مشاوره و راهنمایی کامل را در این مورد میدهند.

تعمیر مبل با هزینه اقتصادی + 30% تخفیف ویژه

اجرت یا دستمزد تعمیر کار چگونه محاسبه میشود؟

دستمزد در صنف تعمیرات مبل اصولا باید از طرف اتحادیه اعلام شود، اما این کار تا به الان انجام نشده است و باعث شده است هزینه های متغیری اعلام شود به همین دلیل چند نکته را حین انتخاب تعمیر کار مناسب باید بدانید:

  • تجربه و کیفیت شخص رویه کوب
  • قدمت شرکت مذکور
  • مراجعه به وبسایت یا شبکه های اجتماعی برای خواندن نظرات و دیدن نمونه کارها
  • مجوز رسمی از اتحادیه
  • استفاده از تجربه آشنایان
  • مزیت های دیگر(حمل نقل رایگان و مشاوره)

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

تعمیرات مبل استیل در شرکت خانه شیک

هزینه تعمیرات مبل استیل و مبلمان سلطنتی، از مبل‌های راحتی بیشتر است. این اختلاف قیمت، به دلیل وجود ظرافت‌های بیشتر در رویه کوبی و بدنه اصلی مبل است. البته این دلیل، منطقا نباید شما را از تعمیر این نوع از مبلمان منصرف کند. زیرا اولا تعمیرات مبل استیل بسیار به صرفه‌تر خرید یک ست نوع از آن است.

درواقع اگر کلاف مبل شما سالم است یا عیب و ایرادات جزئی دارد، تعمیر آن چه به جهت نوسازی و تنوع و چه به جهت بهبود کاربری، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. دلیل دومی که تعمیر مبل استیل را معقول جلوه می‌دهد این است که مبلمان استیل پس از تعمیر می‌توانند مجددا تا سال‌ها برای شما کار کنند و عمر ثانویه آن‌ها از دیگر انواع مبلمان، برای مثال از مبل راحتی، بیشتر خواهد بود

هزینه حمل و نقل مبلمان در مجموعه خانه شیک:

مجموعه خانه شیک با در نظر گرفتن حسن اعتماد مشتریان عزیز ، به منظور قدردانی بیشتر، یکی از مواردی که معمولا به مجموع هزینه های مشتریان ، وارد می کرد را تقبل کرده و به این ترتیب ، مشتری می تواند با خیالی آسوده تعمیر مبل خود را با حمل و نقلی رایگان ، به خانه شیک بسپرد .
لازم به یادآوری است در صورتیکه تعمیرات و یا مشکل جدی برای سرویس های مبلمان شما، وجود نداشته باشد؛ انجام پروسه در صورت تمایل مشتری می تواند در منزل و در حضور مشتری انجام بگیرد. در غیر اینصورت با حمل رایگان به محل کارگاه و بازگردانی دوباره به منزل ؛ خیال شما را بابت جا به جایی راحت خواهد کرد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا