عمومیکسب و کار برتر

کاربردهای توری سرندی چیست؟

معرفی انواع توری سرندی

صنعت توری فلزی یک صنعت بسیار بزرگ است که به برکت رشد فناوری و تکنولوژی، امروزه خیلی پیشرفت کرده است و روز به روز نیز تجهیزات جدید تر و بهتری روانه بازار می کند. یکی از این تجهیزات نیز توری سرندی است که در حال حاضر نقش بسیار مهمی در زندگی انسان بازی می کند و بسیار پر کاربرد است. به همین دلیل نیز ما قصد داریم در ادامه آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم و در مورد خرید و قیمت آن نیز صحبت کنیم.

به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای توری سرندی و کاربرد آشنا شوید و بتوانید از قابلیت های مفید این وسیله، به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.  با توجه به کاربرد این توری‌ها در صنایع مختلف جنس و اندازه‌ی آنها با هم متفاوت است اما ما در اینجا به معرفی توری‌های سرندی می‌پردازیم که از لحاظ جنس با یکیدیگر متفاوت هستند. همچنین لیست قیمت ماسه ساز دو طرفه و لاستیک نوار نقاله در انتهای مقاله آورده شده است.

کاربردهای توری سرندی چیست؟

توری سرندی گالوانیزه

گالوانیزه کردن فلزات به معنای آبکاری و مقاوم کردن فلز در برابر رطوبت و خوردگی است و برای توری‌های سرندی عموما فلز زینک را گالوانیزه می‌کنند.  از این نوع توری‌ها برای حفاظ‌های ساختمان و آرماتوربندی بتن‌ها استفاده می‌شود. این توری در اشکال مختلف مانند رول و پانل برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توری سرندی با روکش PVC

جنس بدنه توری‌های PVC همان توری‌های گالوانیزه شده محکم است با این تفاوت که پوشش PVC توسط دستگاه بر روی آن قرار میگیرد.  این روکش پلاستیکی باعث دوام بیشتر توری شده است و بیشترین استفاده از این نوع جنس توری در حصارکشی املاک مسکونی و رسمی مانند باغ ها، پارک ها، ساختمان ها و غیره است. توری سرندی با روکش PVC هم به صورت رول و هم به صورت پانل موجود است و همچنین با توجه به درخواست خریدار در رنگ های مختلف مانند سفید، مشکی، سبز نیز عرضه می‌شود.

توری سرندی ضد زنگ فولادی

این نوع توری اساساً در اهداف حصارهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از استحکام و یکپارچگی بالایی برخوردار است.توری سرندی فولادی در برابر خوردگی دوام زیادی دارد و به طور گسترده در حمل و نقل، کشاورزی، معدن، باغبانی، سرگرمی و سایر بخش های خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توری سرندی آلومینیومی

همانطور که از اسم آن مشخص است این نوع توری از ترکیب آلومینیوم ساخته شده است. مقاومت این توری مانند توری‌های فولادی ضد زنگ است با این تفاوت که بسیار سبک‌تر از آن توری‌ها است. با توجه به جنس به کار رفته در این نوع توری‌ها خم شدن آن بسیار راحت است و می‌تواند در بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد. بیشترین استفاده از این نوع توری در صنایع و کارخانجات غذایی است.

توری سرندی آهنی

این نوع توری جزو ارزان‌ترین توری‌های معرفی شده است. هیچ گونه آبکاری در مفتول ها انجام نمی‌گردد. این نوع توری در مناطق خشک و بدون بارش بسیار مناسب است و صنایع مختلفی مانند صنایع ساختمانی و صنعت و معدن از این نوع توری استفاده می‌کنند. مواردی که در بالا ذکر کردیم پرکاربردترین توری‌های سرندی حال حاضر دنیا است، توری‌های سرندی دیگری مانند توری سرندی مسی، توری سرندی استیل کربن، توری سرندی برنجی و … وجود دارند که در صنایع خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توری سرندی چه نوع توری است؟

واژه سرندی در لغتنامه دهخدا به معنای سفت و سخت و درشت بودن است. از آنجایی که توری سرندی دارای مقاومت، استحکام و پایداری بالایی است، این نام را به آن اختصاص داده‌اند.  استحکام بسیار بالای توری سرندی سبب کاربرد گسترده آن در صنایع گوناگونی از جمله صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز، کشاورزی، حصارکشی و… شده است. توری سرندی یک سازه فلزی مشبک است که برای تقویت و تحکیم سازه ساختمان طراحی شده است و از آن جایی که از قابلیت های منحصر به فرد زیادی برخوردار است، از زمانی که به بازار عرضه شده به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در صنایع زیادی به کار گرفته شده است.

توری سرندی در چه مواردی کاربرد دارد؟

امروزه توری سرندی در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که به طور مثال نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    ساخت و ساز

یکی از مهم ترین حوزه هایی که از توری سرندی استفاده می کند، حوزه ساخت و ساز است که برای مقاوم سازی و بالا بردن استحکام ساختمان از آن استفاده می کند.

•    نهاد های امنیتی

حوزه دیگری که از این وسیله استفاده می کند، نهاد های امنیتی هستند که برای ساخت تجهیزاتی مثل مفتول توری و سیم خاردار این سازه را به کار می گیرند.

 •     صنعت پتروشیمی

صنعت بعدی صنعت پتروشیمی است. در این صنعت توری سرندی برای جداسازی ترکیبات مواد اولیه، مورد استفاده قرار می گیرد و نقش بسیار مهمی در این حوزه بازی می کند.

نحوه روش تشخیص کیفیت توری سرندی

با توجه به این که کیفیت توری سرندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما در این قسمت به صورت اختصاصی در مورد نحوه خرید توری سرندی صحبت می کنیم و مهم ترین مؤلفاتی که در هنگام خرید این سازه باید مورد توجه قرار بگیرند را به اطلاع شما می رسانیم و این مؤلفه ها عبارتند از:

•    جنس توری

یکی از مهم ترین و  اصلی ترین موضوعاتی که در هنگام انتخاب توری سرندی باید مورد توجه قرار بگیرد جنس این محصول است که قاعدتاً مصرف کننده باید با توجه به نوع هدف خود در مورد آن تصمیم گیری کند.

•    ابعاد توری سرندی

نکته دیگری که در هنگام خرید توری سرندی باید مد نظر قرار بگیرد ابعاد این سازه است که قاعدتاً با توجه به نوع پروژه مشخص می شود و نمی توان به صورت قطعی در مورد آن اظهار نظر کرد.

مزیت خرید توری سرندی از سایت  ره گستر

خرید اینترنتی توری سرندی مزیت های زیادی برای خریدار دارد که مهم ترین آن ها نیز به شرح ذیل است:

•    صرفه جویی در هزینه ها

زمانی که مصرف کننده برای خرید توری سرندی، به سایت مراجعه می کند دیگر مجبور نیست مدام بابت هزینه رفت و آمد و مراجعه حضوری به فروشگاه هزینه بپردازد و سرمایه هنگفتی را خرج کند.

•    داشتن فرصت مقایسه

از دیگر مزیت های خرید اینترنتی توری سرندی این است که خریدار بدون این که مجبور به رفت و آمد باشد می تواند قیمت فروشگاه های مختلف را با هم مقایسه کند و با توجه به بودجه اش بهترین نوع توری سرندی را انتخاب کند.

•    حذف واسطه ها و دلالان

با خرید اینترنتی توری سرندی، واسطه ها و دلال هایی که معمولاً میان مصرف کننده و فروشنده توری سرندی وجود دارند، حذف می شوند و در نهایت این سازه با قیمت معقول تری به دست مصرف کننده می رسد.

بهترین توری سرندی را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید توری سرندی را دارید برای تهیه این سازه به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا بتوانید در مورد محصول مد نظر خود با یک کارشناس مشورت کنید و راهنمایی بگیرید. با رعایت این نکته بدون شک سریع‌تر محصول مورد نظر خود را می یابید و می توانید بهترین نوع توری سرندی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. بهترین توری سرندی مشخصات زیر را دارد:

  • دارای مقاومت، استحکام و پایداری بالا
  • قابل استفاده در صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز، کشاورزی، حصارکشی و…
  • در انواع مختلف، جنس‌ها و همچنین سایز‌ چشمه‌های متفاوت
  • چشمه‌های توری سرندی مانند توری پرسی، مربع یا مستطیلی شکل است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا