پرفروش ترین مدل دستگاه قهوه ساز نوا در سال 1403

معرفی بهترین مدل قهوه ساز نوا در ۱۴۰۳

رفتن به کافه برای صرف قهوه به یک عادت روزانه تبدیل شده است. پس چه بهتر که با خرید قهوه ساز نوا بتوانیم کافه را به خانه خودمان بیاوریم. در اینصورت نه تنها در مخارج خود صرفه‌جویی می‌کنیم، بلکه می‌توانیم در طی روز به دفعات قهوه گرم و تازه بنوشیم.

پرفروش ترین مدل دستگاه قهوه ساز نوا در سال 1403

قهوه سازها از جمله لوازم برقی خانگی پرفروشی هستند که اغلب افراد از آن استقبال می‌کنند. با توجه به برندهای متفرقه در بازار، اکثریت مشتریان برای خرید بهترین قهوه ساز دچار سردرگمی می‌شوند. برند نوا از جمله برجسته‌ترین برندهایی است که در عرصه لوازم برقی خانگی سروصدای زیادی به‌پا کرده است. تنوع در مدل محصولات نوا به‌قدری است که شما می‌توانید به دلخواه انواع قهوه ساز و اسپرسو سازهای با کیفیت نوا را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف بهترین مدل قهوه ساز نوا آشنا کنیم.

قهوه ساز نوا ساخت کجاست؟

نوا از جمله برندهای منتخب کشور چین است. در‌واقع تمام محصولات نوا در کشور چین تولید و در سایر کشورها عرضه می‌شود. این برند علاوه بر تولید انواع قهوه ساز، در تولید سایر لوازم خانگی مانند لوازم صوتی و تصویری هم بسیار خوشنام است. کارایی مطلوب قهوه ساز و اسپرسو ساز نوا به گونه‌ای است که از آن به وفور در کافه‌ها و رستوران‌ها برای سرو انواع نوشیدنی‌های کافئین دار استفاده می‌شود.

اما پرسش اینجاست که بهترین مدل قهوه ساز نوا چیست! چطور می‌توانیم بهترین مدل اسپرسو ساز نوا را انتخاب کنیم! اگر قصد خرید قهوه ساز خانگی را دارید، حتماً باید نیازهای خود را با توجه به تعداد افراد خانواده در نظر داشته باشید. همچنین سطح انتظار و قابلیت‌های مورد نظر را از قهوه ساز خانگی مشخص کنید. پس از آن می‌توانید بر اساس نوع نیاز مصرفی مدل مناسبی را برای خرید قهوه ساز انتخاب کنید.

چرا قهوه ساز نوا بخریم؟

مشخصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز نوا سبب شده تا این برند جایگاه ثابتی را در بازار لوازم برقی خانگی پیدا کند. از جمله خصوصیات بارز انواع بهترین مدل قهوه ساز نوا می‌توان به قدرت کیفی توان موتور، سرعت و عمل‌کرد مطلوب برای آماده سازی قهوه اشاره کرد. همچنین توان گرم نگه داشتن قهوه به مدت طولانی با توجه به سیستم گرمایی بالا از دیگر نشانه‌های مرغوبیت بهترین مدل قهوه ساز نوا است. از همه این‌ها که بگذریم، نمی‌توانیم تهیه انواع نوشیدنی‌های لاته، موکا، آمریکانو و … را با اسپرسو ساز نوا نادیده بگیریم.

برند قهوه ساز نوا

قهوه ساز نوا یکی از محصولات محبوب و البته باکیفیت در بازار قهوه است. این برند توانایی ساخت قهوه‌های لذیذ و شگفت انگیز را داراست. طراحی شیک و کارآمد این نوع قهوه ساز این امکان را به کاربران می دهد تا به سادگی و سرعت قهوه لذیذ مورد نظر خود را تهیه نمایند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این قهوه ساز برند نوا، می توان به قابلیت استفاده از دانه های قهوه تازه و طراحی فوق هوشمند آن اشاره کرد. در آخر شما عزیزان می توانید از طعم و عطر یک قهوه تازه و خوشبو نهایت لذت را ببرید.

به طور کلی قهوه ساز نوا قابلیت های پیشرفته و نوینی اعم از کنترل دما، قابلیت برنامه ریزی دقیق زمان، قابلیت تنظیم غلظت قهوه و … را دارد. با وجود چنین امکاناتی مشتریان می توانند قهوه های خود را با سلیقه و طبق ذائقه خود تنظیم نمایند.لوگو برند نوا

ویژگی های دیگری مانند طراحی مدرن و کم‌صدا بودن قهوه ساز نوا باعث شده است تا به راحتی بتوان در محیط های مختلف از آن استفاده کرد.  اگر شما هم به دنبال قهوه سازی مدرن و در عین حال باکیغیت هستید، قطعا قهوه ساز نوا یکی از برترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

چرا برند نوا پرفروش است؟

قطعا وجود یک دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسوساز در منزل و یا خانه از واجبات است. زیرا بسیاری از افراد هر روز با نوشیدن قهوه جانی تازه می گیرند و فعالیت های خود را با انرژی بیشتری آغاز می نمایند.  این روزها زمان برای هر کسی بیش از هر چیزی اهمیت دارد. ممکن است گاهی حتی فرصت خوردن صبحانه هم نداشته باشید، در نتیجه زمان آماده سازی اسپرسو اهمیت پیدا می کند. از جمله مهم ترین مزیت خرید اسپرسوساز نوا این است که اسپرسوی شما را در کمترین زمان ممکن با طعمی لذیذ آماده می کند. غلظت قهوه و یا اسپرسو در این دستگاه کاملا مناسب تهیه می شود و طعمی بی نظیر را ایجاد می کند.

این روزها رقابت در بین تمامی برندها بسیار افزایش پیدا کرده است. بسیاری از برندها و شرکت ها در تلاش هستند تا بتوانند با برند قدرتمند نوا رقابت کنند و محصولی باکیفیت تر را ارائه دهند. خبر خوب این است که تا به امروز برند نوا سهم بیشتری در رقابت بازار داشته است، زیرا امکانات منحصر به فرد و کیفیت بالایی را ارائه داده است.

در واقع باید بدانید که نوا یکی از آن برندها است که محصولاتی با کیفیت عالی را روانه بازار کرده است.  از جمله پرطرفدارترین محصولات برند ژاپنی نوا، دستگاه‌های اسپرسو ساز آن است. دستگاه اسپرسو ساز نوا در مدل های مختلف وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد ویژگی های اسپرسوسازهای نوا به شما بدهیم.

ویژگی‌های اسپرسوسازهای برند نوا

  • طراحی شیک و مدرن با کیفیت ساخت فوق حرفه ای
  • کاسه‌ی ذخیره آب با حجم بالا به منظور ساخت میزان قهوه بیشتر
  • استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در طراحی و تولید
  • دارای سیستم قطعات قابل جداسازی به منظور شستشوی راحت و آسان
  • ارائه نمایش اطلاعات مربوط به قهوه توسط صفحه نمایش LCD
  • توانایی تولید انواع قهوه‌های مختلف اعم از اسپرسو، لاته، کاپوچینو
  • تنظیم حجم قهوه برای تولید میزان قهوه مورد نیاز
  • دارای سیستم گرم‌کن لیوان
  • دارای قابلیت تنظیم فشار بخار و دمای آب

علت رقیق شدن قهوه و اسپرسو در قهوه ساز نوا

  • میزان نادرست قهوه
  • آسیاب بیش از حد
  • فشار خیلی کم
  • آب مصرفی
  • قهوه استفاده شده
  • میزان قهوه مصرفی
  • مشکلات دستگاه قهوه ساز
  • کیفیت آب مصرفی

بهترین مدل قهوه ساز نوا کدام است؟

برای خرید بهتر، ما در اینجا به معرفی بهترین مدل قهوه ساز نوا می‌پردازیم. توجه داشته باشید که هر یک از محصولات دارای ویژگی‌ها و مزایای مختص به خود می‌باشند. شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز و تعیین بودجه بهترین مدل اسپرسو ساز نوا را برای خود خریداری کنید.

·         اسپرسو ساز نوا ۱۴۵۰ وات مدل NCM-128EXPS

یکی از بهترین مدل قهوه ساز نوا اسپرسو ساز مدل NCM-128EXPS می‌باشد. اگر به دنبال یک قهوه ساز حرفه‌ای با قابلیت‌های ویژه هستید، این محصول متعلق به شماست. چرا که تمام امکانات یک دستگاه حرفه‌ای را با خود به طور یک‌جا دارد. به دلیل آپشن‌ها و امکانات متنوع، از این دستگاه به وفور در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل امکان تهیه همزمان دو فنجان قهوه است. توان مصرفی ۱۴۵۰ وات و فشار بخار ۱۵ بار از دیگر مشخصه‌های فنی این محصول می‌باشد.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به سینی مخصوص برای لیوان‌های کوتاه و بلند اشاره کرد که کارایی آماده کردن قهوه را برایتان ساده‌تر می‌کند.

صفحه گرم نگهدارنده قهوه، برخورداری از نازل بخار چرخشی، قابلیت تنظیم کردن تایمر و طراحی یونیک از دیگر مشخصه‌های ممتاز این مدل از بهترین مدل قهوه ساز نوا می باشد.

·         اسپرسو ساز نوا 1250 وات مدل NCM-131EXPS

یک دستگاه جمع ‌وجور و مناسب برای مصارف خانگی را می‌توانید با خرید اسپرسو ساز نوا مدل NCM-131EXPS تجربه کنید. این مدل به دلیل کارایی مطلوب، قیمت بهینه و عمر مفید از جمله بهترین مدل قهوه ساز نوا محسوب می‌شود. همچنین می‌توان گفت این محصول یک دستگاه نیمه حرفه‌ای است. چه بسا امکان تهیه اسپرسو و کاپوچینو را هم به شما می‌دهد. توان مصرفی این دستگاه به عنوان یکی از انواع بهترین مدل قهوه ساز نوا، ۱۲۵۰ وات و قدرت فشار بخار ۱۵ بار است.

از دیگر امکانات این قهوه ساز می‌توان به سیستم کاپوچینو ساز و تولید کف شیر اشاره کرد. تنظیم میزان بخار این محصول کاملاً به صورت دستی انجام می‌شود. همچنین قابلیت شستشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی به راحتی امکان‌پذیر است.

·        اسپرسو ساز نوا 1000 وات مدل NCM-140EXPF

اگر به دنبال یک دستگاه کاربردی و جانانه برای تهیه قوه هستید، ما به شما بهترین مدل قهوه ساز نوا یعنی مدل NCM- 140EXPF را معرفی می‌کنیم. یک دستگاه ایده‌آل با گرمای عالی، مجهز به آپشن‌های مختلف و کارایی آسان همان چیزیست که نیاز شما را برآورده خواهد کرد. توان مصرفی این دستگاه به عنوان یکی از انواع بهترین مدل قهوه ساز نوا ۱۰۰۰ وات و نازل فشار بخار آن ۱۵ بار می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا