دانش و سلامتکسب و کار برتر

ژل شستشوی بانوان چه مارکی خوبه و برای چی خوبه؟

راهنمای خرید ژل بهداشتی بانوان قیمت مناسب و ارزان

ژل های بهداشتی به دلیل مصرف در ناحیه حساس و آسیب پذیر تناسلی باید توسط شرکت های استاندارد و متخصص تولید شوند. استفاده از شاورهای بهداشتی متفرقه که کیفیت آنها در حاله ای از ابهام است ریسک بالایی دارد و ممکن آسیب های جدی به ناحیه تناسلی وارد کند. اندام تناسلی حساس ترین عضو بن قلمداد می شود. بیماری های قارچی طی سال های اخیر و عفونی شایع ترین بیماری هایی است که در صورت عدم رعایت بهداشت و محافظت از دستگاه تناسلی مشکلات متعددی را برای افراد ایجاد می کند. ژل های بهداشتی بانوان و آقایان طی سال های اخیر با هدف کاهش و جلوگیری از بیماری های مرتبط با ناحیه تناسلی تولید و روانه بازار شده اند. حال در ادامه به این پرسش که ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه پاسخ خواهیم داد و به معرفی بهترین ژل شستشوی بانوان برای عفونت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ژل شستشوی بانوان چه مارکی خوبه و برای چی خوبه؟

ژل بهداشتی بانوان لافارر

استفاده از ژل‌بهداشتی به سلامت، تمیز و بهداشتی نگه‌داشتن اندام تناسلی بانوان کمک بسیار زیادی می‌کند. ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل Gentinal Cleansing Gel در حجم 250 میلی لیتر به دست شما می‌رسد و دارای رایحه بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا بوده و ضد‌حساسیت و ضد‌باکتری است. رعایت بهداشت ناحیه تناسلی برای مردان و زنان لازم است و این نیاز در بانوان بیشتر است. با استفاده از ژل‌بهداشتی بانوان لافارر می‌توانید از تولید بوی بد، خارش، خشکی و عفونت واژن (با منشأ قارچ، ویروس و باکتری) پیشگیری کنید. استفاده از این شوینده بهداشت ناحیه‌ تناسلی بانوان را تضمین می‌کند و کمتر نیاز به دکتر و درمان‌های احتمالی آن‌ها نیاز خواهد بود.

ژل بهداشتی بانوان pH بدن را متعادل کرده و باکتری‌ها و قارچ‌های بیماری‌زا نمی‌توانند در این محیط اسیدی تکثیرشده و رشدی داشته باشند. توجه داشته باشید که گاهی خود عفونت باکتریایی، قارچی یا انگلی بیماری ایجاد نخواهند کرد و بستری را فراهم می‌کنند تا واژن، میزبان عوامل بیماری‌زای دیگر خطرناکی شود.

 ژل بهداشتی بانوان سروینا

 به نقل از تانیرو محصول پیش رو ژل بهداشتی بانوان سروینا است. شرکت سروش طراوت طبیعت(سروینا) تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه ی عصاره های گیاهی است.ناحیه تناسلی به علت عدم وجود لایه شاخی و محافظ پوست مستعد رشد و تکثیر انواع باکتری و قارچ بوده و همچنین استفاده از شوینده نامناسب می تواند با برهم زدن سطح طبیعی ph پوست موجب رشد و تکثیر هرچه بیشتر قارچ ها شود.ژل بهداشتی بانوان سروینا با ترکیب عصاره های: بید سفید و آویشن مناسب بانوان در سن بلوغ تا دوره یائسگی ضمن تنظیم ph طبیعی واژن از ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

  • تنظیم PH طبیعی واژن
  • برطرف کننده بوی نامطبوع
  • فاقد ترکیبات صابونی و مضر، پیشگیری از ابتلا به عفونت
  • ضد التهاب و سوزش
  • ترکیبی از عصاره های گیاهی
  • آنتی سپتیک و ضد قارچ
  • برطرف کننده بوی نامطبوع
  • از بین برنده باکتری های مضر

 ژل شستشوی بانوان هیدرودرم

 افزایش میزان اسیدیته در ناحیه‌ی خارجی واژن احتمال افزایش میزان باکتری‌ها را بیشتر می‌کند. این باکتری‌ها ممکن است باعث ایجاد بیماری یا بوی ناخوشایند شوند. بر اثر ترکیب باکتری‌ها با ترشحات اطراف واژن، بوی نامطبوعی تولید می‌شود که برای فرد آزاردهنده است. برای جلوگیری از این مشکل استفاده از محصولات بهداشتی ویژه توصیه می‌شود که علاو‌بر اینکه پوست ناحیه‌ی خارجی واژن را بیش از حد خشک نمی‌کند، سبب از بین رفتن باکتری‌ها می‌شود. شرکت «هیدرودرم» در سری محصولات ویژه‌ی خود برای بانوان به تولید ژل بهداشتی اقدام کرده که مناسب شست‌وشوی روزانه است.

این ژل حاوی گلیسیرین وعصاره‌ی بابونه با خاصیت ایجاد اثر ضدالتهابی در پوست است که مانع از تغییر و خشکی پوست در ناحیه‌ی خارجی دستگاه تناسلی بانوان می‌شود. در ترکیبات این محصول از مواد حساسیت‌زا استفاده نشده است تا اثری ملایم اما موثر داشته باشد. روش استفاده از این محصول به صورت روزانه یا مواقعی است که احتمال ایجاد بوی ناخوشایند به دلیل هوای گرم و ورزش بیشتر است. شرکت «هیدرودرم» در سری محصولات ویژه‌ی خود برای بانوان، به تولید ژل بهداشتی اقدام کرده که مناسب شست‌وشوی روزانه است. این محصول حاوی گلیسیرین وعصاره‌ی بابونه با خاصیت ایجاد اثر ضدالتهابی در پوست است.

  • نرم کننده مخاط و تامین کننده رطوبت آن
  • – التیام دهنده علائم و عوارض ناشی از حساسیت، تحریک پذیری و خارش
  • – سازگار با باکتری های مفید
  • – برطرف کننده بوی نامطبوع
  • – مقدار: 150 گرم

 ژل بهداشتی بانوان لافارر

 ژل بهداشتی بانوان لافارر مناسب برای دوشیزگان و بانوان تا قبل از دوران یائسگی حاوی عصاره گیاهان بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا، بیولین، لاکتیک اسید، آلفابیزابولول و پلی کواترنیوم 10 می‌باشد که موجب کمک به پیشگیری از عفونت های قارچی و میکروبی واژن، رفع بوی نامطبوع ناحیه تناسلی، حفظ رطوبت طبیعی غشاء مخاط واژن می‌گردد، عصاره های گیاهی به کار رفته در این محصول باعث تنظیم PH ناحیه تناسلی، افزایش فعالیت باکتری های مفید، تسکین دهنده التهاب، سوزش، خارش و حساسیت می‌شوند.

  • کمک به پیشگیری از عفونت های قارچی و میکروبی واژن
  • مناسب شستشوی روزانه بانوان و دوشیزگان
  • ضد التهاب، سوزش، خارش و حساسیت
  • ضد عفونی کننده و روشن کننده پوست
  • التیام بخش و افزایش طراوت پوست
  • افزایش فعالیت باکتری های مفید
  • تنظیم pH ناحیه تناسلی

 فوم بهداشتی بانوان سی گل

اولین تقسیم بندی شاورهای بهداشتی شستشو بر اساس جنسیت صورت می گیرد. ژل های شستشو و ژل بهداشتی آقایان و بانوان که اصلی ترین تفاوت این دو در ph به کار رفته در آنها است. نوع دیگر از دسته بندی بر اساس استفاده در دوران بارداری و غیر بارداری و ویژگی های نظیر رایحه و کاربردشان انجام می شود. یعنی تمرکز آنها بیشتر بر روی بوی خوش این شاورهای بهداشتی است یا خاصیت ضدعفونی کننده آنها مهم تر است.

توجه داشته باشید ژل شستشوی بارداری باید با توجه به نظر پزشک انجام شود. بعد از انتخاب ژل شستشوی بهداشتی مناسب براساس نوع کاربرد و رایحه مورد نظر شما طریقه استفاده از ژل های بهداشتی اهمیت زیادی دارد. دست ها باید قبل از مصرف ژل شستشوی بانوان و آقایان شسته و تمیز باشند. پس از شستشوی دستها موضع را مرطوب کنید و حدود یک دقیقه بعد از ایجاد کف با استفاده از ژل شستشوی بهداشتی ناحیه تناسلی را شسته و خشک نمایید. نحوه استفاده از ژل بهداشتی بانوان و آقایان داخل جعبه محصول قرار داده شده است.

  • – برطرف کننده بوی نامطبوع ناحیه تناسلی
  • – حفظ رطوبت ناحیه مخاطی
  • – ضد خارش و اتهاب
  • – سازگار با باکتری‌های مفید

 ژل های بهداشتی به دلیل مصرف در ناحیه حساس و آسیب پذیر تناسلی باید توسط شرکت های استاندارد و متخصص تولید شوند. استفاده از شاورهای بهداشتی متفرقه که کیفیت آنها در حاله ای از ابهام است ریسک بالایی دارد و ممکن آسیب های جدی به ناحیه تناسلی وارد کند. مارک فیروز (Firooz)، هیدرودرم (Hydroderm)، سینره (Cinere)، آی پلاس (Iplus) و لامینین (Laminin) از برندهای سرشناس و قابل اطمینان در عرصه تولید خوشبوترین محصولات بهداشتی زنانه و مردانه نظیر ژل شستشوی بانوان و آقایان هستند. برندهای دیگری همچون آردن (Ardene)، سی گل (Sea Gull)، بادی ناتور (Body Natur)، اوریاژ (Uriage) و آدرا (ADRA) از دیگر مارک های پرفروش شاور بهداشتی بوده که در طی سال های اخیر تمرکز ویژه ای بر روی تولید انواع محصولات بهداشتی داشته اند.

در انتها دوست داریم نظر شما خواننده گرامی را در مورد اینکه ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟ بدانیم لطفا نظرات خود را کامنت کنید.

منبع مقاله:

https://www.healthline.com/health/vulva-vagina-products

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا